Ajelimme Pohjanmaalla ja päädyimme Kaskisiin. Löysimme leirintäalueen ja hui kauhistus......Vastassa oli kaksi isoa koiraa vapaana, hetken päästä "isäntä" tuli hoippuen tervehtimään ja soperteli; "mitäs te täällä teette"? Kysyimme mökkimajoituksesta, meille tarjottiin homeista, epäsiistiä mökkiä törky hintaan. Yleiset vessat olivat niin, niin likaisia ja haisevia ettei voinut mennä pissalle ja sitä paitsi vessaan piti olla omat wc-paperit, ei kuulemma kuulu hintaan! Niinpä lähdimme etsimään muualta yöpymis paikkaa. Emme myöskään löytäneet Kaskisista ruokapaikkaa, joka olisi ollut auki alkuillasta. Ilmeisesti ainoa paikkakunnan ravintola oli sulkenut ovensa aikaisin.
Näin kesäkauden alussa saa tällästä palvelua niin mitä loppu kaudesta????
voiko tämä olla totta????
vanha varis
4
276
Vastaukset
Olisi kannattanut ajaa vähän matkaa etelään ja Kristiinanakaupunkiin. Siellä leirintäalue on ihan toisesta maailmasta. Huippusiistit vessat, vanhatkin mökit siistejä ja erinomainen palvelu.
- vanha varis
Jepjep, kiitosta vaan vinkistä. Jospas vielä ajellaan Pohjanmaalla.
- kot1
Mekin olimme Kaskisissa viime kesänä, leirintäalue oli silloinkin YÄKYÄK...
Luulisi tosiaankin niin pienen saaren vähän satsaavan siisteyteen ja matkailijan palveluun. - meriharakka
Eipä siellä Kaskisissa ole mitään, ei kannata poiketa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882