Olen työkkärin kurssilla, siihen kuuluu työssäoppiminen. Vaikka olen paikkaa etsinyt ei sitä ole löytynyt. Nyt peloittelevat että jos sitä ei löydy niin kurssi keskeytyy ja tulee karenssi?
Vastaukset 6
- ergweqtuqa4tu
etsi kaverin firma tai vaihda mukavampaan virkailijaan, tai anna mummojen etsiä itse paikka ja ota ilomielin vastaan, ekana päivänä hae saikkua ja lopeta, muista vaikka hajottaa firman koneet samalla.
- Karenssi vapauttaa
Älä pelkää karenssia. Jokainen karenssi on mahdollisuus.
- höhhöh
Ei kai karenssia tuosta voi saada? Jos ei itse paikkaa löydä, niin vastuu sen löytymisestä kuuluu kurssinjärjestäjälle/työkkärille. Jos sekään ei paikkaa löydä, niin se ei ole sinun vikasi.
- voiko olla totta
Minkäniminen kurssi on millä olet ja mistä toi karenssi asia juontaa
- kaiken kokenut
Muistappas laittaa kyseinen uhkaus kurssiarvosteluun, jos pääsette arvostelemaan kurssianne, minä laitoin kaikki tuollaiset uhkaukset sinne ja myöskin sellaiset jossa opettaja lipsautti jotain täysin asiatonta, karenssia et asiasta voi millään saada mutta tuollaisella uhkauksella yrittävät aktivoida sinua asiassa, kurssin järjestäjällä on aina joku paikka piilossa johan lykkäävät sellaiset jotka eivät itse löydä, monesti paikat on vaan aika paskamaisia mutta niin kai on tarkoituskin.
- SAIRASTA TOUHUA
JO ON YHTEISKUNNASTAMME TULLUT MIELIVALTAINEN TÄÄLLÄ TEHDÄÄN IHMISISTÄ HULLUJA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574