Mökkireissulla

Mies 47v 08

Tarina on tosi ja sattui eräällä mökkireissulla -90 luvulla.

Ystäväni vuokrasi vaimonsa kanssa mökin jonne kutsui minut ja muutaman muun oman ystävänsä joita en tuntenut. Kaikki muut olivat pariskuntia, paitsi minä, joka elelin tuolloin vielä poikamieselämää. Ilta alkoin grillaamalla ruokaa ja muuttui pian alkoholin nauttimiseen. Illan myötä porukka alkoi jo olla hyvinkin vapautuneessa tilassa. Jäin myöhemmin yöllä erään pariskunnan kanssa ulos mökin terassille tupakalle kun pariskunnan mies otti minusta yllättäen takaapäin tiukan otteen siten, että käteni olivat selkäni taakse lukitut. Säikähdin hieman ja hämmästelin että mitä pelleilyä tämä on. Samassa miehen vaimo tuli etupuolelleni ja alkoi hangata housunetumustani kädellään. Kun hän huomasi, ettei kaluni ala seistä (koska olin ihmeissäni tilanteesta) avasi hän housuni ja laski ne nilkkoihin. Sitten hän otti velton kullini käteensä ja alkoi vatkata. En päässyt miehen otteesta irti ja en enää oikeastaan halunnutkaan, koska kaluni alkoi näyttää kovenemisen merkkejä. Kun nainen huomasi kaluni kovenevan, kyykistyi hän ja alkoi imeä sitä. Mies selkäni takana nauroi ja usutti vaimoaan imemään munaani. Ja nainen imi! Oikein antaumuksella! Pian minusta alkoi tuntua että nyt lähtee laaki ja tilanne hävetti minua. Laukesin naisen suuhun ja nainen nieli voihkien spermani. Mies päästi minut irti ja lähti nukkumaan. Nainen puolestaan vei minut saunaan jossa leväytti paljaan kiimasta kiiltelevän pillunsa eteeni ja käski naida sitä. Otin kaluni esiin ja tein työtä käskettyä. nainen ynisi raivoisasti nussiessani häntä siinä. Laskin spermani hänen sykkivään vittuunsa ja lähdin nukkumaan. Yöllä heräsin siihen kun joku imi kulliani. Taas tämä sama humalainen nainen lutkutti antaumuksella munaani! Ja imi spermat! Aamulla oli jännittävät paikat herätä. Pariskunta kuitenkin käyttäytyi kuin mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei olisi tapahtunut.

14

22273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää tarinaa ,KIITOS

    • puupää12345

      sait siis 3 mällit about 2h ..? hyvä suorituskyky sulla!

      • MrLoveDoctor

        Kuka ajasta mitään puhui?
        Ja nuorena jaksaa ja pystyy.


      • Anonyymi

        Olin kaksvitonen, kun panin yhtä naista neljä kertaa parin tunnin aikana. Siis tuli siemensyöksy neljä kertaa. Mielestäni hyvä suoritus, vaikka tapahtui baari-illan jälkeen.


    • no mies ollut parhaassa iskussa silloin ikä 25-30 ....kyllä itselläkin silloin sperma roiskui ja naitiin monet laakit peräkkäin......ei enää 45 v onnistu samalla tavalla:(

    • mies 44.v

      kyllä roiskuu sperma

    • Untoeinarise

      Oma enkka on 6 laukeamista klo 22 - 04 välisenä aikana. Tulin naiseni luo illalla ja naitiin tottakai viinin lomassa. Eka kortsu meni roskiin ja sitten menimme uudelleen sänkyyn suihkun jälkeen. Taas naitiin, leikittiin ja naitiin, aina uusi kortsu, jonka pyöräytin solmuun ja pudotin lattialle.

      Aamulla laskimme lattialta 5 kortsua, kaikissa mällit sisällä, se ensimmäinen lisäksi siellä roskiksessa. Nainen valitti pari päivää alapäätään, minä totesin vain että kyllä kipu lakkaa kun pillunhuulet löytävät taas toisensa.

      Tuosta on aikaa 10 vuotta. Nyt nelikymppisenä pari panoa vuorokauteen on jo kova saavutus, tosin viime panosta on aikaa jo puoli vuotta, ei kiinnosta vaimoakaan. Pari lasta on siunaantunut, velkainen talo ja yrittäjän huolet, sinne ne pahimmat himot ovat kai menneet. Ainoa joka saa vehkeen tanaan, on naapurin kolmikymppinen rouva, ai kun sitä vielä pääsisi painamaan, kun se taas viikonlopulla shortseissa tuli kuin piruuttaan keimailemaan raja-aidalle. Pitäskö toteuttaa tänä kesänä unelmani...

      • MrLoveDoctor

        Sama juttu. Laukesin eksän kanssa 28 vuotiaana 5 kertaa putkeen 6 tunnin aikana. Tuli lauettua suuhun, pilluunx2 ja perseeseenx2. Kyllä oli kulli ja kivekset kipeänä seuraavana päivänä.


      • Anonyymi
        MrLoveDoctor kirjoitti:

        Sama juttu. Laukesin eksän kanssa 28 vuotiaana 5 kertaa putkeen 6 tunnin aikana. Tuli lauettua suuhun, pilluunx2 ja perseeseenx2. Kyllä oli kulli ja kivekset kipeänä seuraavana päivänä.

        Paskat sulla spedellä laukesi pöksyissä buaahaa


    • Anonyymi

      Jäin mökkiin illalla kun mieheni oli lähtenyt ravinotolaan Markun kanssa. Kiertelin illalla herättyän ja katselin miestäni kasi sen kaveria pelaili korttia alakerrassa ja joivat väkeviä otin suutuspäissäni itsekkin jonkin verran lisää ja menin ylös.
      Kerksin olla peiton alla jonkin aikaa kun miehet tuli ylös alushousuillaan ja tulivat viereen. Säikähdin vähän kun olin pelkissä pikku housuissa, pian kävet tunnusteli minua yritin estellä molemmat työntyi peiton alle ja rintojen kimppuun työntelin pois mutta alkoi tuntua hyvältä ja annoin imeä tunsin käsiä pikku housuissa ja ne lähti, toinen partasuonen mies olikohan Pertti suuteli alaspäin ja väkisin levitti haarat ja alkoi nuolemaan tuli hurja kiima kun parta hieroi jalkoja miehen nuollessa toinen mies nousi oli paljon vanhempi ja otti kalunsa esille pääni vieressä tartuin siihen se oli suonikas sanoi ei tehdä pahaa katsoin miestä ja vedin kalua suuhuni.
      Siitä alkoi kahden miehen pano imin toista kun toinen pani takaa mentin kontrollini annoin kuin huora ja halusin lisää, molemmat nai kahdesti kunnes nousivat.
      Menin alakertaan ja pesulle, jatkettiin pelaamista, mieheni soitti menee vielä aikaa kuulin naisen ääniä sanoin ei kiire. Riisuin saunatakin ja menin pöydälle makaamaan molemmat nuoli innoissaan samalla kun imin munaa vetivät minut lattialle siinä sain edest kunnolla kun tunsin että saan sisään spermaa olin pyörtyä halusta toinen pani kolmesti toinen kahdesti, oli jo yö pitkällä kun kuulin mieheni tulevan, seisoi sängyn vieressä ja katseli pyysi anteeksi katsoin kalu oli lahkeessa laskin housut ja imaisin se maistui pillulle imin himokkaana mieheni nousi päälle sain orgasmin aika pian kun ajattelin on pannut vieraasta pillua mieheni laukesi spermaa tuli vaan vähän.
      aamulla miehet ripitti miestäni kun lähti noin vain ravintolaan Markku ja mieheni meni laiturille laittamaan kalavehkeitä veneeseen ja naureskelivat jotain. Partasuu tuli taakse kuiskas nuo ei tiedä kaikkea ja hyväili pyllyä, vene liikkui pois laiturista nostin mekon helmaa sain heti paksua kyrpää sisään olin niin kiimassa että olin liian märkä, mies sanoi olet halukas sanoin olenko huora halasi ei niin saa sanoa olet kiimanen narttu kalu liukui ihanasti liukkaassa pillussa tunsin paksut suonet kalun päällä ja sain ihanan orgasmin, mies kuiskas en kerro kaverille joka oli vielä laiturilla. Menin saunalle pesulle toinen mies tuli ja katsoi nauroi joko se hurja kerkisi kokeili pillua ja työnsi pukuhuoneen pöydälle näin ikkunasta uistelijat ja minä sain ihanaa kyrpää ja saan koko päivän se kiihotti orgasmiin sai uuden lastin sisään.
      Oli ihana kävellä ilman housuja pelkkä mekko päällä pillu oli paksuna sen tunsi kun käveli ihanasti jalat painoi sitä, annoin ennen miesten tuloa kahdeti kummallekkin nauroivat kalu on kipeä ja punainen molemmilla vaimot kotona.
      Illalla kun oltiin kahden mieheni pani takaa oli tunne olen kuin kiimanen narttu koira pillu paksuna mieheni kehui kuinka olen liukas.
      Kertoi myöhemmin että olivat tavanneet nuoren tytön joka oli antanut pillua pienestä rahasta. Sovittiin että ei enää tee niin, itsellä kostui pillukun ajattelin minua oli naitu yli kymmenen kertaa mökillä sitä en kertonut kumminkaan.

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa buaahaa

        Spede on kuule kuollut monta vuotta sitten, seuraa aikaasi.


      • Anonyymi

        Kirjoitustaito (huono) viittaa mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustaito (huono) viittaa mieheen.

        Ei kun speden löpinöitä buaahaa


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe