Joo elikkä nyt on päässy semmonen juttu käymään, että vanhemat on lukenu minun tekstiviestit ja puhelimella facebookkiin lähettämät viestit. Pikkusen nolo! Nyt mie kysynki että minkälainen hakkeri pittää olla että voi niin tehdä?
Voiko tekstiviestejä ja facebook viestejä lukea tietokoneelta?
9
376
Vastaukset
- Trollaati
No sun vanhemmat on yksinkertasesti ottanu puhelimes ja lukenu ne.
- pörröinenhanipöö
toi on lain vastaista!!!!!!!!
- Järki käteen beibi
Ei oo, alle 18 vuotiaan huoltaja SAA LUKEA viestejä.
- Hacker6869
Semmoinen hakkeri että osaa aukaista sun puhelimen näppäinlukon.
- tallinan igor
Puhu jollekin koulussa asiasta. Sinulla on oikeus kasvaa mm.itsenäiseksi ja tuollainen jatkuva(jos siis jatkuvaa) kyttäys on henkistä pahoinpitelyä. Eri asia jos katsoivat johonkin juttuun liittyen viestisi vain kertaluontoisesti
- ...
Jos joku vanhempi lukee tätä niin toivottavasti ymmärtää miten lainvastaista toimintaa on aloittajan tilanteessa vanhempiensa toiminta. Suomen perustuslaissa määritellään jokaiselle loukkaamaton kirje- ja viestintäsalaisuus, mikä perusoikeutena koskee myös jokaista alaikäistä lasta. Että aloittajan vanhemmat ovat kyllä h-vetin vajaa-älyisiä jos tommosta menevät tekemään (vertailukohteeksi, mitä vanhempi sanoisi jos lapsi esim. lukisi äidin tai isän treffipalstaprofiilin privaattiviestejä tai äidin ja tämän pomon sähköposteja?). Eri asia on, jos aloittajan tilanteessa noi viestit oli julkisia, esim. Facen seinällä tms. Silloinhan ne on tietty julkisesti näkyvillä.
Tsemppiä aloittajalle! - Apuaa!
Mun äiti myös lukee mun fb viestejä ja huomauttelee niistä tosi ilkeesti...Mua alkaa jo vituttaa, ku seitä tapahtuu ihan KOKOAJAN! auttakaa! miten saan ssen loppumaan?
- VINK VINK
Puhelimen suojauskoodit on keksitty
- Vitun idiootit
Ja kukakohan maksaa sulle tän puhelimen ja tietokoneen…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921475Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva195924- 123832
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7714
- 60693