latz kastikeyllätys

pipiumau

postiluukusta tupsahti tänään latzin synttärien kunniaksi kaksi pussia uutta kastikeyllätys märkäruokaa. ihmetystä aiheutti kuitenkin tomaattikastike ruuassa. eikös tomaatti ole kissalle myrkyllistä? miksi sitä tungetaan kissanruokaan? uskallanko antaa maistaa tätä ruokaa, toinen kissoista jo innokkaana nuuski pussia.

5

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bengali -fani

Meille kans oli tullut postilaatikkoon sama paketti tosin se sisälsi vain yhden märkäruuan - grillattu lammasliha ja ruskeakastike.

Vaikka minun bengalikissani on vasta 6kk annoin sille tuon kuitenkin ja hyvin kelpasieikä tullut mitään ongelmaa.

• pipiumau

joo siis mulle tuli kaksi erillistä pakettia, varmaan koska oon sinne purinan sivulle merkannut että kaksi kissaakin :) mäkin sitten kuitenkin annoin kun ajattelin ettei yksi pussi nyt mitään tee ja noihan oikeen ahmi sen kunnon murinoiden kera D:

pitää tutkailla tuoteselostetta kun nään niitä kaupassa, että uskaltaako ostaa jatkossakin :) (vaikka silloin tällöin annettavaksi herkuksi, kun noin hyvin maistui)

• qwrtyi

Eipä toi meidän katti ole tomaattiin ainakaan kuollut, kun on päättänyt nuolla lautaseni puhtaaksi hyvinkin tomaattipitoisesta kastikkeesta useampaankin otteeseen.
        Itse olen taas ihmetellyt jostain sheba purkista löytyviä herneitä ja saman tekee kissakin jättäessään ne lautaselle. Kaippa se tietää mikä sille sitten sopii.

• pipiumau
        qwrtyi kirjoitti:

Eipä toi meidän katti ole tomaattiin ainakaan kuollut, kun on päättänyt nuolla lautaseni puhtaaksi hyvinkin tomaattipitoisesta kastikkeesta useampaankin otteeseen.
        Itse olen taas ihmetellyt jostain sheba purkista löytyviä herneitä ja saman tekee kissakin jättäessään ne lautaselle. Kaippa se tietää mikä sille sitten sopii.

muistutan tutkimaan ne tuoteselosteet, parasta on pellä liha ja eläinperäiset tuotteet mineraaleja (kivennäisiä, vitamiinit). kissa on lihansyöjä! silloin tällöin vahingossa/makupalana annettuna ei tietenkään haittaa, siksi minäkin tämän latzin loppujenlopuksi annoin :)

• pipiumau
        pipiumau kirjoitti:

muistutan tutkimaan ne tuoteselosteet, parasta on pellä liha ja eläinperäiset tuotteet mineraaleja (kivennäisiä, vitamiinit). kissa on lihansyöjä! silloin tällöin vahingossa/makupalana annettuna ei tietenkään haittaa, siksi minäkin tämän latzin loppujenlopuksi annoin :)

* pellä = pelkkä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2182
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1488
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      22
      1292
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      121
      1175
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      969
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    Aihe