Erektio juoksulenkillä

workerbear

Minulla on erektiohäiriö sillä se tulee toisinaan väärässä paikassa ja väärään aikaan nimittäin juoksulenkillä.
Lähtiessäni lenkille ja kun on olen juossut muutama sata metriä, tunnen kun alkaa kalu jäykistyä. Tämä tapahtuu kun on jalassa juoksushortsit, ei siis talvella kun on paksut trikoot jalassa. Tämä tuntuu kiusalliselta kun shortsien etumuksessa on voimakas pullotus jota on vaikea kätkeä. En tiedä johtuuko reaktio yliherkästä terskanpäästä vai siitä että kaluni heiluu löysissä shortsien sisähousuissa. En tykkää käyttää kesäaikana trikoita vaan lyhytlahkeisia juoksushortseja. Muutaman kerran olen saanut siemensyöksyn juoksulenkin aikana(illalla kun ei ole ollut muita kulkijoita näkemässä). Sen myönnän että jotkut juoksushortsit ovat ehkä "kiihottavan" näköisiä mutta en halua että juostessa alkaa stondaamaan kun pitäisi keskittyä juoksusuoritukseen. En tiedä pitäisikö alkaa käyttää shortseja joissa olisi pienemmät sisähousut..?
Tiedustelisin onko muilla juoksua harrastavilla tullut samanlaisia kokemuksia? Itse olen vähän alle 50v. kestävyysjuoksua harrastava ja useampi maraton on tullut juostua.

22

2774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nousee se

      Harrastan pyöräilyä ja joskus vastaava ilmiö tapahtuu pyöräillessä kun ympärileikattu penis hankaa sopivassa asennossa kangasta vasten. En pidä sitä ongelmana, vaikka joskus pitää poiketa metsikköön ja heittää housut veks ja nautiskella masturboiden luonnon helmassa aatamin asussa.

    • aina kostea 25m.

      Olen joskus, täällä kysellyt saman ongelman perään, silloin minut tyrmättiin täysin.
      Mutta "vaivanani on myös erektio juostessa ja pyöräillessä. Monenlaisia housuja olen kokeillut, ei apua. Runkkaamalla asiasta selviää - mutta siihen ei aina mahdollisuutta. Harmillisinta on että laukeaa pitkällä lenkillä itsekseen tai ainakin touhutippa jättää huomiota herättävän läiskän, kriittiseen kohtaan.
      Mikä neuvoksi - vaippoihin en ole aikonut vielä siirtyä.

      • workerbear

        Jos käyttää tummia tai mustia juoksushortseja, silloin ei näy läikät housuissa. Tätä aihetta on käsitelty myös ulkomaisissa keskustelupalstoilla, siellä on tullut esiin termi " a running boner". Aiheesta on myös kuva jossa miehellä on näkyvä pullotus juoksushortseissa. Ejekulaatio tuntuu mukavalta mutta ei silloin kun se tapahtuu väärässä paikassa väärään aikaa.


    • Kiusaantunut -

      Tunnussahan se näkyy erityisesti - ja joka värissä.
      Oliko artikkelissa, muuta - mistä johtuu ja miten pitäisi toimia ko. tilanteessa.
      "Vaiva" on todella kiusallinen.

    • workerbear

      Itse olen toisinaan laittanut alushousut juoksushortsien alle vaikka niissä on jo sisähousut. Näin olen voinut estää että stondis ei pääse esteettömästi esille ja siten voinut välttää siemensyöksyn juoksun aikana. Kaikenlainen mekaaninen ärsytys voi aiheuttaa stimulaation joka siten saattaa johtaa siemensyöksyyn. Tämä on niin yksilöllistä mutta ei harvinaista..

    • Keulii kunnolla

      Ei auta alkkarit, tekee vain juoksemisesta hankalampaa ja tulee ne mehut sieltäkin läpi.

    • Uskeli

      Montako kilsaa pitää juosta, että mälli lentää?

      • workerbear

        Itselläni on riittänyt alle 1km lähdöstä.


    • Kiusaantunut ...

      Joo, sama vika. Aina tahtoi siesoa. Sitten keksin, ostin ja käytän lenkeillä aina siveysvälinettä, mulla on cb3000. Ei pääse enää tojimaan ulkona ;)

    • mus mus mus

      Mielestäni olet onnekas. Itse olen haaveillut, että saisin joskus erektion lenkillä, ja jopa vielä laukeaisin. Kuitenkin käy vain päinvastoin, eli turha edes unelmoida :)

      Ihmetyttää miten voi laueta, ilman, että lenkillä olisi jotain kontrollia itse tapahtumaan. Itse en ainakaan voisi huomaamatta laueta. Laukeamiseen liittyy aina sen verran voimakkaat lihaskiristelyt ja supistelut, että ei itselleni voi edes vahingossa tulla.

      Juoksetko kenties ns. "zone" tilassa, että en periaatteessa huomioi mitään itsessäsi, etkä paljon muutakaan. Katse vain kaukaisuudessa?

      • workerbear

        Itselläni osasyy on peniksen jäykistymiseen on että juoksushortsit ovat tietyllä tavalla kiinnostavat sekä osittain myös hieman kiihottavat. Niitä on mukava pitää päällä, tuovat hyvänolon tunteen juostessa. Terskani pää on myös herkkä. Kerran olen lauennut pyöräillessäni, ja silloin jalassani oli shortsit.
        Lähtiessäni lenkille, fokusoin ajatukseni juoksutapahtumaan. Mielessäni käyn läpi millaisen lenkin juoksen ja millaisella juoksutavalla( tasavauhtinen vai loppua kohti kovempi). Vaikka ajatukseni ovat keskittyneet juoksutapahtumaan, alapäässä tapahtuu ihan omat " sessiot" kuin yläpäässä. Juoksu tuo psyykkistä mielihyvää, rentous vapauttaa koko kehon. Se omalla kohdallani on erikoista että aina ei tule peeniksen jäykistymistä, vain ajoittain. Mielelläni juoksen mukavimmilta tuntuvissa juoksushortseissa ja ne ovat suom. Adidas shortsit. Erittäin kevyet, ilmavat, sisähousut tilavat.


    • Testosteroni?

      Eikös liikunta kiihdytä testosteronin tuotantoa? En tiedä miten on noin vanhalla, itse olen 27-vuotias. Onneksi ei sentään salilla käydessä "ota eteen" mutta sen jälkeen hyvinkin ja seuraavana aamuna. Jos jättää salin väliin yhtenäkin päivänä niin "ongelma" on vähäisempi. Uskon vahvasti että ainakin itselläni jäykistymiseen vaikuttaa aktiivinen fyysinen rasitus.

      Tämä ei ole mielestäni lainkaan kiusallista kun ei sellaista tosiaan tapahdu liikunnan aikana. Ymmärrän kyllä, jos syy on jossain muussa tai missä nyt onkaan, että asia vaivaa kun se tahdosta riippumatta tapahtuu epätoivotussa paikassa tai tilanteessa.

    • alkkareissa

      Itse muistan joutuneeni teini-ikäisenä ja vielä jonkin aikaa kaksikymppisenäkin pitämään ylimääräisiä lyhyitä alkkareita shortsien kanssa, koska kalun heiluminen shortsien väljissä sisähousuissa aiheutti herkästi stondiksen.

      • nousee se

        Eikö lyhyet juoksutrikoot auta teitä, joilla juoksu stimuloi seisokin? Niissähän etumus pullottaa reilusti, mutta munat ei pääse heilumaan, kun ovat tiukassa "paketissa".


      • workerbear
        nousee se kirjoitti:

        Eikö lyhyet juoksutrikoot auta teitä, joilla juoksu stimuloi seisokin? Niissähän etumus pullottaa reilusti, mutta munat ei pääse heilumaan, kun ovat tiukassa "paketissa".

        Itse en tykkää käyttää juoksutrikoita kesällä, ajatus että joutuisi pukeutumaan "makkarankuoreen" ei innosta. Se on totta että " paketti" pysyy kasassa käyttäessä trikoita juoksulenkillä. Itse olen pitänyt toisinaan lyhyitä alkkareit juoksushortsien alla, ja se on toiminut.


    • kokeiltu on

      Läpi tulee kuten noista juoksutrikoistakin.

    • en tiennytkään

      miesten salaisista maailmoista ;D Kaikki miehet vaan juoksemaan, hahhahahaaaaa >:) Naisten sopii tiirailla erittäin tarkasti ja muiden kiinnostuneiden.

    • Ei kai ongelma?

      ...mikäli kyseessä on yöjuoksu...

    • KordariPena

      Laita kortsu lenkille lähtiessä niin ei paskotu kalsarit.

    • t g fwe

      -Minulla on erektiohäiriö sillä se tulee toisinaan väärässä paikassa ja väärään aikaan nimittäin juoksulenkillä.-


      No onpas outoa, jos se häiriö tulee lenkillä....

      • mikko223

        Parisen vuotta sitte lopetin painitreenaamisen ja kilpailut, mua hävetti usein varsinkin kisoissa, kun alkoi seisoo. Se se noloo olikin, mut sen onneksi unohti välillä kun piti keskittyy itse painimiseen ja niiden matsien voittamiseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe