Hei, päätin avautua tänne koska minua huolettaa se, millaista työtä voisin tulevaisuudessa tehdä. Olen valmistumassa merkonomiksi vuoden sisällä ja toiveissa olisi joku toimistotyyppien työ. Ongelmani on se, että en ole oikeastaan lainkaan ulospäinsuuntautunut ihminen, eikä minulla ole mitään erityisiä taitoja, joilla erottautua muista hakijoista. Perus Officen hallitsen ja siinäpä se sitten oikeastaan onkin. Onko minun turha haaveilla minkäännäköisistä toimistotöistä, vaaditaanko niissä nykyään ulospäinsuuntausuutta, ja erikoisempi taitoja, kuten hyvää kielitaitoa. Ja vielä, liittyykö toimistotöihin yleensä asiakaspalvelua. Olisikohan minulla mitään mahdollisuuksia löytää suht. helppoa ja vaatimatonta työtä, jossa pääsisin alkuun pelkällä maalaisjärjellä. Kiitos kommenteista
Mistä töitä tällaiselle?
2
204
Vastaukset
- Jdudt62
Toimistotyöntekijä on todella vanhentunut käsite, eikä tällaisille henkilöille löydy juuri töitä.
http://yle.fi/uutiset/naissa_ammateissa_tyollistyt_takuulla/6441997
Merkonomin tutkinto on muutenkin suhteellisen arvoton tutkinto tutkinto tänä päivänä, ellei sulla ole jotain tiettyä juttua mitä teet, esim. myyt hyvin tai olet tilinpäätöstaitoinen. Toi pelkkä Officen hallitseminen ei oikein riitä mihinkään..
Masistelu sikseen! Kouluttaudu lisää tai ala yrittäjäksi! Suomessa on tänä päivänä aivan liian vähän yrittäjähenkisyyttä. Kaikki haluavat vain varman mukavan työpaikaikan, joita ei ole tarpeeksi. - kissinen
Mitä jos kävisit jotain lisäkursseja :) Esimerkiksi laskuttajan työ voisi olla työtä josta pitäisit? Voisit esimerkiksi miettiä jotain harjottelujaksoa yrityksessä missä pääsisit tekemään laskuttajan töitä ja saisit kokemusta joka auttaa muissa työhaastatteluissa :) Tai koulut tai työkkäri järjestää myös koulutuksia esim laskuttajaksi! Esimerkki :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059