Hermionen mielihalu

£eguaani

Hermione makasi valveilla vuoteessa ja tunsi miten kosteus tuli. Se nousi kaukana alhaalla järveltä. Yössä oli huurua. Se kohosi kuin lukemattomien norsunluupiippujen valkoinen savu veden kalvosta.

Makuusalissa kuului tyttöjen hengitystä. Tuhinaa ja jonkun hiljainen, ärsyttävä kuorsaus. Hermione kääntyi vatsalleen. Hänen sormenkyntensä naputti sängyn puuta. Ulkona ulvahti pöllö. Hermionen kuivat, vastapestyt lakanat kahisivat aina kun vähänkään liikahti. Pöllö liiteli kylmän yöilman halki. Taivaalla ikkunan salmiakkiruutuisen ristikon takana näkyi pilviä, kuin suuria taikinaklimppejä. Petolinnulla oli metsämyyrä kynsissään. Hermione kadehti pöllöä, ja tajusi, miten kliseiseltä se kuulosti.

Hermione haisteli ilmaa. Korkeassa huoneessa tuntui nukkuvien ihmisolentojen haju, useampaan kertaan hengitetty ilma. Kello oli yli puoliyön. Jollain oli äitelää hajuvettä. Ihorasvaa. Puuvahaa. Karamelleja. Hikeentyneitä vaatteita tuolinselkämyksillä, hien makeaa, pistävää hajua.

Hermione koetteli varovasti hiuskiharoitaan. Ne olivat vielä hiukan kosteat iltapesun jäljiltä. Hän heräisi aamulla pörröpäisenä, ja ajatus hiukan suututti häntä.

Yön viileys näkyi ikkunassa. Pisara lähti hitaasti vierimään vanhaa vanaa pitkin kamanan yläreunasta. Hermione tunsi levottomuutta ja hänen mielikuvituksensa laukkasi, loihti taas esiin kaikkia mahdollisuuksia. Azkabanin synkät, kuolettavat vartijat. Kielletyn metsän salaisuudet. Makuukammioissa nukkuvat ihmiset. Ehkä joku muukin oli nyt valveilla.

Hermione hieroi poskensa ihoa ja tunsi, miten kuuma se oli. Hän ei ollut käynyt ulkona vähään aikaan, jos paria nenän ulos pistämistä ei laskettu. Viime päivät olivat kuluneet sisällä Tylypahkan paksujen holvikaarien ummentuneessa hämyssä. Hänen jalkojaan kolotti hiukan, niitä ei ollut tarvittu mihinkään. Harry ja Ron olivat olleet touhuissaan viime päivät, Ginny samoin.

Hänen koko ruumiinsa oli kuuma. Yövaatteet ja lakanat hankasivat. Niitä ei ollut silitetty pehmeiksi, niin kuin rouva Weasleyn luona aina tehtiin. Hermione venytti hiukan jalkojaan ja käsiään. Sitten hän nousi vuoteesta.

Hän kääri peitot varovasti yltään ja pujahti sängystään. Hänellä oli satiinipyjama. Se oli ostettu Viistokujan yhdestä liikkeestä. Hermione laski jalkansa kylmälle kivilaatalle. Se tuntui imevän hänestä liikalämpöä. Hän kipristi varpaitaan.

Hermione otti päällysviitan. Hän lähti makuukammiosta ja meni portaikkoon. Hän kulki varovasti ja suuntasi paikkoihin, joissa oli syrjäisempiä käytäviä.

Hermione kuuli Voron askeleet vasta kun mitään mahdollisuuksia piiloutumiseen ei enää ollut.
Voron ääni narisi. Kylmä ilma ja viskipaukku olivat saaneet sen aikaan.

"Mikäs pikkuneiti täällä on?" Voro sanoi ja tarrasi Hermionea olkapäästä.
"Hermione Granger, Rohkelikosta, niin kuin vahtimestari hyvin tietää", Hermione sanoi ja katsoi Voroa silmiin. Hän vaikutti aidon hämmästyneeltä.
"Neiti Granger ei saisi hiippailla käytävillä öiseen aikaan."
"Ehkä neiti Granger ei hiippaile."
"Onko häneltä jotakin hukassa?"
"Ei ole, vahtimestari."
"Puuttuuko häneltä jotakin?"
"Eipä juuri. -Kuulkaa, anteeksi, mutta minun täytyy mennä katsomaan matami Pomfreyta."
"Miksi?"
"Se ei kuulu teille."
"Ehkä Rohkelikolta täytyy vähentää piste tai pari sitten sen takia."
Hermionelta pääsi harmistunut äännähdys.
"Minulla on nenäverenvuotoja", Hermione sanoi viattomasti.
"Ahaa", Voro sanoi hyvin ymmärtäväisesti.
Hermione katsoi häntä. "Vahtimestari varmasti tuntee nuorten naisten vaivat?"
"Ei tunne."
"Voinko jo mennä? Pian se voi taas alkaa. Nukkuminen on mahdotonta."

Voro nauroi ilkeästi. Hermione yritti kiemurrella hänen raskaan kätensä alta.
"Älkää pyristelkö, neiti Granger. Professori McGarmiwa ei ihastu, jos meidän pitää häiritä hänen yötään puhuttelulla."
Voron käsi siirtyi puristamaan Hermionea käsivarresta.
"Päästäkää irti! Te ylitätte valtuutenne."
"Hys!"

Veri sykki Hermionen jaloissa ja poskilla. Hän oli yöpuvussa koulun syrjäisessä, vetoisassa käytävässä ja oli jäänyt Vorolle kiinni hiippailusta. Hän aavisteli ikävyyksiä. Voro ei ollut koskaan pitänyt heistä.

"Antakaa minun mennä matami Pomfreyn luo", Hermione pyysi.
"Se ei käy. Matami valvoo kolmen keuhkokuumepotilaan unta."
Voro silmäili Hermionea vihamielisesti ja ivallisesti. Norriska tuli kulman takaa.

Hermione oli varautunut siihen, että joku saattaisi yhyttää hänet käytävästä. Hän kohotti äkisti viitan poimusta ottamansa nenäliinan kasvoilleen.
"Nyt se alkaa taas!"
Voro liikahti taaksepäin kuin peläten, että veri voisi roiskua hänen saappailleen.
Hermionen vikkelät sormet olivat avanneet nenäliinan taitoksen varoen ja hän sujautti yhden Weasleyn kaksosten pilailukarkeista kielelleen.

Pian veri värjäsi nenäliinan. Veri näytti mustalta öisessä valaistuksessa. Hermione nosti leukansa kohti kattoa.
"Katsokaa nyt!" hän moitti tukahtuneesti.
Voro mutisi ja sanoi, että se pitäisi saada tyrehtymään.

"Parempi, että neiti Granger palaa nyt omaan makuuhuoneeseensa. Minä saatan teidät."
"Ei onnistu. Kaikki heräävät. Minä tarvitsen jotain lääkettä."
"Hyvä on sitten. Granger tulee minun koppiini odottamaan."
Hermionea hirvitti. Samalla hän tunsi silti pienen seikkailun ailahduksen sisällään. Hänen jalkojaan ei enää kolottanut, nyt niitä poltteli.

Vahtimestari ja Hermione vaelsivat Voron toimistoon. Hermione asettui ruskealla, kuluneella nahalla päällystetyllä penkille ja katsoi kattoon. Kello löi kahta.
Voro seisoi tuimana työpöytänsä ääressä. Hän katseli tyttöoppilasta häijysti ja poimi joitakin kaavakkeita täytettäväkseen.

Sitten hän astui Hermionen eteen ja istuutui penkille tämän viereen.
"Koulun järjestyssäännön mukaan tuvalta voidaan yöhiipparoinnista vähentää jopa 65 pistettä." Voro naurahti ja loi synkät, leimuavat silmänsä Hermioneen.
"Ei niin voi tehdä!"
"Vahtimestari voi. Etenkin, jos oppilas oli menossa vastakkaisen sukupuolen makuukammioon puolenyön viimeisen lyönnin jälkeen. Noin neljäsataa vuotta vanha lisäys sääntöihin."

Hermione tajusi, miten kohtalokkaan virheen oli tehnyt. Rohkelikon tupamestaruus oli näyttänyt sinetöidyltä. Vaikka kukaan ei saisi tietää syytä äkilliseen tappioon, Hermione tiesi, miten musertavaa se olisi yhteishengelle. Ron olisi luultavasti murtunut, etenkin, kun mestaruus oli tulossa paljolti hänen hiljattaisten ansioittensa vuoksi.

Hermione mietti kuumeisesti.

"Eikö tehtyä saa mitenkään tekemättömäksi?"
Voro katsoi häntä pitkään ja puristi taas luisevat sormensa hänen käsivartensa ympäri. Toinen käsi kosketti Hermionen polven satiinikangasta. Hermione värisi. Hän punastui.

"Nöyryytä Draco Malfoy."

Hermione ei ollut uskoa kuulemaansa. Voro oli paljastanut keltaiset hampaansa ja lausunut sanat kylmästi ja kuivasti, kuin arotuulen kuiskauksena.

"Miten? Miksi?"
"Malfoyn nulikka on kiusannut minua jo pitkään. Härnännyt, nimitellyt. Virittänyt konnankoukkuja. Mutta häneen ei voi koskea. Edes rehtori ei voi."
Rehtorin nimeämisen kohdalla Voron äänessä värähti tuskin havaittava kunnioitus.

"Miten?"
"Kunhan neiti Granger nolaa. Kunhan nuoriherra muistaa sen koko Tylypahkan aikansa."
"Ja sitten mitään pisteitä ei vähennetä?"
"Neiti Grangerin ei tarvitse enää vaivata terävää päätään sillä asialla."

Voron hengitys tuntui kietoutuvan Hermionen ympärille kosteana. Huuru täytti hänen päänsä. Hän nyökkäsi hiljaa ja kosketti pehmeästi Voron kyhmyistä, kylmää kättä, joka puristi hänen polveaan janoisesti. Hän heilautti hiukset olkapäältään ja nyökkäsi uudestaan.
"Tässä on sisäänpääsy Luihuisten makuukammioihin" Voro sanoi matalasti ja työnsi tytön käteen palan pergamenttia. Hermionen käteen tarttui mustetta.
"Toivottavasti verenvuoto ei kestä pitkään", Voro sanoi.


Hermionen askelet olivat kuin hiililläkävelijän. Hän tunsi kuumotuksen jäsenissään. Hänen suunsa tuntui kuivalta. Voro oli sanonut, että hän tarkistaisi asian seuraavana päivänä. Hermionea pelotti hullun lailla. Varjoinen käytävä tuntui valtavalta nielulta. Hän väisti Veristä paronia.

Hän suuntasi Luihuisten makuukammioille, selvitti salasanan vaivatta ja purjehti kuin aave aution oleskelutilan läpi. Hiillos hiipui takassa.

Hermione meni poikien makuukammioon, jossa tiesi Draconkin sängyn olevan. Hän löysi Malfoyn ongelmitta. Tämä nukkui sikeästi. Hermione otti taskustaan uuden nenäliinan, joka tuoksui vahvasti hajuvedeltä. Hän hiipi ääneti pojan viereen ja katseli tämän ylväsmuotoista päätä, jonka suu oli hiukan avoinna. Hermionen tummat, kuunvalossa aavemaisen mustat, kiharat hiukset koskettivat kevyesti Dracon otsaa. Hän tunsi halua suudella Malfoyta villisti, imeä tästä unet, elämä, poikamaisuus.

Sitten tyttö työnsi nenäliinan Dracon suuhun.

Dracon silmät avautuivat, sitten ne suorastaan rävähtivät auki. Hänen suustaan kuului tukahtunut yskähdys. Kädet haparoivat ilmaa, Draco yritti nousta istualleen. Hermione painoi pojan takaisin ja veti peiton tämän pään ylle vangiten samalla tämän kädet ja jalat paikoilleen.
"Hys!" hän kuiskasi. Malfoy mumisi peiton alla nenäliina kurkussaan ja huitoi vimmatusti.

Makuusalissa jotkut liikahtelivat levottomasti. Salin takaosassa kaksi poikaa oli herännyt. Toinen kuului sanovan: "Draco näkee taas villiä unta." "Jep", kuittasi toinen. "Hermionesta." Molemmat remahtivat hiljaiseen nauruun.
Hermione tunsi, että oli aivan punainen kasvoiltaan. Hän oli painunut matalaksi sängyn viereen.

Hän nosti hiukan peitettä. Draco oli tukehtumaisillaan. Hermione kumartui taas tämän puoleen niin, että tämä näki hänet.
Pojan silmissä näkyivät verisuonet. Hermione pelkäsi, että ne pullahtaisivat päästä, kun Malfoy näki, kuka hänet koetti tukehduttaa.

"Sinulla on suussasi minun pikkupöksyni", Hermione kuiskasi kuumasti Dracon korvaan. Hän ei malttanut olla näykkäämättä samalla hiukan.
Malfoy näytti paitsi viimeisen toivonsa heittäneeltä, myös äärimmäisen kiihottuneelta. Pojan kasvot olivat jo hiukan siniset.

"Ethän kuolaa niihin kamalasti", Hermione sanoi.
Draco heitteli päätään hurjasti ja yritti rimpuilla käsiään vapaaksi. Hermione heilautti taikasauvaansa ja kiinni peiton loitsulla.
"Taitavat kiihottaa sinua."
Hermionen toinen käsi silitteli pinkeäää peitettä Dracon ruumiin keskikohdalta. Draco näytti vauhkolta.
"Hyvä on, haluatko, että otan ne pois? Sinun pitää rauhoittua."
Ei vaikutusta.

"Rauhoitu! Meillä voi olla kivaa. Ja anteeksi tämä yllätysvierailu."
Joko Draco alkoi menettää tajuntaansa tai sitten hän ymmärsi Hermionen yskän, mutta joka tapauksessa hänen ruumiinsa lakkasi sätkimästä. Hermione nuolaisi Dracon ohimoa. Sitten hän laittoi sormensa Dracon suuhun ja onki nenäliinan talteen.

Draco haukkoi henkeään kuin lahna. Hermione toi kasvonsa aivan Dracon omien eteen.
"Hyvää huomenta, nuoriherra Malfoy. Nukuitteko makeasti?"
Draco köhi limaa.
"Granger, mitä helvettiä?"
"Tyst!"
"Meinasin tukehtua, saatanan kuraveriapina."
"Ettekö pitänyt keittiömme bravuuriruokalajista?"
"Nyt olet lopullisesti seonnut, Granger", Draco kähisi.

Hermione sukelsi peiton alle jalkopäästä. Hänen etenemisensä pysähtyi Dracon jalkovälin kohdalle. Draco ynähti. "Taidat tykätä tästä?" kuului vaimeasti vällyjen alta. Hermionen pää ilmestyi näkyviin.

"Granger, mitä helvettiä?" Draco vaikutti tukehtumiskuolemalta säästyneeksi ihmiseksi harvinaisen vireältä ja aidosti hämmästyneeltä.
"Hiljempaa! Haluatko ne takaisin suuhusi?" tyttö sihahti.

Hermionen hiukset olivat pörrössä. Hän näytti innostuneelta ja kireästi jännittyneeltä.
"Voin kertoa, että nyt on poikkeuksellisen kylmä yö. Varmaan nollassa."
"Ahah."
"Jep. Kaipaisin vähän lämmitystä."
"Ala vetää, Hermione", Draco ärisi.

Muitta mutkitta Hermione loikkasi sängystä. Draco jäi makaamaan. Hän oli pöllämystynyt. Vasta kun tyttöoppilas oli ovella Malfoy kuiskasi jotakin.
Hermionen kasvot kirkastuivat. Hän palasi keinuen Dracon luo ja nakkasi aamutakin tälle.

He menivät ylös tornikamariin. Yön kosteus oli hiipinyt kaikkialle. Hermione siveli Dracon kättä ja kutitti häntä pehmeästi. "Et kai halua, että menen. Minun tulisi kylmä."
Draco suuteli häntä suulle. Tornikamarin nurkassa laukesi loitsuohjattu, ikivanha magnesiumkamera, mutta kumpikaan ei kiinnittänyt siihen huomiota. Oli nimittäin alkanut sataa ja ukkostaa. Salamat löivät tiuhaan Tylypahkan ympärillä ja valaisivat tappavalla hehkullaan aina silmänräpäyksiä nuoren velhon ja noidan lemmenhetkestä. Voro oli ulkona partioimassa ja näki välähdyksen tornin ikkunassa. Sade valui pitkin hänen öljykangastakkiaan ja synkeäkasvoinen vahtimestari hymyili paljastean hampaansa.

Dracon kädet hyväilivät Hermionen rintoja satiiniyöpaidan läpi.
Hermione sanoi:
"Luulin aina, ettet ikinä voisi välittää tällaisesta kuraverisestä pikkupillusta."
"En ole koskaan sanonut sinua kuraveriseksi."
"Ai et?"
"Sinä olet kaunis kuraverinen. Sinä olet upea."
Hermione inisi hiljaa. Dracon käsi oli solahtanut sisään pyjaman housunkauluksesta.

Rajumyrskyn piiskaamalla pihamaalla Voro oli palaamassa vetiseltä kierrokseltaan. Vahtimestarin vierellä asteli niin ikään öljykangastakkiin sonnustautuneena rehtori Albus Dumbledore.
"Luuletteko, Voro, että tällä saamme hiukan suitsittua Lucius Malfoyn innokkuutta lietsoa kuraverisvihaa?"
"Jo vain, sanoi vahtimestari. "Etenkin, jos kuvat ovat onnistuneita."

Draco vaikutti hiukan pettyneeltä, kun Hermionella yllättäen vielä olikin pikkuhousut jalassa.


*

Antakaa kommentteja ja parannusehdotuksia. Tykkäsittekö?

24

4719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H-Fanit

      Toi novelli oli tosi hyvä. Olisi ollu enemmän tekstiä ja miten niille sitten tapahtui.

    • Katri

      Ihan hyvä juttu, mahtavia kielikuvia!
      Ei kuitenkaan ihan Potter-sarjan tyylistä värssyä. :)
      Omalla tavallaan ihan mukava kertomus.

    • nedra

      kirjoita lisää...mitä tapahtuu seuraavaksi?olis kiva tietää...
      ihan vinkkinä...näillä sivuilla käy vähän nuorempaa porukkaakin, joten kannattaa laittaa jonkinnäköinen varoitus alkuun. ei ole pakko tietenkään, mutta joillekin saattaa koitua traumoja. mutta kirjoita ihmeessä lisää!

      • kelmit^^

        joo kantsis varmaan tosiaan laittaa alkuun jonkin moinen varoitus..
        vaikka K-13 mutta se kyllä vaan houkuttelis pikkuväkeä tänne enemmän..

        jatka toi vaikutti musta ihan hyvältä..
        kirjoita sitten nopeesti äläkä kärsitytä meitä enään!


    • Upeaa

      Voitko thedä jatkoa!?!? toi on huippu tekstiä

    • ChoChang

      Oo niin kiltti ja kirjota lisää!!!!!!!!!!!
      En malta oottaa jatkoo tolle, miten keksit noin hyvää tekstiä?! Kirjota äkkiä ettei tarvii jännittää! Se ei ehkä ollu ihan Harry Pottermaista mut silti aivan upeaa! Jatka samaan malliin. Ainii, ja voisit kyllä tosiaan laittaa ikärajan....

    • tunturihaukka

      Tosi hyvä, niinku muutki on sanonu, hyvää tekstiä, mut ei harrypottermaista. Kirjota lisää!!
      Joku ikäsuositus vois tosiaan olla hyvä...

    • Lukutaitoinen

      En tiedä, minkälaisessa erotisoidussa Harry Potter -rinnakkaisuniversumissa sinä vietät aikaasi, mutta neuvo reitti, niin lähden sinne lomailemaan vaikka tältä istumalta. On tämä syyskuu kyllä sen verta rasittava.

      • Hra £eguaani

        Lukutaitoinen, teillä on aivan selvästi liikaa aikaa.

        ;)


      • Lukutaitoinen
        Hra £eguaani kirjoitti:

        Lukutaitoinen, teillä on aivan selvästi liikaa aikaa.

        ;)

        Heh.

        Mikä ihmeessä teidät saa tuollaista arvelemaan, herra symbolikikkailunimimerkki?

        Sekö, että tällä palstalla kommentoin novellianne tai mietin suosikki W.I.T.C.H-tyttöäni? Vai sekö, että puuhaan jotain hämärää jatkonovellit-palstan periferiassa? Vai sekö, että kirjailijanaluissa pidän vuorisaarnaa pelokkaalle tai huvitan itseäni vanhalla minälläni? Vai kenties nämä kaikki?

        En jummarra.


      • KOPKUHAJ
        Hra £eguaani kirjoitti:

        Lukutaitoinen, teillä on aivan selvästi liikaa aikaa.

        ;)

        Tällaisia tekstejä kaivataan paljon lisää... Mahtavan hyvin kirjoitettu... =)


      • Potter-fani
        Hra £eguaani kirjoitti:

        Lukutaitoinen, teillä on aivan selvästi liikaa aikaa.

        ;)

        Niin ootko sätehny tähän jatkoa?!?!


    • sormusaave

      Jatkoo ehdottomasti.. miten niille kävi oikeen?;)

    • samwise

      toi oli hyvä:)
      rupes naurattaan toi vällyn alla-juttu x)
      kirjoita jatko-osa ja pian!!!!

    • tero

      moi ols saanu jatkaa loppuun asti.
      kerran alottivatkin.
      kirjoitaisitteko loppuun? kiitos
      t: tanja ja tero

      • Kaurakeksi

        Tää oli hyvä x)
        Tosi erilaista mutta sujuvaa tekstiä.


    • ~Sirius~

      en oikin tiedä itkeäkkö vai nauraakko. toi juttu oli hyvä mut ei oikee potter tyylii.siis oot mahtavasti kuvaillu kaiken ja tollee mut taas hermioneste eikä dracost....kirjota lisää äkkii koska haluun lukee. mut kannattaa juu laittaa semmonen varotus. mut ihmeessä lisää!!!!!!!! :D xD

    • lukisin

      Jatkoa! Tosi hyvä.

    • Malfoy

      Jatka!!!

      • Huhtasaaren_copypaste

        Ootsä iha hölmö. Toi oli copy-pastee koko runkkumatsku.


      • oliks_vai_vähähyvä

        No okei mä jatkan.

        Kun sain tapaamisen opettajaksi kaukaisessa koulukunnassa, joka sijaitsee noin 200 kilometrin päässä kotikaupungistani, olin iloinen, mutta vanhempani olivat huolissaan lennolle ja majoituskohteistani. En voi tulla kotiin päivittäin, koska minun täytyy löytää majoitus oleskeluun ja tehdä ruokaa yksin. Minun kulinaariset taidot olivat hyvin rajalliset. 23-vuotiaana houkutteleva tyttö menemään tuntemattomaan paikkaan ja pysymään yksin oli monilla riskeillä, jotka vanhempani olivat tietoisia ja yrittäneet kertoa minulle hylätä tarjouksen.

        Ani, äitini soitti minulle ja sanoi älä mene, vain kieltäytyä ja pysy takaisin, jotain parempaa kääntyy ylös. Mutta seikkailun tunnetta en halunnut jättää mahdollisuutta. Koulussa tulee olemaan joitain opettajia, jotka auttavat. Paikka on todellinen kylä, jossa ei ole jälkiä kaupunkikulttuurista, ja ihmiset olivat hyvin rehellisiä ja suoraviivaisia ​​ja erittäin hyödyllisiä. Oli vain kaksi naispuolista opettajaa, ja he asuivat aviomiehensä ja perheensä kanssa, joten mahdollisuutta asua heidän kanssaan oli suljettu pois.

        He kaikki löysivät pienen osan suuresta talosta, joka sopii hyvin vierailuni. Vuokra oli myös halpaa ja mukavuudet olivat myös paljon. Muutin ilman muita ajatuksia. Maanomistajan sanotaan oleskelevan talon toisessa osassa. Heillä oli mukava kylpyhuone, pieni keittiö, jossa on ruokakomero ja makuuhuone ja salonki. He antoivat minulle tarpeeksi huonekaluja minun käyttöön. Koulussa koko henkilökunta oli erittäin mukava ja yhteistyökykyinen, valmistelin omat ruoani ja kaikki meni sujuvasti.

        Kuukauden lopussa menin tapaamaan vuokranantajaa maksamaan hänelle vuokra, olin yllättynyt. Nuori mies moderniin vaatteisiin ja kannettava tietokone, jossa oli paljon tiedostoja ja oppikirjoja levisi kaikkialle pöydälle, toimi ja kuuli ääneni katsoi minua. Annoin tavalliset kunnioitukseni. Alkuperäisten tavanomaisten keskustelujen jälkeen hän kysyi, voinko tavata hänet myöhemmin myöhemmin. Minä nyökkäin pääni ja tulin ulos.

        Tulin tietämään, että Madhu teki MBA-insinöörinsä ja työskenteli MNC: n kanssa, mutta kun hän menetti isänsä, hän lähti työpaikastaan ​​ja tuli kotiin hoitaakseen kotiteollisuutensa, ja hän teki vientiliiketoimintaansa kotoa. Hän oli aina kiireinen ja pidetty myöhään yötä ilman ulkoista apua. Minun kunnioittaminen siitä miehestä kasvoi.

        Eräänä päivänä hän lähetti minulle ja kysyi minulta, voinko säästää aikaa auttamaan häntä työskentelemään toimistossaan. Sanoin hänelle, että olen kiireinen koulussa päivällä ja voin olla vapaa vain iltaisin ja uudestaan ​​minun on ehkä kypsennettävä omat ruoani ja siksi olen varattu myöhään iltaisin. Älä murehdi, että muut asiat tulevat alas heti, kun palaat koulusta, voit saada teidän ja illallisen täällä.

        Minulla on jonkin verran töitä, mitä teen sinulle erikseen. Sanoin, että minun täytyy ajatella sitä, anna minulle aikaa. Hän oli melko arvokas puhuttaessa ja minun piti antaa suostumukseni. Tiesin kirjanpitoa ja tietojenkäsittelyä ja tämän tiedon kautta, jos voin ansaita jotain, jonka ajattelin olevan minun eduksi. Aamulla matkalla kouluun menin hänen luokseen ja kerroin, että tulen illalla.

        Hän ilmaisi onnensa. Kun menin hänen toimistoonsa, hän näytti kirjojaan ja tiedostojaan ja pyysi minua pitämään heidät ajan tasalla. Sanoin ok ja kävin kirjoja ja tiedostoja. Hänen tilinsä olivat aluetta ja hänen paperit olivat makaamassa koko pöydän ja tarvitsi asianmukaista arkistointia. Minulla oli kiireinen rauhoittaa hänen asioitaan. Näin hän tarkkaili minua tarkasti ja teki satunnaisia ​​kommentteja auttaakseen minua etsimään asioita.

        Minulla oli teetä ja välipaloja hänen kanssaan ja jatkoimme työtä. Hän oli kiireinen hänen tietokoneella peukaloimalla postia lähettämällä kyselyjä ja vastaamalla. Joku toi lautasen ja pyysi minua lopettamaan ruoan. Hän lähti puoleen tuntiin ja palasi uimisen jälkeen. Söimme chappathisin ja curries-illallisen aterian.

        Aika oli kello kaksikymmentä ja kerroin hänelle, että menen takaisin ja palaan seuraavana päivänä. Hän nyökkäsi ja tuli ovelle katsomaan minua. Loppujen lopuksi minun piti mennä rakennuksen toiselle puolelle päästäni asumaan. Ajattelin häntä koko ajan. Hän oli nuori, viehättävä ja rikas. Hän saa olla enintään 25 tai 26.

        Hän olisi voinut mennä naimisiin ja hoitaa liiketoimintansa johtajan johdolla. Ihmisillä on omat tapansa tehdä asioita, ajattelin. Seuraavana päivänä normaalisti menin kouluun ja illalla menin suoraan huoneeseeni ja otin kylpyamme, muutin ja ilmoitin Madhuille.

        Hän ilmeisesti oli tyytyväinen. Hän sanoi, että hän meni läpi työni ja oli hyvin tyytyväinen. Huomasin, että hänen ulkoasunsa oli lävistynyt ja kysynyt henkilökohtaisia ​​kysymyksiä taustasta ja koulutuksestani. Seuraavana päivänä olen melkein valmis kirjanpitoon ja arkistointiin. Hänen pöydänsä näytti puhtaalta. Tartuin kaikki arkistokaapin tiedostot ja merkinyt ne helposti tunnistettaviksi. Kolmannella päivällä hän pyysi minua ottamaan kannettavan tietokoneen ja vastaamaan joihin


      • antteksi_hoono_soomi

        Ensimmäistä kertaa kun jakasin vaimoni
        Ensimmäistä kertaa, kun jakasin wifOur ensimmäistä kertaa vaimo jakaa
        Katselin 9 vuotta vaimoni edessäni, käveli käsi kädessä miehen kanssa, jonka olimme tavanneet 30 minuuttia sitten, sormet olivat lukittuneet, kun he liikuttivat käytävää, etsivät yksityistä tilaa, ihmettelin minä itse, olimmeko hän, hän todella aikoo tehdä tämän? miten saavuimme tähän vaiheeseen, ruumiini kohotti jännitystä ja kateutta, seurasin pari, kun he nauroivat ja hymyilivät toisilleen, mitä tapahtuisi yksityisessä huoneessa? he kääntyivät nurkkaan ja hetken poissa näkyvistä, käänsin myös nurkkaan, hän katsoi avoimen oven läpi ja kääntyi vaimoni, joka nyökkäsi, he tulivat seuraamaan.
        tunti aikaisemmin olimme saapuneet swingers-kerhoon noin tunnin kuluttua talomme, se oli toista kertaa täällä, ensimmäistä kertaa tulimme, me vain keskustelimme muiden ihmisten kanssa ja meillä oli muutamia juomia, halusimme vain kuvata kohtauksen ulos , vaimoni Sarah riehui kaverin kanssa, mutta hän ei ollut valmis ottamaan sitä seuraavalle tasolle sinä yönä, joka oli minua hieno, oli hämmästyttävää, että hän otti askeleen tulla mukaan, muutama vuosi sitten aloimme kokeilla makuuhuone leluilla maustella asioita, meistä tuli jännittävämpi ajan ja toistuva teema rakastelussa oli roolipeli kolmikkoa käyttäen dildo kuin kolmas osapuoli, soitimme kaikenlaisia ​​kohtauksia ja se oli ilahduttavaa itselleni ja Sarah, olin täysin kulutettu kunnioituksella katsellen häntä käyttää dildo hänen itsensä, hän näytti mennä seuraavalle tasolle orgasmin kun hän nauttinut itse, jotain olen aina kannustanut.
        Hän nousi ylös, kun he kohtasivat toisiaan ja laittoivat kätensä poskilleen, tuijottaen toistensa silmiin, astuin ovesta ja sulkenin oven takanani, sydänryttely ja pommitus, hän koskettaa vaimoni, hän vei hänet kohti hänen kasvonsa ja huulensa tavattiin muutaman sekunnin, sitten heidän suunsa avattiin ja silmät kiinni he alkoivat suudella syvään, heidän ruumiinsa olivat koskettavia, Sarah oli kätensä pään takana, Mark piti häntä takaisin, kun he suutelivat, Näin hänen kielensä ja kielensä koskettaa, tunteeni olivat villi, olin kateellinen, mutta silti kääntyi näkemään vaimoni intohimoisessa suudelmassa muukalaisen kanssa, jonka tapasimme 30 minuuttia sitten. Minä nojasin vasten seinää hieman vapinaa ja hyvin hyvin herättänyt, hän suuteli ja nuolivat hänen kaulaansa, Sarah otti tilaisuuden katsoa poikki ja minua ja suukoi.
        "Oletko kunnossa"
        kun nyökkäsin, hymyilin takaisin ja suudutin
        "OK"
        Hän sulki silmänsä ja tunkeutui Marksin huomion piiriin, rakasti että häntä suuteli kaulaan, joten tiesin, että hän oli tekemässä ok, hetken kuluttua käsi kävi ja alkoi puristaa hänen tissit paitaansa yläpuolelle. tämä piti kuitenkin suudella, hän oli hyvin lempeä heidän kanssaan, kun he suutelivat, hän vetäytyi hieman takaisin ja antoi itselleen tilaa pudottaa 2 nappia Sarahin puseron päälle, huulet koskettaen hän sanoi
        "Onko se ok?"
        hän nyökkäsi hengästyneesti ja käsi liu'utettiin hänen yläosaansa
        Matkalla klubiin toisella kertaa oli hyvin erilainen keskustelu kuin ensimmäisellä ajastimella, ensimmäinen kerta kun oltiin klubin ja sääntöjen ymmärtäminen, tänä iltana Sarah puhui hänen pelisäännöistään,
        "Entä jos tapasimme jonkun, en halua mennä kokonaan, mitä jos haluan lopettaa?",
        Yksinkertaisesti sanoin
        "Olet vastuussa, olen siellä kanssasi, et tee mitään, mitä et halua tehdä ja jos tapaamme jonkun, varmistamme, että hän täysin ymmärtää tämän"
        hän tuntui miellyttävältä tämän kanssa, mutta se oli edelleen massiivinen askel molemmille meistä, olisimmeko todella tekemässä sen? olimmeko swingers?

        Hänen kätensä nyt vaimon vaaleanpunaisen puseron sisälle, hän tunsi C-cupinsa muuttaneen paremmin, ja hän oli työntänyt punaisen pirun hieman ylös ja hän vaivasi vaimon paljaita rintoja, käsiään ja puristaen heitä, kun he jatkoivat suudella intohimoisesti, kielekkeet edestakaisin yhä kiireellisemmin, Mark otti Sarahin ranteen ja ohjasi hänen kättensä ja pian löysi Marksin kukko, hymyili hitaasti ylös ja alas housuistaan, jäljittelevän hänen sivujensa sivuja pienillä sormilla katsellen minun wifes herkkä pieni käsi, vihkisormus tutkia toinen mans kovaa innokas kukko.

        3 tuntia minua aikaisemmin Sarah ja minä istuivat sohvalle klubin isossa olohuoneessa, hänen vaimonsa Markand lähestyi meitä ja oli hyvin kiihkeä, Sarah ja minä olemme yleensä hieman hiljaisia, joten heidän kykynsä esittää kysymyksiä ja saada meidät rentoutumaan oli toivottavasti saavuimme, heillä oli molempia ammattimaisia ​​työpaikkoja kuin meillä, kun jotkut tunsivat, että keskustelette Marksin vaimo kysyi mitä etsimme, Sarah kääntyi välittömästi ja vastasin
        "etsimme kaveria leikkiin Saran kanssa kun katson",
        En voinut uskoa, että sanat tulivat suustani, mutta he tekivät, Sarah punastui, louise, Marcs vaimo sanoi
        "Oo ok, joten et etsi pari swapia",
        Pudistin päätän,
        "katsoa se on eräänlaista ensimmäistä kertaa, ja tästä olemme keskustelleet"
        Sarah sopi, että Mark katseli hänen puolelleen


    • no_nyt_alko

      Onkos ytämä Hermione näitä uusia suomalaisia nimiä?

      Kosteus nousi alajärveltä ylöjärven suuntaan hattelmalan harjun kautta...

      • sodomiitti_Hermione

        Makuusalissa kuului tyttöjen hengitystä. Tuhinaa ja jonkun löysäperseen ärsyttävä lätisevä pieru. Hermione kääntyi vatsalleen. Hän kaiveli sormellaan haarojaan ja haisteli sormiaan. Ulkona joku ulvahti kuin perseeseen nussittava pöllö. Hermione veti kuivat. Vastapestyt lakanat olivat nyt kuin silinperkauksen jäljiltä, märät ja kalalta haisevat. Pöllö liiteli kylmän yöilman halki perse kipeänä. Petolinnulla oli punainen persesilmä. Hermione kadehti pöllöä, ja tajusi, miten ihanaa sodomia onkaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe