Hei,
Keksisikö joku keinon millä saisin verhot vuokra-asuntomme parvekkeelle?
Meillä on oikein ihana vaalea lasitettu parveke joka vain sattuu olemaan perin kuuma! Kuumuudellehan ei paljoa verhotkaan voi, mutta häikäisyyn kyllä. Olemme intoutuneet pienessä määrin parvekeviljelystä, ja kaipasinkin ajoittain itselleni varjoa auringolta ja naapurin katseilta puuhastellessani parvekkeella.
Mielessäni on ollut sellainen seiniä vasten kiristettävä tanko, mutta pituutta pitäisi olla 410cm!! ja lieneekö niitä niin pitkiä? Lasituskiskojen (ja tapin) yläpuolella kyllä olisi 10cm tila tangolle.
Toinen vaihtoehto olisi laittaa verhokisko kattoon mutta se edellyttäisi poraamista mitä niin yrittäisin välttää..
Toinen mietinnän aihe onkin kuinka kuljettaa neljä metrinen tanko kaupasta kotiin neljänteen kerrokseen.. ;) Hih!
Olisin kovin kiitollinen ideoista tai kuvista miten ratkaista ongelma?
Parvekkeelle verhotanko?
5
27106
Vastaukset
- ..........
Miten meinaat selvitä verhotangon laittamisesta ilman poraamista, jos jostain sattuisit löytämäänkin noin pitkän tangon. Epäilen, että seinien välille kiristettäviä sellaisia ei ole. Verhovaijeri tietysti olisi yksi vaihtoehto, mutta niihin ei voi ripustaa kuin hyvin kevyitä verhoja.
Minä laittaisin kiskon kattoon. Kiskon kun voi laittaa lyhyemmistäkin pätkistä, niin kuljetuskaan ei ole ongelma.- Viherpeukaloko?
Jep, olet oikeassa, kiskon poraaminen lienee ainut vaihoehto.
Olen blondina yrittänyt miettiä pääni puhki miten voisin välttyä jälkien jättämiseltä, kun kyseessä on vuokra-asunto.
Mielessä on ollut seinien väliin kiristettävä tanko mitä myydään esim pyykinkuivaus telineenä (max2m) ja vaatekaappien tankona.. mutta pituus lienee tässä se ongelma..
- tämmönen ajatus
Miten olisi teleskooppinen onkivapa, niitähän on vaikka minkämittaisia ja monissa malleissa on siimat ja silmukat valmiina. Pystyiskö sitä asentamaan jollakin lailla sinne katonrajaan. Nipsuttimilla sitten vaan verhot kiinni
- Sama pulma
Kirschin sivusto (http://www.kirsch.fi/tuotteet_fi/tuotteet_kiskot_fi/tuotteet_kiskot_pujotustanko_fi)
Jos olet ajatellut ripustaa ohuen ja kevyen verhon, jota et halua ruuvata seinään kiinni, niin voit valita teleskooppitangon jousimekanismilla.
Aion itse soitella paikallisille jälleenmyyjille, minkä mittaisia ja hintaisia heillä olisi vai menisikö tilaustavaraksi. - --aasikas
http://www.verhomatto.fi/verhopalvelu/verhotangot/tilanjakaja-h-tanko jos laittaisit kaksi tällaista vierekkäin? niitä saa eri kokoisina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841