40+ chat-naiset helppoja nakkeja

Hugo Hilbertti

Chateista saa helposti seurakseen oikeaankin elämään. Jostain syystä chateissa monella on ero takana ja kaipaavat pientä lohdutusta. Oivaa miehille, jotka ovat valmiita pieneen henkiseen silittelyyn ennen seikkailua.

Hugo

18

4122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ludmila

Vai niin! Ollaanpa sitä niin pollevaa. Mitäs poikia itse olet ja mistä nuo tietosi olet hankkinut? Varmaan kaverit ovat kertoneet omia juttuja, kun chatista aikansa ovat naista yrittäneet, eikä ole onnistunut. Sitten sepitellään tällaisia juttuja. Ettei vain Hugolle itselleenkin olisi käynyt niin :).
      Vähän haiskahtaa siltä.

• Leni

Vai helppoja nakkeja, täytyyhän sitä yksinkertaisille miehille olla jotain viihdykettä.

• Poika 47v

Täytyyhän meillä YKSINKERTAISILLA ÄIJILLÄ olla jotain iloa ;DDD

• Tiinu

Hei! Mäkin haluaisin sinne sättiin äkkiä, jos sieltä saa tosiaan miehiä iskettyä. Miten se toimii? Kirjauduin sisään, mutta mistä se kirjoituspalkki saadaan esille? En osaa. Apua!

• Jorbas

Tossa 40 naisten helppoudessa tulee esiin se elämän ironia. Eli naisen seksuaalisuus on huipussaan vasta silloin kun sille ei enää ole käyttöä...

• jopas jotain...

et seksuaalisuus on parhaimmillaan noin 40 v iässä, jos et sitä tiennyt.

• Jorbas
        jopas jotain... kirjoitti:

et seksuaalisuus on parhaimmillaan noin 40 v iässä, jos et sitä tiennyt.

Tais mennä sun vastaus hieman väärään paikkaan, mutta pienellä harjoittelulla tai ajattelulla homma alkanee toimia.

Mutta kuten todistit, siinähän se ironia piileekin. Eli 20 vuotta myöhässä, jos et sitä ajatellut ;D.

• Mies

Joutessani olen joskus tsättäillyt - olen sitten sopinut treffejä vieraisiin kaupunkeihin työreissuilla - monennäköistä on tullut vastaan vaan kaikilla yhteinen piirre: heti pitäisi päästä sänkyyn. Eikä siinä mitään jos on asiallisen näköinen, siisti ja kohtalaisen fiksut jutut. Enemmän vielä tykkäävätkin tämmöisistä "vierailijoista" kun ei tule jälkipuheita. Sopii meikäläisellekin. Kahta kertaa ei ole koskaan tarvinnut saman kanssa olla.

• Henna

Vaan on sulla hyvät oltavat! Miehille täytyy olla ihan kateellinen, kun ovat niin paljon reissuhommissa. Itse tekisin samoin, jos ois tollanen työ. Mutta eihän sitä tarvi edes reissuhommissa olla, kun johonkin kapakkaan menee niin saa kenet vaan keski-ikäisen ukon rähjäkkeen, jotka juoksevat kuola valuen naisten perässä, hokien että lähetkö minun mukaan. Varsinkin loppuillasta kun ovat ottaneet ensin perseet olalle. Ei ole vielä löytynyt niin fiksua miestä, että olisin mukaan ottanut.

• Tiina

Äläs poju narraa :). Mä en lähtenyt sun mukaan, vaikka yritit kovasti vongata. Oltiin tanssiravintolassa ja hait mua tanssiin. Tuntui sulla tanssinkin aikana melko halut olla, kun yritit sitä kovaa munaas mun reiteen hangata. Olitkin puutteessa ollut varmaan aika kauan. Mutta helppohan tänne on kirjoittaa ja valehdella vaikka mitä nimimerkin varjolla.

