ruotsin tunti

panoirma

Ruotsin tunti oli alkamassa. Ainoa syy tunneille osallistumiseeni oli vain sen opettajan, Irman, muhkea takalisto, jota aina sain ihailla. Eikä hänen rinnoissaankaan moitittavaa ollut, olivathan ne aika isot ja onnekseni hän käytti aika ajoin paitaa, joka oli juuri sopivan tiukka jolloin hänen nänninsä saattoivat paistaa paidan läpi. Hieroin pulpetin alla säkkejäni ja mietin mitä ihanimpia fantasioita. Tunti oli loppumassa ja kaikki pakkasivat tavalliseen tapaan tavaroitaan reppuihin. Irma kuitenkin pyysi minua jäämään vähäksi aikaa luokkaan. Muiden poistuttua ja Irman suljettua luokan oven, hän sanoi nähneensä missä käteni olivat tunnin aikana. Hän kysyi hennolla äänellä: "haluatko minua?". En tiennyt mitä vastata, vaikka todellisuudessa tietenkin halusin. Juuri kun olin aukaisemassa suutani, hän repäisi kauluspaitansa levälleen ja hänen rintansa avautuivat silmieni eteen kuin saluunan ovet. Hän tarttui käsiini, ohjasi toisen rintoihinsa ja toisen jalkoväliinsä. Samalla hän alkoi riisua housujani, ja lopulta otti käteensä juhlakunnossa olevan pamppuni. Hän imi sitä kuin monni, ja tunsin kädessäni kuinka pillun seutu kostui. Hänellä oli mukanaan kondomi, jonka hän länttäsi mukaani, ja silloin alkoivat juhlat. Panin häntä takaa kuin hepokatti lähetyssaarnaaja asennossa pulpetin päällä, ja hän huohotti kuin hengästynyt lehmä. Hieroin samalla pillua ja nuolin rintoja. Vaihdoimme asentoa ja nuolin hänen persettään jonka jälkeen tuikkasin jähmeän peniksen suoraan kakkoseen. Lopulta ilmoitin olevani laukeamassa ja sen jälkeen mälli lensi kuin se kuuluisa lentävä lehmä. Hän vielä tarttui kaluuni ja halusi tämän tapahtuvan uudelleen. Pukeuduimme ja jäin odottamaan seuraavaa tuntia.

Kommenttia? :D

2

2010

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkoa tarinaan.

• Jatkoa odottaa

Hyvä tarina. Tietenkin jatkoa odotellessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1366
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1003
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      546
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe