Onko joku muu niin onnekas, että omistaa Nintendo 64:lla jonkin harvinaisen Rare perin?
Itse omistan vain Banjo-Tooien, mutta olin onnekas, kun se minulle lapsena ostettiin. Peli on kaiken lisäksi Suomi julkaisu
Muita Raren pelejä on mm. Banjo-Kazooie, Goldeneye, Donkey Kong 64, Diddy Kong Racing ja Perfect Dark
Näiden pelien hinta paketteineen alkaa pian läähentelemään 100:aa euroa, eikä huutonetistäkään oikein löydä näitä.
Kuka omistaa Rare klassikkoja?
9
204
Vastaukset
- Mulla on :)
Multa löytyy nämä:
Banjo kazooie, Banjo tooie, Perfect dark, Goldeneye, Donkey kong 64, Diddy kong racing, Jet force gemini. Kaikissa kotelot ja ohjeet yms hyvässä kunnossakin jopa. - heke4
Snes:llä on DKC:t
- Blanco 7
Paras rare peli on Donkey Kong coutry Snes:llä.
- 4+16
Ei kai noi kaikki nyt mitään harvinaisuuksia ole?
Kummisedällä oli joskus SNES ja siihen mm. Killer Instinct. Kummisedän SNES on nykyään mulla, mutta kaikki hyvät pelit, kuten tuo KI on jossain. :(
- Nuuska Natu
Ei varmaan mikään RARE:n peli oli todella rare (HEKO, HEKO!!!). Eri asia sitten, kun on boxit tallella ja hyvässä kunnossa.
- vasikka.
"Näiden pelien hinta paketteineen alkaa pian läähentelemään 100:aa euroa, eikä huutonetistäkään oikein löydä näitä. "
Pyh, vai meinaat sinä että kaikki pyytää just sen minkä toinenkin?
kysynnän ja tarjonnan "laki" on puppupuhetta.
Itse kyllä kehtaan veivata nuo nettitallikoiden hinnat alamaihin jos alan myymään ja myyn vain sellaisille jotka ei myy eteenpäin. Otan selvää tarkasti kelle myyn ja käräytän välittömästi verottajalle jokaisen jobbarin nilkin.- vasikka.
"Banjo kazooie, Banjo tooie, Perfect dark, Goldeneye, Donkey kong 64, Diddy kong racing, Jet force gemini. Kaikissa kotelot ja ohjeet yms hyvässä kunnossakin jopa. "
saat 5e / peli
- goldeneye fani
http://online-console.com/index.php/emulation/nintendo-64/item/50-007-golden-eye Tästä pelaat goldeneyetä ilmaiseksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910