Onko joku muu niin onnekas, että omistaa Nintendo 64:lla jonkin harvinaisen Rare perin?
Itse omistan vain Banjo-Tooien, mutta olin onnekas, kun se minulle lapsena ostettiin. Peli on kaiken lisäksi Suomi julkaisu
Muita Raren pelejä on mm. Banjo-Kazooie, Goldeneye, Donkey Kong 64, Diddy Kong Racing ja Perfect Dark
Näiden pelien hinta paketteineen alkaa pian läähentelemään 100:aa euroa, eikä huutonetistäkään oikein löydä näitä.
Kuka omistaa Rare klassikkoja?
9
183
Vastaukset
- Mulla on :)
Multa löytyy nämä:
Banjo kazooie, Banjo tooie, Perfect dark, Goldeneye, Donkey kong 64, Diddy kong racing, Jet force gemini. Kaikissa kotelot ja ohjeet yms hyvässä kunnossakin jopa. - heke4
Snes:llä on DKC:t
- Blanco 7
Paras rare peli on Donkey Kong coutry Snes:llä.
- 4+16
Ei kai noi kaikki nyt mitään harvinaisuuksia ole?
Kummisedällä oli joskus SNES ja siihen mm. Killer Instinct. Kummisedän SNES on nykyään mulla, mutta kaikki hyvät pelit, kuten tuo KI on jossain. :(
- Nuuska Natu
Ei varmaan mikään RARE:n peli oli todella rare (HEKO, HEKO!!!). Eri asia sitten, kun on boxit tallella ja hyvässä kunnossa.
- vasikka.
"Näiden pelien hinta paketteineen alkaa pian läähentelemään 100:aa euroa, eikä huutonetistäkään oikein löydä näitä. "
Pyh, vai meinaat sinä että kaikki pyytää just sen minkä toinenkin?
kysynnän ja tarjonnan "laki" on puppupuhetta.
Itse kyllä kehtaan veivata nuo nettitallikoiden hinnat alamaihin jos alan myymään ja myyn vain sellaisille jotka ei myy eteenpäin. Otan selvää tarkasti kelle myyn ja käräytän välittömästi verottajalle jokaisen jobbarin nilkin.- vasikka.
"Banjo kazooie, Banjo tooie, Perfect dark, Goldeneye, Donkey kong 64, Diddy kong racing, Jet force gemini. Kaikissa kotelot ja ohjeet yms hyvässä kunnossakin jopa. "
saat 5e / peli
- goldeneye fani
http://online-console.com/index.php/emulation/nintendo-64/item/50-007-golden-eye Tästä pelaat goldeneyetä ilmaiseksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.673788Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883169Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin962421Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151649Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701408- 981280
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä421208- 501021
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11021Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561020