Oon tässä miettinyt että vois vaihtaa omaan detsiin usd keulan ton ohkasemman paskan tilalle.. Mut osaatteko sano et mistä moposta semmonen keula menee suoraan tai pienellä muokkauksella/mistä tähän mopodetsiin sais uutena ostettua usd:n?
Yamaha DT50:een USD-keula?
10
5257
Vastaukset
- TIMPPAFOLIO
EN TIIÄ MUT ITE OON KOKEILEMAS FANTIC CABALERON KEULAA
- mr.papi
Siinähän sitten ostelet uutta keulaa, voipi alkaa kesätyörahat loppumaan kesken. Ja miksi edes haluaisit uuden keulan? Totuushan on, että se keula mikä siinä on vakiona, riittää ihan hyvin. Se on sitten eri asia, jos tuppaat useinkin ajelemaan puita päin. Siihen vaivaan ei uusi keula auta, vaan ehkäpä ajotaidon kehittäminen...?
- peruuus
Ei kaikki tosiaankaa aja samalla lailla kuin sä, puita päin ja sillee sen takia kun ei osaa ajaa vakiokeulalla... Ihan ajomukavuuden ja tyylin vuoksi aattelin! Haista homo läski nörtti nolife vittu -.-
- mr.papi
peruuus kirjoitti:
Ei kaikki tosiaankaa aja samalla lailla kuin sä, puita päin ja sillee sen takia kun ei osaa ajaa vakiokeulalla... Ihan ajomukavuuden ja tyylin vuoksi aattelin! Haista homo läski nörtti nolife vittu -.-
Homo? Läski? Nörtti? Nolife? Ei ei ei... Miksi aina pitää alkaa nimittelemään toisia? Tokihan kirjoitin itsekkin aikas "aggressiiviseen sävyyn, mutta että et sinä voi tietää minkälainen minä olen.
Mutta mutta... Isompi keulahan ei paranna ajomukavuutta, se kun ei vaikuta ajo-ominaisuuksiin, ellei kyseessä ole joku aivan umpipaska keula. Keulan paksuushan ei kerro laatua. Toki joissain isommissa enskoissa ja crosseissa on vähän järeämmät keulat, mutta se onkin jo ihan tarkoituksella, mopossa siitä ei ole kyllä mitään hyötyä. - Anonyymi
mr.papi kirjoitti:
Homo? Läski? Nörtti? Nolife? Ei ei ei... Miksi aina pitää alkaa nimittelemään toisia? Tokihan kirjoitin itsekkin aikas "aggressiiviseen sävyyn, mutta että et sinä voi tietää minkälainen minä olen.
Mutta mutta... Isompi keulahan ei paranna ajomukavuutta, se kun ei vaikuta ajo-ominaisuuksiin, ellei kyseessä ole joku aivan umpipaska keula. Keulan paksuushan ei kerro laatua. Toki joissain isommissa enskoissa ja crosseissa on vähän järeämmät keulat, mutta se onkin jo ihan tarkoituksella, mopossa siitä ei ole kyllä mitään hyötyä.keula pystyyn ni tarvii
- qeqqer
kikkelihippa. jihihihiih olen qreqqer
- vituttaaks?
homot tappelee xDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Jammu-setä
Mikä USD-keula sinne kävi?
- Laiskapäää
Sun mammi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2121553Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931518Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781258- 901155
- 831085
- 841020
Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡971005Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v931004- 411003
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa69983