nytlusikka kauniiseen käteen ja pohditaan yhdessä.
Lähden nyt sinne paljon jo puhutulle kylpylämatkalle ja ajattelin jättää teille pohdittavaksi seuraavaa.
Mitä täällä tapahtuu,( ilmapiiri)
mitä me haluamme,(tulla mollatuksiko)
kuka estää meitä,(kuka yleensä voi)
miksi piikitelään,(kuka hyötyy)
mikä tarkoitus kaikella on,( sotkeakko ketjut)
onko täällä johtaja,( joku jolla on eri oikeus)
keneltä lupa saadaan ja vielä,
onko kaikilla oikeus tuoda mielipiteensä esiin,
taitojensa mukaa.(riittääkö, kun omistamme laitteen ja maksamme kulut)
Vastailkaa kysymyksiin,perustelkaa ja sitten lopuksi yhteenveto vastauksista.
Onko ideaa, ja kun ei halua vastata kysymyksiin,
ei sitten mitään muitakaan kannanottoja.
kyselee ja pyytää pioni
Ei se miltä me näytämme,
eikä se, mitä me aikaan saamme,
merkitse sen rinnalla mitään,
mitä me olemme toinen toisillemme.
otetaanpa
21
619
Vastaukset
- Anu
Tälläinen huono typerä valehtelija nyt aion
kuitenkin vastata tuohon sinun kyselyysi.
Ilmapiiri: Ollut tätä nykyä iloisempi ja yhteishenkinen, ei ole ollut riitoja ja toisten nälvimisiä.Kunhan puskassa olijoita ei lasketa.
Mitä täällä tapahtuu: Toivottavasti mennään yhä
parempaan suuntaan, Haukkumiset kaikki pois.
Mitä me haluamme: Emme ainakaan halua tulla mollatuiksi, vaan hyvällä yhteishengellä
mennä eteenpäin.
Kuka estää meitä: No meitä ei estä kukaan,
jos emme perusta mollaajasta(-jista).
Miksi täällä piikitellään: Hyötyä siitä yrittää saada piikittelijä itse, mutta sitä en käsitä millä tavoin.Joka itsensä korottaa se alennetaan, joka itsensä alentaa se korotetaan.
Mikä tarkoitus kaikella on: Luulisin että tarkoitus on tehdä itsensä viisaammaksi mitä on.
Toisten kustannuksella, ennen kouluissa
opeteltiin läksyt kirjoista ulkoa, sitten oltiin
kirjaviisaita kun muistettiin vastata kirjan
sanoilla, vaikka itsellään ei olisi ollut mitään tietoa. Täällä tietenkin on osittain tarkoituksena saada riita ketjuja aikaiseksi.
Että tulisi punaisia tilppuja.
Onko täällä johtaja: Siitä minä en tiedä, toivon
vain että johtajana toimisi ymmärtäminen,
ystävällisyys, iloisuus, suvaitsevuus,
jopa rakkaus kanssakirjoittajia kohtaan.
Toisin sanoen jokaisen omatunto.
Keneltä lupa saadaan: Vastaan tähän että jokaisen omaltatunnolta, jos sitä seuraa ei pitäisi ongelmia tulla. Mutta jos jollakin omatunto nukkuu tai ei omista sellaista,
niin sekin on mahdollista.Siihen on sitten
vähän vaikea vastata, muuta kuin olla välittämättä sellaisista kirjoituksista,
mikä mielen pahoittaa.
Onko kaikilla oikeus tuoda mielipiteensä esiin:
Kyllä on, ja aivan varmasti, sitä varten nämä kirjoitus palstat on laitettu meille että saamme
sanoa asiasta kuin asiasta oman kantamme, kuitenkaan toisia loukkaamatta ja haukkumatta tyhmiksi valehtelijoiksi varkaiksi typeriksi kanoiksi ja miksikö nyt vain.
Ja lopuksi: Me kaikki olemme näillä palstoilla saman-arvoisia,sukupuoleen katsomatta.
Ja usealla niinkuin esimerkiksi minulla tahtoo olla paha vika antaa sanan sanasta ja alkaa
kinaamaan, mutta olen yrittänyt päästä siitä eroon ja vastata pahaan hyvällä, eikö sekin ole jo jotakin eteenpäin pyrkimistä.
En tiedä tyydyttääkö nämä vastaukseni sinua pioni, sen kai saan selville kun palaat lomiltasi. Toivottavasti tulet takaisin virkistyneenä.- Rituli
Oliko mukava Kesäkaudenlopettajaisjuhla? (aikamoinen yhdyssana).
Sinä annoit niin tarkan ja yksityiskohtaisen vastauksen Pionille, että siihen ei ole mitään lisättävää. Olen kaikessa jetsulleen samaa mieltä.
Luulen, että tässä alkaa jutut mennä ihan mukavasti. Kun maltamme vain olla reagoimatta ilkeyksiin, niin eiköhän ne tukehdu omaan myrkkyynsä. - Anu
Rituli kirjoitti:
Oliko mukava Kesäkaudenlopettajaisjuhla? (aikamoinen yhdyssana).
Sinä annoit niin tarkan ja yksityiskohtaisen vastauksen Pionille, että siihen ei ole mitään lisättävää. Olen kaikessa jetsulleen samaa mieltä.
Luulen, että tässä alkaa jutut mennä ihan mukavasti. Kun maltamme vain olla reagoimatta ilkeyksiin, niin eiköhän ne tukehdu omaan myrkkyynsä.Oikein mukava oli, vaikka vähäsen satoi.
Mutta saatiin syttymään kaikki tulet ja tuikut.
Oli se hienoa sysi pimeässä yössä kun elävät
värilliset tulet liekkeineen loimuaa.
Sadekin loppui sitten yöllä ja muutaman mattarin muksut siellä smpui.
Kiitos kun tulit tähän pionin avaamaan
keskusteluun, olisi kiva jos useampi ottaisi
kantaa. - pioni
kyllä aivan upea ihminen,jaksat yrittää vastailla ,olipa aihe vaikka tälläinen vaikea, kysymysten asettelu,epäonnistunut.
Huomasin itsekin luettuani tämän, kovin vaikeaksi aiheeksi.
Tarkoitus oli kylläkin saada aikaan jonkunmoista,miten sinä ,miten minä ,voisimme vaikuttaa sopuisan mielialan luomisessa,keskusteluihin.
Kiitos Anu,kun jaksat vastailla hankaliinkin aiheisiin ja löydät vielä vastauksiakin.
Taas taisi tulla paheksuttua ,kiitos ,ole hyvä tekstiä, kun nyt en vain muuta voi ,väittää pioni - Hajupoika
Sinulla on puhdas omatunto kun et millopinkaan käytä sitä !
Meidän välisemme torailun olet sinä y k s i n
aloittanut ja jatkat juuri samaa salaivaa, joka on jatkunut pitkälti toista vuotta riippumatta olenko mukana tai en.
Typerä valehtelija olet - valitettavasti. - Anu
Hajupoika kirjoitti:
Sinulla on puhdas omatunto kun et millopinkaan käytä sitä !
Meidän välisemme torailun olet sinä y k s i n
aloittanut ja jatkat juuri samaa salaivaa, joka on jatkunut pitkälti toista vuotta riippumatta olenko mukana tai en.
Typerä valehtelija olet - valitettavasti.Paljon kiitoksia Hajupojalle, nimittele vain
ei se minua enää liikuta.
Kiitän niistä haukkumisista mitä olet esittänyt,
niissä olet mestari ja mestari aina kiitoksen
ansaitsee.
Näytähän minullekkin pienen pieni linkki missä
olen sinulle valehdellut, ehkäpä osaisin sen oikaista.
Rehellisesti näytä toteen se asia missä
olen valehdellut, sanan sanasta olen antanut
sinulle mutta eihän minun kuulukkaan itseäni puolustaa vaan sinua.
Joten kiitos vielä kerran, ja anteeksi että muutin mieleni, sillä olenhan luvannut että en enää vastaile sinulle mutta nyt taas se mielenmuutos tuli.
Mutta niin se vain tulee itsekullekkin niin
sinulle minulle kuin muillekkin, se ei ole
kiellettyä, eikä se ole valehtelemista.
Että kiitosta taas kerrakseen. - Anu
pioni kirjoitti:
kyllä aivan upea ihminen,jaksat yrittää vastailla ,olipa aihe vaikka tälläinen vaikea, kysymysten asettelu,epäonnistunut.
Huomasin itsekin luettuani tämän, kovin vaikeaksi aiheeksi.
Tarkoitus oli kylläkin saada aikaan jonkunmoista,miten sinä ,miten minä ,voisimme vaikuttaa sopuisan mielialan luomisessa,keskusteluihin.
Kiitos Anu,kun jaksat vastailla hankaliinkin aiheisiin ja löydät vielä vastauksiakin.
Taas taisi tulla paheksuttua ,kiitos ,ole hyvä tekstiä, kun nyt en vain muuta voi ,väittää pioniTuli ne sieltä ne paheksumiset, ne vaan tuli
nyt minulle jälleen kerran.
Ja vaikka kuinka siivosti aikoisi vastata,
niin aina se vanha-aatami nostaa päätään.
Mutta ei me välitetä siitä, eihän kyllä se
routa porsaan kotiin ajaa. - Hajupoika
Anu kirjoitti:
Paljon kiitoksia Hajupojalle, nimittele vain
ei se minua enää liikuta.
Kiitän niistä haukkumisista mitä olet esittänyt,
niissä olet mestari ja mestari aina kiitoksen
ansaitsee.
Näytähän minullekkin pienen pieni linkki missä
olen sinulle valehdellut, ehkäpä osaisin sen oikaista.
Rehellisesti näytä toteen se asia missä
olen valehdellut, sanan sanasta olen antanut
sinulle mutta eihän minun kuulukkaan itseäni puolustaa vaan sinua.
Joten kiitos vielä kerran, ja anteeksi että muutin mieleni, sillä olenhan luvannut että en enää vastaile sinulle mutta nyt taas se mielenmuutos tuli.
Mutta niin se vain tulee itsekullekkin niin
sinulle minulle kuin muillekkin, se ei ole
kiellettyä, eikä se ole valehtelemista.
Että kiitosta taas kerrakseen.Päätön kana olet kun et edes muista, että itselläsi on kopiot ja nämä asiat eivät minusta kuulu edes palstakeskusteluihin.
Laitoin juuri tänään erään linkin, joka kertokoon jo 1.6.03 krtomaasi päätöntä vannomista, joka jatkui... - Hajupoika
Anu kirjoitti:
Oikein mukava oli, vaikka vähäsen satoi.
Mutta saatiin syttymään kaikki tulet ja tuikut.
Oli se hienoa sysi pimeässä yössä kun elävät
värilliset tulet liekkeineen loimuaa.
Sadekin loppui sitten yöllä ja muutaman mattarin muksut siellä smpui.
Kiitos kun tulit tähän pionin avaamaan
keskusteluun, olisi kiva jos useampi ottaisi
kantaa.Miksi Anu ei kyennyt edes tässä keskusteluketjussa jättämään epäsuoraa jauhantaansa
Hajupojasta - en todellakaan tule keskusteluihinne ellette provosoi mukaan ja tämän olen ensi kerran lausunut Hajupoikana 7.4.03.
Pitäisi alkaa olla selvä kaikille "vakipalstalaisille."
Tämä tulee väärää "lokeroon"
Osaat nätistikin kirjoittaa ja siksi tuntuu käsittämättömältä näköjään vuosikausia kestävä
alituinen täysin asiaton mollauksesi vain yhtä nikkiä kohtaan. Se on alkanut sinusta ja jatkuu... - höperö
Hajupoika kirjoitti:
Miksi Anu ei kyennyt edes tässä keskusteluketjussa jättämään epäsuoraa jauhantaansa
Hajupojasta - en todellakaan tule keskusteluihinne ellette provosoi mukaan ja tämän olen ensi kerran lausunut Hajupoikana 7.4.03.
Pitäisi alkaa olla selvä kaikille "vakipalstalaisille."
Tämä tulee väärää "lokeroon"
Osaat nätistikin kirjoittaa ja siksi tuntuu käsittämättömältä näköjään vuosikausia kestävä
alituinen täysin asiaton mollauksesi vain yhtä nikkiä kohtaan. Se on alkanut sinusta ja jatkuu...miksi ei sinuun saisi viitata missään ketjussa kun itse jauhat meistä muista joka ainoassa viestissäsi, höperö, höperö, HÖPERÖ OLET.
- Rituli
Hajupoika kirjoitti:
Päätön kana olet kun et edes muista, että itselläsi on kopiot ja nämä asiat eivät minusta kuulu edes palstakeskusteluihin.
Laitoin juuri tänään erään linkin, joka kertokoon jo 1.6.03 krtomaasi päätöntä vannomista, joka jatkui...suututtaa niin, että tulenpahan taas linjalle.
Ensin: Tervetuloa ANU ja PIONI takaisin palstoille. Olenkin kaipaellut teidän leppoisia kirjoituksianne.
Hajupojalle:
Anun ensimmäisessä puheenvuorossa ei mainittu Hajupoikaa lainkaan.
Onko niin, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Etpähän pystynyt viimeistä puheenvuoroasi lopettamaan ilman "kanoittelua"
Kuinka täällä voi olla puuttumatta sinun kirjoituksiisi, kun ne ovat aina yhtä tyhmiä.
Etkä sinä vielä ole vastannut yhteenkään kysymykseen, jonka minä olen täällä nähnyt sinulle esitettävän, joten älä sinä toisiltakaan tiukkaa vastauksia tyhmiin kysymyksiisi.
Äsken jollain palstalla joku kysyi: Ovatko Hajupoika ja Ruuneperi yksi ja sama henkilö, kun ne samaan aikaan ilmestyvät palstoille?
Se oli selvä kysymys ja mitä sinä vastasit? Et sitten yhtään mitään. Juttua tuli, mutta se oli taas sitä "aidanseiväs keskustelua".
Jos opettaja ei pysy asiassa, niin kyllä oppilaatkin on hakoteillä.
Nyt sinä vastaat tähän:
Tyhmä oot ja kanalauman suupaltti.
Kiitos jo etukäteen!
Terv. Rituli! - Klara
Rituli kirjoitti:
suututtaa niin, että tulenpahan taas linjalle.
Ensin: Tervetuloa ANU ja PIONI takaisin palstoille. Olenkin kaipaellut teidän leppoisia kirjoituksianne.
Hajupojalle:
Kuinka täällä voi olla puuttumatta sinun kirjoituksiisi, kun ne ovat aina yhtä tyhmiä.
Etkä sinä vielä ole vastannut yhteenkään kysymykseen, jonka minä olen täällä nähnyt sinulle esitettävän, joten älä sinä toisiltakaan tiukkaa vastauksia tyhmiin kysymyksiisi.
Äsken jollain palstalla joku kysyi: Ovatko Hajupoika ja Ruuneperi yksi ja sama henkilö, kun ne samaan aikaan ilmestyvät palstoille?
Se oli selvä kysymys ja mitä sinä vastasit? Et sitten yhtään mitään. Juttua tuli, mutta se oli taas sitä "aidanseiväs keskustelua".
Nyt sinä vastaat tähän:
Kiitos jo etukäteen!
Terv. Rituli!Jos Hajupoika ja Ruuneperi ovat yksi ja sama henkilö, minä teen harakirin.
Luultavasti ja toivottavasti minun ei sitä tarvitse tehdä. - Rituli
Klara kirjoitti:
Jos Hajupoika ja Ruuneperi ovat yksi ja sama henkilö, minä teen harakirin.
Luultavasti ja toivottavasti minun ei sitä tarvitse tehdä.Eivät varmasti ole. Sellaisen kysymyksen joku esitti. Odotin Hajupojan vastaavan, mutta totuttuun tapaansa kiersi kysymyksen.
En kylläkään ymmärrä, miksi? - Hajupoika
Rituli kirjoitti:
suututtaa niin, että tulenpahan taas linjalle.
Hajupojalle:
Nyt sinä vastaat tähän:
Kiitos jo etukäteen!
Terv. Rituli!Olet kuin veräjäpielen aidanseiväs - en tiettävästi ole sinulle kuten muilekaan äksyillyt.
Asiasta vastaan ja toivoisin, että asiassa pysyttäisiin ! - Hajupoika
Klara kirjoitti:
Jos Hajupoika ja Ruuneperi ovat yksi ja sama henkilö, minä teen harakirin.
Luultavasti ja toivottavasti minun ei sitä tarvitse tehdä.Ruuneperin kanssa olemme kaukana kuin itä on lännestä, mutta teidän kotkotusnuotti on ainakin vielä samalla nuottiviivastolla - useimmiten !
- Hajupoika
Rituli kirjoitti:
Eivät varmasti ole. Sellaisen kysymyksen joku esitti. Odotin Hajupojan vastaavan, mutta totuttuun tapaansa kiersi kysymyksen.
En kylläkään ymmärrä, miksi?Taidan olla palstalla ainoa, joka vastaa kysymyksiin niin hyvin kuin osaa - tyhmiin kysymyksiin on viisaan mahdoton vastata kun kysyjäkään ei ymmärrä mitä kysyy !
- Rituli
Hajupoika kirjoitti:
Olet kuin veräjäpielen aidanseiväs - en tiettävästi ole sinulle kuten muilekaan äksyillyt.
Asiasta vastaan ja toivoisin, että asiassa pysyttäisiin !teit muuta kuin äksyilit kuin pahanen pikku poika.
Valehtelijaksi mainitset syyttäsuotta kaikki keskustelijat. Niin minutkin, joten äläpäs valehtele, ettet ole äksyillyt.
Minä olenkin niin suoraselkäinen "aidanseiväs", että tuollainen tyhjän jauhaminen ja valehteleminen ei minulta luonnu. - Hajupoika
höperö kirjoitti:
miksi ei sinuun saisi viitata missään ketjussa kun itse jauhat meistä muista joka ainoassa viestissäsi, höperö, höperö, HÖPERÖ OLET.
Pyrin vastaamaan kaikille höperöillekin.
Se on vin tapani, josta kaikki eivät pidä - toiset taas loukkaantuvat siitä kun en vastaa.
Tee niin tai näin niin aina väärinpäin.
Tunnustan, että oikeassa olet:
- H ö p e r ö olet !
Tunnustan, että ensi kertaa kirjoitin tällaisen viestin kun tuntui siltä, että oikeaan osoitteeseen taitaa mennä ! - Hajupoika
Rituli kirjoitti:
teit muuta kuin äksyilit kuin pahanen pikku poika.
Valehtelijaksi mainitset syyttäsuotta kaikki keskustelijat. Niin minutkin, joten äläpäs valehtele, ettet ole äksyillyt.
Minä olenkin niin suoraselkäinen "aidanseiväs", että tuollainen tyhjän jauhaminen ja valehteleminen ei minulta luonnu.Samaa säveltä Anu on veisannut jo viime vuoden alkukesästä ja tuskin malttaa lopettaa ja sinä tunnut sopivaan hyvin siihen huutajat- kuoroon !
Anu vannoi jo 1.6.03 ettei vastaa minulle - tykkää huonoa kun m i n ä en vastaisi hänelle.
En välittäisi vaikkei minun tarvitsisi vastaillakaan.
Näin typeriä "keskustelijoita" ei muualla ole ollut
vielä koskaan.
Tämän operaattorin chatissakin on paljon miellyttävämpiä ja asiallisempia. - pioni
Hajupoika kirjoitti:
Samaa säveltä Anu on veisannut jo viime vuoden alkukesästä ja tuskin malttaa lopettaa ja sinä tunnut sopivaan hyvin siihen huutajat- kuoroon !
Anu vannoi jo 1.6.03 ettei vastaa minulle - tykkää huonoa kun m i n ä en vastaisi hänelle.
En välittäisi vaikkei minun tarvitsisi vastaillakaan.
Näin typeriä "keskustelijoita" ei muualla ole ollut
vielä koskaan.
Tämän operaattorin chatissakin on paljon miellyttävämpiä ja asiallisempia.chatissa olijoiden miellyttävästä ja asiallisesta
tavasta keskustella.
Tiesitkö että minäkin olen chatissa, toisella nikillä tosin, ja jopa jutustelen, fiilingistä riippuen ja toisista keskustelijoistakin paljon ja henkevästikkin.(sanovat ,että kiva keskustelu kumppani olen)
Meitä on täällä monta,jotka chattailee,joten samojen kanssa sinäkin jutustelet "asiallisesti".
Oletkohan osannut kiertää chatissa pionia. - Klara
pioni kirjoitti:
chatissa olijoiden miellyttävästä ja asiallisesta
tavasta keskustella.
Tiesitkö että minäkin olen chatissa, toisella nikillä tosin, ja jopa jutustelen, fiilingistä riippuen ja toisista keskustelijoistakin paljon ja henkevästikkin.(sanovat ,että kiva keskustelu kumppani olen)
Meitä on täällä monta,jotka chattailee,joten samojen kanssa sinäkin jutustelet "asiallisesti".
Oletkohan osannut kiertää chatissa pionia.Nappisuoritus, pioni. Hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584