Onko täällä muita jotka olisitte saaneet ykkösen arvosanaksi työharjoittelusta. Miten suhtauduitte. Onko tietoa, miten tulevat työnantajat suhtautuvat tällaiseen arvosanaan. Vai olenko väärällä alalla ja pitäisikö lopettaa koko koulu sikseen.
Ykkönen työharjoittelusta?
pettynyt..
1
251
Vastaukset
- kaverikas
No varmaan kävitte kuitenkin perusteellisesti arvioinnissa läpi syyt ykköseen ja osaat sitten ensi harjoittelussa olla parempi, kun kiinnität erityisesti huomioita esille tulleisiin seikkoihin. Amiksessa voi tietääkseni myös korottaa numeroita. Onnistuisko harkan uusiminen vaikka kesällä? Tai sitten vaan petraat paljon seuraaviin harjoitteluihin ja se yksi ykkönen ei siellä paljoa paina.
Mitä alaa opiskelet ja tuntuiko sinusta itse silät, että harjoittelu meni hyvin? Tuliko numero yllätyksenä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818