eli oon nyt tappamassa sitä protoa siellä isossa huoneessa ja kun oon ampunut sitä tarpeeks kauan niin se makaa maassa hetken...tiedän että tämän jälkeen pitää käyttää sharkkia mutta miten sen saan esiin???? läpipeluu ohjeesa lukee että paina ctrl ja toiminta nappulaa tai jos ei onnistu niin valikosta periat shark käyttöön. mutta kun ei mikään noista onnistu. valikosta ei todellakaan löydy mitään sharkkia ja ctrl toiminta nappula ei tepsi...mitä teen?
toivottavasti Jessica tai Tulilintu voisi edes auttaa vähän =/
t:Kurtis
SHARK KURTIS
4
382
Vastaukset
- suppurainen
kun se makaa siinä paikallaan,niin mene vain sen lähelle seisomaan.Silloin Kurtis tappaa Proton itse automaattisesti.
- KURTIS
ahaa...pitäis kokeilla uudestaan...mulla ei nimittäin tehnyt mitään vaikka tulin lähelle
- *Lara*
KURTIS kirjoitti:
ahaa...pitäis kokeilla uudestaan...mulla ei nimittäin tehnyt mitään vaikka tulin lähelle
Proto pitää kaataa neljästi vai kolmastiko se nyt oli...Sen jälkeen vastaa periaptin voi tökätä protoon! Eli taisto käydään muutamasti uudelleen. itellänikin meni alus hermot ku en tajunnu sitä. Mut toivottavasti pääset pitemmälle!=)
- KURTIS
*Lara* kirjoitti:
Proto pitää kaataa neljästi vai kolmastiko se nyt oli...Sen jälkeen vastaa periaptin voi tökätä protoon! Eli taisto käydään muutamasti uudelleen. itellänikin meni alus hermot ku en tajunnu sitä. Mut toivottavasti pääset pitemmälle!=)
kiitos paljon :) en tajunnutkaan että sen pitää ampuu monta kertaa uudestaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603