Hou! Tarjolla olisi Nintendo 3DS (turkoosi) moitteettomassa kunnossa. Konsolista ei löydy naarmuja, ei edes ylä/ala näytöistä. Kylkiäisenä lähtee 3DS suojakotelo (jota ei tosin saa kiinni), 2pelikoteloa ja tietysti pelit, joista nyt lisää:
Ensin haluan listata pelit jotka on ostettu kaupasta (kaikista löytyy kotelo ja ohjekirjat):
- Super street fighter IV (mukavaa mättöä!)
- Mario kart 7 (todella viihdyttävä peli, niin yksin kuin netissä)
- Lego Star wars III (mukava peli perheen nuorimmille)
Sitten pelit jotka olen ostanut/saanut konsolin sisäisestä "nintendo e-shopista":
- The legend of zelda: The minish cap
- Mario vs Donkey kong
- Mario kart: Super circuit
- Kirby and the Amazing mirror
- Yoshi's Island: super mario advance 3
- WarioWare, inc. Minigame mania
- Fire emblem: The sacred stones
- F-Zero Maximum Velocity
- Nes Open Tournament Gold
- Donkey Kong Jr.
- Balloon fight
- Wrecking crew
- Mario and Yoshi
- Ice climber
- Metroid
- The legeng of zelda
- Super Mario Bros (vanha 1987 versio - legendaarinen)
- Soul of darkness
- Doodle Fit
Kuten huomaatte, pelejä on mukava läjä ja varmasti löytyy joku peli jota on mukava pelailla!
Hintaa paketilla on alustavasti 200euroa, voi toki myös tinkiä :)
Jos kiinostaa pistä viestiä: [email protected]
ja jos haluat soittaa, kysy numeroni sähköpostissa :)
ps. kuvia saatavilla sähköpostin kautta.
Hinta: 200
Yhteystiedot: [email protected]
O: Nintendo 3DS + 3peliä + 23 nintendo e-shop peliä.
3DSmyyjä
2
127
Vastaukset
- 3DSmyyjä
Unohdin vielä mainita.
Mieluiten tulisitte hakemaan kokopaketin, samalla voi sitten myös antaa rahat - eikä tarvitse alkaa säätämään maksu/posti asioissa! - Huuto tai Tori?
Sinun kannattaisi myydä 3DS- konsolisi Tori.fi / Huuto.net sivustolla. Siellä on varmaan enemmän ostajia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859