Tietääkö kukaan mitään kyseisestä kennelistä? Kennelillä on netti sivut joita ei useampaan vuoteen ole päivitelty.
Itse olen KO. kennelistä hankkinut aikoinaan koirani. Koira on terve ja hyvin voiva. Vaivoja ei ole ollut. Nyt olisi harkinnassa uusi pentu ja haluaisin samasta kennelistä mahdollisesti hankkia pennun. Mutta kennelistä ei löydy uusia tietoja joten pohdin että onko kenneli lopettanut toimintansa kokonaan?
Osaako kukaan kertoa mitään asiaan liittyvää??
Kennel Pinkowa
2
159
Vastaukset
- Team RaDai's
Pinkowalla on tullut pentue viimeksi 2007, joten jos olet jo aikaisemminkin ostanut sieltä koiran, niin ota yhteyttä suoraan itse kasvattajaan ja kysele. Voi olla kasvatus toiminta on lopettu, mutta voithan yrittää etsiä pennun mikä on saman sukuinen ja samoista linjoista kuin nykyinen koirasi. Pinkowan koirat ovat hienoja suvultaan joten uskon että saman sukuisen pennun löytäminen ei olisi vaikeata.
- hysky2008
Voihan se olla että jollain toisella kasvattajalla on samansukuisia koiria. Pitää sitten varmaan olla suoraan yhteydessä Kenneliin ja kysellä tilannetta. Tai katsella muita kenneleitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831038- 35908
- 96864
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52829
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56729Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711