Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Fiesta vanista kokemuksia?

Tietoa_Kaipaava

Dieselillä vai bensiinillä? Minkälainen auto ajaa, kantautuuko ääni pahasti moottoritieajossa kuljettamoon?

4

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi poloilija

      Vania en ole kokeillut, mutta oletettavasti se on hieman henkilömallia meluisampi. Taka-akselin pyöräkoteloista äänet pääsevät helpommin kuultaviksi, kun takapenkin selkänoja ja kai hattuhyllykin ovat poissa.

      Jos melu on merkittävä valintaperuste tässä kokoluokassa, on minun suositeltava omaa merkkiini eli VW Poloon tutustumista. Siihen jos laittaa vielä 175/70R14-koon pyörät, ovat perusasiat kunnossa.

    • tete2

      melua kuuluu, mutta tee lisä väliseinä, niin estää takapyörien ropinan äänen hyttiin,
      ongelmana mulla on ollut etu jouset, molemmat meni ei ajossa, vaan heti liikkeelle lähdön jälkeen!
      Jarrulaikat vaihtanut palat kengät elikkä kuluvaa osaa
      toimii, tykkään, auto ollut mulla vuodesta 2008 ajettu nyt 147000
      jatkan samalla merkillä

    • toinen Vani menossa!

      Onkin hyvä antaa ohjeita ja arvostella, vaikkei ole kokeillutkaan!?!?!?

      Oletko VW-myyjä?
      Koska minä kokeilin molemmat ja tuulilasikin arvosteli Fiestan paremmaksi!! Fiestaan minäkin päädyin ja olen tyytyväinen!

      • uusi poloilija

        Olen kokeillut molempia henkilömalleina, en kumpaakaan pakettiautona. Näiden tyyppien väliset erot kohdentuvat auton takaosaan. Yritin yllyttää keskustelua päättelemällä joitakin asioita, kun ap. kirjoittajalle ei vastattu kolmeen päivään kokemuspohjaisesti.

        Myyjä en ole, vaan jo toisen Polon ostaja. "Oma merkki" oli vähän hätäisesti kirjoitettu, sillä testasin runsaasti muita ennen samaan päätymistä. Polo oli minulle parempi vaihtoehto, joskin meluisuuden osalta Skoda Fabia pääsi myös kärkeen. En kylläkään tiedä, tehdäänkö siitä pakettimallia.

        Olisiko heittää linkkiä Tuulilasin vertailuun?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe