visakorttikysely

visakorttikyselijä

onko paras kurssi nostaa rahaa?kentällä automaatit?entä maksuvälineenä onko luotettava ja käykö ruokapaikoissa?

11

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä ole tyhmä

      Älä vaan kentältä nosta. On todella huonokurssi

    • Visavinkuu

      Meinaatko maksaa matkasi luotolla ?

    • Unkari on Eurooppa - mikäli luottokortti toimii täälläkin - katso heti ovesta onko korttisi listattuna (visa, amex, maestro...)
      Kentällä on t o d e l l a h u o n o vaihtokurssi.
      Kenttällä on pankkikorttiautomaatti kyllä.
      kaupungilla on runsaasti vaihtokioskeja
      - 24.5 tavallinen normaali vaihtokurssi oli
      Budapestin keskustassa 1 EUR / 280-285 HUF

      • visakorttikyselijä

        kaunis kiitos vastauksesta!kysyisin sinulta vielä mikä järkevin tapa 3 hlö perheellä mennä lentoasemalta hotellille?entä mitä ruokaipaikkaa suosittelet?yövymme nh budapestissa ja katsoin,että trofea ravintola on hyvin lähellä. suositteletko hop on hop off busseja,jos aikaa vain 2 täyttä päivää?entäpä kylpylöistä upeon,gellert vai muu?onko edullisia ostosalueita?lisäksi kysyisin vielä tonavan risteilyistä,hankitaanko satamasta,suositteletko?opasmonika,olen lukenut monia vastauksia ilolla,kiitos sinulle!!jos jaksat vielä vaivautua,29.6 lähdemme matkaan.


      • visakorttikyselijä kirjoitti:

        kaunis kiitos vastauksesta!kysyisin sinulta vielä mikä järkevin tapa 3 hlö perheellä mennä lentoasemalta hotellille?entä mitä ruokaipaikkaa suosittelet?yövymme nh budapestissa ja katsoin,että trofea ravintola on hyvin lähellä. suositteletko hop on hop off busseja,jos aikaa vain 2 täyttä päivää?entäpä kylpylöistä upeon,gellert vai muu?onko edullisia ostosalueita?lisäksi kysyisin vielä tonavan risteilyistä,hankitaanko satamasta,suositteletko?opasmonika,olen lukenut monia vastauksia ilolla,kiitos sinulle!!jos jaksat vielä vaivautua,29.6 lähdemme matkaan.

        Tervehdys

        Trofea on todella kokemisen arvoinen paikka samoin opas Monika jos onnistut saamaan hänet oppaaksi.Hyvää matkaa nauttikaa matkasta ja hyvästä ruuasta.


    • että silleen

      Kova on ohjelma sinulla kahdeksipäväksi

    • 3+20

      Vaihdat Suomessa 100 euron edestä florintteja. Otat lentokentän edestä kioskista Fö-tksin ja ajat hotellille. Katsot nämä muut viestit tässä lähipäivillä. Hyppäät hoponoff-bussiin iltapäivällä, jolloin lippusi on voimassa vielä seuraavana aamunakin, jos haluat tarkistaa muutamia paikkoja.
      Menet syömään paikalliseen baariin, jos se on täynnä paikallsita porukkaa. Näytät sormella mitä haluat ja maksat Suomessa vaihtamillasi rahoilla. Jos ne loppuu, niin vaihdat lisää paikan päällä siitä vaihtopaikasta, jossa on ruuhkaa ja paras kurssi..

    • Gundeli75

      Paras kurssi on kun nostat Suomesta käteisenä euroja ja vaihdat täällä:
      http://www.goldchange.hu/

      Itse täällä asuvana suosin näitä vaihtopaikkoja, paras kurssi, melkei sama kuin EKP:n virallinen.

      Olen huomannut että Nordean kortilla maksaessa saa paljon huonompaan kurssiin (n. 10 ft vähemmän per euro kuin käteisellä).

    • visakorttikyselijä

      kiitos Gundeli75 vastauksesta!
      jos sinulla on aimpiin kysymyksiin vastaukset,jotka opasmonikalle laitoin,olisin iloinen jos vaivaudut vastaamaan.

    • Kurssi nykyään 290-295 HUF = EUR
      Kulkevat ne hip-hop bussit kyllä kaupungilla, niin myös laivaristeilytkin (onneksi Tonava on normaaliolossa) Risteilyt Pesti puolelta Vigadó tér ranta-alueelta lahtevät.
      Kylpylä on makuasia, minusta Széchényi Kaupunginpuistossa :-)
      Voit tästä bongata kylpylä-asioista:
      http://www.spasbudapest.com/
      Ravintola: Trófea on aina hyva ratkaisu,
      niin myös tamä: http://pest.vakvarju.com/
      Ja muista käydä ihanissa kahviloissakin ;-) minun lämpipaikka:
      Szamos Gourmet (vaikka se on kävelykadulla Váci utcalla, ei ole pettymys
      http://www.szamosmarcipan.hu/en/shops/view/38/SZAMOS GOURMET PALACE

    • Gundeli75

      Itse tulisin bussilla ja metrolla kentältä. Lempikylpylä on Király, mutta näin lämpimällä säällä Palatinus tai Dagaly -maauimalat on kivempia molemmat. Valtavat altaat ulkona. En menisi Széchényiin näin kuumalla turistisoppaan ahdistumaan.
      Paikallisen liikenteen veneillä näkee Tonavan ihan samalla lailla kuin jokiristeilylaivoilta. Vuorokausi/viikkoliput käy muistaakseni muulloin kuin viikonloppuisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe