Kertokaappas, oululaiset..

KUMMASTELEVA

Miksi te pukeudutte aina vaan mustaan?

Ensi reagtio noustessa bussiin oli, mihinkäs hautajaisiin nää ovat kaikki matkalla?!
Oli lokakuu ja itellä päällä pehmeä, limenvihreä villakangas takki. Minua mulkoiltiin ja jonkin ajan kuluttua aloin pukeutua ruskeaan ja harmaaseen...
Ymmärtäisi sen vielä talvella, mutta nyt kesällä vielä hinataan nahan peitoksi mustaa..
Eikös se paksun ihmisen yllä ole kuumakin, suurin osa, kun oululaisista ei ole mitään keijukaisia..

Toinen seikka, jota minä kummastelen.

Hopotihoihännät naisilla Oulussa.

Likainen kuminpätkä sitäistaan hiuksien ympärille. Aamubussissa näkee, vaikka minkä näköistä tupsua ja töyhtöä.
Siisin kampauksen, kun saa parilla harjanvedolla.

Onko tähän kahteen syynä jokinlainen uskonnollinen syy?
Kuten: Syntiset ne väreillä koreilee. Ja, ruumiilla ei tule koreilla?

13

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hikihaisoo

Et ole ainoa, joka ihmettelee. :D Kesä tai talvi, mustaa päällä.
      Vaikka tavaratalot olisi nytkin pullollaan muitakin vaihtoehtoja.
      No, eivätköhän suurin osa oululaisista kuulukin johonkin lahkoon.

• jokainen tavallaan

Mustaväri siitä käytännöllinen lika ei näy helposti.

• aloittaja4

Eli et ole siisti?
        Hyvä vastaus, oululainen.

• tapoja tapoja
        aloittaja4 kirjoitti:

Eli et ole siisti?
        Hyvä vastaus, oululainen.

Tulitko siis kysymään vai pilkkaamaan?

• tyrjän betoni

Sulla on liika aikaa keskittyä toisten ulkonäköön. Pidä oma tyylisi ja älä välitä muiden "mulkoilusta".

• aloittaja4

On vaikeata olla huomaamatta, kun tulee kaupungista, jossa on toinen tyyli myös elämän suhteen. Musta hyökkäsi.

• tyrjän betoni
        aloittaja4 kirjoitti:

On vaikeata olla huomaamatta, kun tulee kaupungista, jossa on toinen tyyli myös elämän suhteen. Musta hyökkäsi.

Ehkä me pitäisimme teidän tyyliä outona, en tiedä. En ole matkustellut etelässä päin kun siellä ei ole mitään tekemistä. Taivaan tulien maisemissa käytiin viime kesänä ja kyllä kemijärvi on nätti paikka. Tänä vuonna aattelin ehdottaa sodankylää, kun siellä ei ole tullut kuin ohiajettua sitten lapsuuden.
        Elämäntyylit vaihtelee. Ehkä sun pitäis ottaa rennosti ja nauttia elämästä.

• mitä muuta

vihreä on viherpiipertäjien väri
      punainen kommari
      oranssi ja keltainen luulee homokansaksi
      valkoinen ja harmaa ikäihmiset käyttää

• aloittaja4

Seliseli..

• MetallimiesX

Yksi ja ainoa syy, Oulu on Suomen hevikaupunki.

• cvergt

Kattos, ku ne afrikkalaiset ja muut on vieneet kaikki meidän värit ja ainoa väri mikä niiltä on jäänyt yli, on musta.

• Räikiä

Ai jaa... Misähän sitte lienet liikkunu nuin niinku pääasiallisesti..? Kyllä kait mää käytän vaikka minkä värisiä kamppeita, nyttenki on värikästä päällä eikä ollenkaa mustaa missään vaatekappaleesa, eikä kukkaa oo koskaa kyylänny tai kytänny. Nää vaa kuvittelet olevas niin kiinnostava, että sua kytättäs. Oikiasti kettää ei kiinnosta sinä ja sun vaatteet.

• Just noin! Ei pidä kuvitella olevansa niin tärkiä, että ihmiset jaksais kenenkään vaatteitta kyttäillä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2111
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1389
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1326
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1233
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      20
      917
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      158
      810
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      786
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      712
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      706
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      655
    Aihe