Fiesta vanista kokemuksia?

Tietoa_Kaipaava

Dieselillä vai bensiinillä? Minkälainen auto ajaa, kantautuuko ääni pahasti moottoritieajossa kuljettamoon?

4

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi poloilija

Vania en ole kokeillut, mutta oletettavasti se on hieman henkilömallia meluisampi. Taka-akselin pyöräkoteloista äänet pääsevät helpommin kuultaviksi, kun takapenkin selkänoja ja kai hattuhyllykin ovat poissa.

Jos melu on merkittävä valintaperuste tässä kokoluokassa, on minun suositeltava omaa merkkiini eli VW Poloon tutustumista. Siihen jos laittaa vielä 175/70R14-koon pyörät, ovat perusasiat kunnossa.

• tete2

melua kuuluu, mutta tee lisä väliseinä, niin estää takapyörien ropinan äänen hyttiin,
      ongelmana mulla on ollut etu jouset, molemmat meni ei ajossa, vaan heti liikkeelle lähdön jälkeen!
      Jarrulaikat vaihtanut palat kengät elikkä kuluvaa osaa
      toimii, tykkään, auto ollut mulla vuodesta 2008 ajettu nyt 147000
      jatkan samalla merkillä

• toinen Vani menossa!

Onkin hyvä antaa ohjeita ja arvostella, vaikkei ole kokeillutkaan!?!?!?

Oletko VW-myyjä?
      Koska minä kokeilin molemmat ja tuulilasikin arvosteli Fiestan paremmaksi!! Fiestaan minäkin päädyin ja olen tyytyväinen!

• uusi poloilija

Olen kokeillut molempia henkilömalleina, en kumpaakaan pakettiautona. Näiden tyyppien väliset erot kohdentuvat auton takaosaan. Yritin yllyttää keskustelua päättelemällä joitakin asioita, kun ap. kirjoittajalle ei vastattu kolmeen päivään kokemuspohjaisesti.

Myyjä en ole, vaan jo toisen Polon ostaja. "Oma merkki" oli vähän hätäisesti kirjoitettu, sillä testasin runsaasti muita ennen samaan päätymistä. Polo oli minulle parempi vaihtoehto, joskin meluisuuden osalta Skoda Fabia pääsi myös kärkeen. En kylläkään tiedä, tehdäänkö siitä pakettimallia.

Olisiko heittää linkkiä Tuulilasin vertailuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2276
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1694
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      84
      1388
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      131
      1371
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1256
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      75
      1227
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe