..että meille on syntymässä tyttölapsi...la:han on vielä aikaa, mutta ajattelin huvikseni kysellä mitä muuta ovat mieltä nimestä joka tytölle hyvintodennäköisesti on tulossa...
Lene Alina Katariina. Minun toinen nimeni on Katariina...
tänään saatiin tietää...
8
698
Vastaukset
- joku
oikein sytytä, mua ainakaan tuo Lene nimi... mistäköhän tuollainen??
Alina on tosi kaunis, samoin Katariina!
Lenen tilalle ehdotan: Lara, Lumi, Lumo, Lana, Liina, Liisa, Laura, Lahja, Lila, Lilli, Lauha, Larisa, Leena, Liinu tai Saana, Sara, Aava, Daalia, Eevi, Ella, Fiona, Henni, Janna, Jonna, Jinna, Janni, Jena, Jenni, Jenny, Kiia, Karla, Mila, Minna, Minni, Nea, Nenna, Piia, Petra, Riia, Tuija, Via, Viola, Venla..
Mitä mieltä??? =) - Harakka
Nimi on kaunis! Lenen voisi tosin kirjoittaa muotoon Leene, jos se niin lausutaan.
- Anonyymi
Eikös se lausuta yhdellä e:llä niin kuin kirjoitetaankin? Eikä Leene?
- annakka
lene on aivan outo, sori vaan. sitäpaitsi alina ja katariina ovat perinteisiä suomalaisia nimiä, joten tuo lene ei oikein kuulu joukkoon.
alina katariina sensijaan olisi tosi kaunis nimi.- annakka
eilen vielä näytti siltä, ettei ensimmäinen viesti ollut tullut perille, joten pukkasin sitten toisen tulemaan. selittämättömiä ovat viestien tiet, mitenkähän se kadonnut viesti täällä tänään oli?
- just
Ei ei ei!
Lene ei kuulosta suomalaiselta ja sen takia todella tyhmän kuuloinen kahden suomalaisen nimen kanssa. - annakka
sori, mutta minusta tuo lene on ihan outo...
sitäpaitsi alina ja katariina ovat perinteisiä suomalaisia nimiä, joten lene ei mitenkään kuulu joukkoon...
sen sijaan alina katariina tai katariina alina olisi todella kaunis nimi tyttärellenne. - odottaja vm-79
Lene on mielestäni tosi kaunis nimi=) elä muuta tuota nimeä... ei varmasti tule joka kadunkulmassa vastaan!!! onnea loppu odotukseen;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861600
- 761251
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741147Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!53919Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46891- 47888
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9813- 46812
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789