Kuka omistaa Rare klassikkoja?

nintentuutti

Onko joku muu niin onnekas, että omistaa Nintendo 64:lla jonkin harvinaisen Rare perin?
Itse omistan vain Banjo-Tooien, mutta olin onnekas, kun se minulle lapsena ostettiin. Peli on kaiken lisäksi Suomi julkaisu
Muita Raren pelejä on mm. Banjo-Kazooie, Goldeneye, Donkey Kong 64, Diddy Kong Racing ja Perfect Dark


Näiden pelien hinta paketteineen alkaa pian läähentelemään 100:aa euroa, eikä huutonetistäkään oikein löydä näitä.

9

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on :)

      Multa löytyy nämä:
      Banjo kazooie, Banjo tooie, Perfect dark, Goldeneye, Donkey kong 64, Diddy kong racing, Jet force gemini. Kaikissa kotelot ja ohjeet yms hyvässä kunnossakin jopa.

    • heke4

      Snes:llä on DKC:t

    • Blanco 7

      Paras rare peli on Donkey Kong coutry Snes:llä.

    • 4+16

      Ei kai noi kaikki nyt mitään harvinaisuuksia ole?

    • Kummisedällä oli joskus SNES ja siihen mm. Killer Instinct. Kummisedän SNES on nykyään mulla, mutta kaikki hyvät pelit, kuten tuo KI on jossain. :(

    • Nuuska Natu

      Ei varmaan mikään RARE:n peli oli todella rare (HEKO, HEKO!!!). Eri asia sitten, kun on boxit tallella ja hyvässä kunnossa.

    • vasikka.

      "Näiden pelien hinta paketteineen alkaa pian läähentelemään 100:aa euroa, eikä huutonetistäkään oikein löydä näitä. "


      Pyh, vai meinaat sinä että kaikki pyytää just sen minkä toinenkin?
      kysynnän ja tarjonnan "laki" on puppupuhetta.
      Itse kyllä kehtaan veivata nuo nettitallikoiden hinnat alamaihin jos alan myymään ja myyn vain sellaisille jotka ei myy eteenpäin. Otan selvää tarkasti kelle myyn ja käräytän välittömästi verottajalle jokaisen jobbarin nilkin.

      • vasikka.

        "Banjo kazooie, Banjo tooie, Perfect dark, Goldeneye, Donkey kong 64, Diddy kong racing, Jet force gemini. Kaikissa kotelot ja ohjeet yms hyvässä kunnossakin jopa. "


        saat 5e / peli


    • goldeneye fani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe