Ollaan menossa autolla Kavalasta Thassokselle kesäkuussa. Minkä hintaista on mennä auton kanssa lautalla? onko monentyyppisiä lauttoja ja ylityspaikkoja?
Kavalasta Thassokselle
2
109
Vastaukset
- Thassoksella ollut
Kaikki laivat eivät tietysti ota autoja eli nuo nopeimmat laivat ovat vain matkustajia varten. Hinnoista en tiedä, mutta mantereelta pääsee thassokselle muualtakin kuin Kavalasta. Lyhyt matka on siitä pikkukaupungista jossa on Kavalan kentokenttä, kylän nimeä en muista. Ottavat autoja mutta saattaa olla jono lautalle, tuskin kuitenkaan vielä kesäkuussa. Se yhteys toimii periaatteella jatkuvasti eli ainakin niin on ollut kun on menty lennolla Suomesta ja lautalla Thassokselle. Hinnat pitäisi näkyä netissä, en tiedä onko ne nyt jo nähtävissä.
- otto671
Onko sinula mitään mielikuvaa siitä pikkukaupungista? Kun minun luullakseni matka Kavalasta on aika kallia,vaikka sekin tehdään jos muuta reittiä ei ole. Etukäteen kiitos tiedoista-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823