• mies
        Henna kirjoitti:

Vaan on sulla hyvät oltavat! Miehille täytyy olla ihan kateellinen, kun ovat niin paljon reissuhommissa. Itse tekisin samoin, jos ois tollanen työ. Mutta eihän sitä tarvi edes reissuhommissa olla, kun johonkin kapakkaan menee niin saa kenet vaan keski-ikäisen ukon rähjäkkeen, jotka juoksevat kuola valuen naisten perässä, hokien että lähetkö minun mukaan. Varsinkin loppuillasta kun ovat ottaneet ensin perseet olalle. Ei ole vielä löytynyt niin fiksua miestä, että olisin mukaan ottanut.

voipi olla, että Henna ei saa kuin kännisiä turjakkeita - itse olen kelpuuttanut vain "laatutavaraa"

• A.DONIS

siitä eniten puhuwat joil isoin puute ;)))))

• reetta

Olen sättäillyt vuoden ja tavanut pari miestä,mutta vain kahvilla käyty. olemme ystäviä ja sitten tapasin yhden joka olisi ollut heti valmis sänkyyn , mutta ei sovi minulle.Olen saanut tosi ihania ystäviä myös naispuoleisia.Ei kaiki halua sänkyyn ensimäisen vastaan tulevan kanssa!!!

• Judd

Niille kelpaa mikä vaan.

sulle kelpaa sitten kuka hyvänsä.
      sanonta:aivan sama kunhan knallin tappaa!!
      pitää sun kohdallas paikkansa.

tuuhan pistäytyyn

n..49v xxxl..190cm/290kg

• Jebulis

Hugo näköjään tietää mistä puhuu. Itselläni kertynyt myös valtava määrä seksikokemusta 5 vuodessa eri chateistä ja yleensä juuri 40

• taielisa

eikö se nyt ole ihan sama mistä sen kaverin nappaa.Mulle ainakin on kyseisestä paikasta tullut pelkkiä tosi hyviä ystäviä ja olen heistä tosi tyytyväinen.Miksi ihmiset aina moralisoitte ei nainen ole sen kummempi kuin mieskään.Jos joku nainen haluu mies seuraa niin kai se sen saa ääneen sanoa eletään sentää 2000 lukua vai eikö.Miehet kerää pisteet ja nainen tuomitaan hitto että olette tyhmiä

• MinäkiN
        taielisa kirjoitti:

eikö se nyt ole ihan sama mistä sen kaverin nappaa.Mulle ainakin on kyseisestä paikasta tullut pelkkiä tosi hyviä ystäviä ja olen heistä tosi tyytyväinen.Miksi ihmiset aina moralisoitte ei nainen ole sen kummempi kuin mieskään.Jos joku nainen haluu mies seuraa niin kai se sen saa ääneen sanoa eletään sentää 2000 lukua vai eikö.Miehet kerää pisteet ja nainen tuomitaan hitto että olette tyhmiä

Löytyihän täältä sentään joku selväjärkinenkin. On se ihme juttu, että jos mies saa naisia, hänestä tehdään sankari ja jos hommat on päinvastoin, niin nainen on huora, miksi? Onhan se luultavasti kuitenkin niin, että molemmilla ne halut ovat. Ja älkää naiset tehkö itsestänne tyhmiä! Ottakaa selvää, mikä siellä chatin toisessa päässä on, jos haluatte pitää kunniastanne kiinni. Löytyyhän niitäkin täältä tietysti sekä naisista että miehistä, jotka pelkää seksiseuraa hakevat. Mutta mielestäni asiaa ei pidä yleistää. Ystäviä olen saanut minäkin chatista, mutta miehet, jotka haluan tavata, haen kyllä muualta. Naiset, löyhä moraali ei oo laitonta, mutta jos se menee tähän, että täällä aletaan morkkaan yleisesti, niin menkää itseenne. Tsemppiä kaikille naisille, pidetään lippu korkealla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      223
      4534
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3288
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2188
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1850
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1198
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1033
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1025
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      25
      994
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      928
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe