ÄLÄ mene töihin Pohjoismainen Ilmakuvakeskus Oy

erkki.,.,,

Työsopimuksessa lukee et maksettaan km-korvaus,mut todellisuus jos et saa myyntiä niin sinä päivänä et saa km-korvauksia,ja kaikista paras on kun tilipäivä koittaa ihmettelet miten olet saanut niin vähän rahaa,johtuu siitä et peruutuksia on tullut 60% no minä sitten tarkistin asian soitamalla asiakkaille niin yhtään peruutusta ei tullut,mut eihän pomo sitä uskonnut,eli ihan huijausta koko firma,ajoin noin 780 km omaan piikkiin

27

4444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r.p1

      Kuuluthan ammattiliittoon? Ota asia puheeksi liiton toimitsijan kanssa eikä täällä pilipalipalstalla. Mikäli et kuulu ammattiliittoon, niin työsuojelu voi sinua auttaa ja saat sieltä sitten parhaiten apua.

      • Lisbethe50

        Pakkomyyntiä tämä firma harjoittaa, yrittivät myydä meille kirjan jonka hinta lähes 400 eur. Emme vahvistaneet kirjatilausta sähköpostilla niin kuin olimme sopineet myyjän kanssa. Siitä huolimatta kirja saapui meille postitse, jonka tietenkin laitoimme asiakaspalautuksena takaisin. Nyt tämä kyseinen firma perii meiltä kirjan laskua, joka on nyt sitten jo yli 500 euroa maksumuistutuksineen. Törkeää pakkomyyntiä!


    • tyyre1

      mm mitäs tuohon pitäisi vastata,, olen itse ollut töissä jo kuusi vuotta ja ei mitään valittamista.. Kyllä ihmettelen jos ei sulla oikeasti ole yhtään pakkia muka tullut, taidat vähän liioitellella.. itsekin olen meinaan soittanut asiakkaalle joka on pakittanut tilauksen ,niin kyllä ne ovat oikeasti sen pakittaneet. ajoit 780 km se on tosi vähän, jos se on sun kuukausi ajo määrä.itsellä 3000 km kuukausi. ootkos siis edes kunnolla tehnyt töitäkään, tai saati edes kunnolla myynyt juuri mitään? niin ja muuten jokaiselta päivältä saat kilometri korvauksen, koska nehän huomioidaan vasta kuun lopussa, palkkauksen yhteydessä .jos siellä on kuun lopussa sitä myyntiä .ja jos ei olisi niin varmaan ymmärrät itsekkin että silloin ei osaa hommaansa, eikä sovi tämänlaiseen myynti työhön. palkkaushan on provisssio, eli sehän on sinusta kiinni että mitä sinä saat palkkaa... minä ainakin voin suositella tätä työ paikkaa jokaiselle kiinnostuneelle:)

    • Vaatemyyjänä

      Eikös tästä firmasta oo lähteny paljon myyjiä pois?

    • et sillee

      Ohhoh

    • Problemos es qustas

      ^ joo o, ite oon tääl töissä ja aivan helvetin hyvin hommat toiminut! Ei voi valittaa :) Taitaa olla kilpailija kun noin porskuttaa heh eheeeeeeeee!!! Sanotaanko että bruttona tienaan siinä 1500-3000e / kk, kaikki kilometrikulut maksetaan ajallaan jne. NO PROBLEMOS AY AY!

    • Velkaansa

      Taitaa tämä firma kohta loppua?

    • Group,invest,keskus

      Ei ihmekkään,kun toimistossa enemmän porukkaa kuin kentällä.

    • Enströmmi

      Tää taitaa olla nyt ajankohtaista juttua ko.firmassa??

      • Heps vaan

        Nyt ei ole kirjoittaja ajan tasalla kyllä Eves-Air ja Ilmakuvakeskus on kaksi
        eri yritystä


    • Maksun aika

      Eves airin kamat myynnissä,milläs keskus sitte kuvaa? Muut ei lentele piikkiin !!

      • Heps vaan

        Kameralla kuvaa niinkuin ennenkin ja ostivat kuulemma juuri oman helikopterin
        että sillee


    • Imettäjä

      Kauko-ohjattava kopteri ei oo nykyään enää kovin kallis kameran kanssa.

    • R22

      Kyllä nämä samat jannut puljaavat näitten nimien kanssa,maaliskuussa ilmakuvakeskuskin loppunut,mutta alkanu uudestaan??Kohta voi olla kuortaneellakin ovet lukossa?

    • Rinot

      Näillähän kokemusta riittää nimirintamalla.

    • Luukuttajat

      Ei tollasella organisaatiolla mikään yritys pysy toiminnassa.Toimisto kuluttaa enemmän mitä myyjät saavat aikaseksi.

    • Kirjapellet

      Näköjään hakevat työntekiöitä vieläkin,vakka tämä invest lopettanu toimintansa 31.10.2014

    • Leuka heiluu

      Ei käy kuulemma enää kauppa,kun parhaat myyjät lähteny!!!

    • Järki Römpsänen

      Uutta konetta pukkaa.. Hianoa pojat. Ei vaan, tulin trollaamaan.

    • Kassa empty

      Sveea jo hätärahottajana

    • fotomies

      Kohta nuo ajat ohi kun jokaine perhe voi ottaa omat kuvat omalla 200€ kopterilla.Saa myös ottaa milloin haluaa kun nämä firmat lentää kerran kiekon kymmenessä vuodessa.Ei kannata enää ostaa mitään näiltä pitkään toimineilta firmoilta koska hinnat ovat aivan liian kalliita.

    • Kaverillekin

      Joo tosi on,yks hyvä kaveri olivähän aikaa töissä ko. firmassa ja kerto et uusille kavereille annettiin paikkakunnilta harvaan asutut perämetsät myyntialueksi kun pomot itse tekivät tiliä ottamalla rusinat pullasta.

    • Pro-visio

      Jep. huomaa aika pian ne suuret mainostetut hankkeet p.puheeksi.Provisiosta VÄHENNETÄÄN kilometrit ja päivärähat.Toisin sanoen mitä enemmän päivään ajat sen enemmän se vähentää tuloja. Heidän tuotteellaan (esim.yrityskirjat) on lähinnä teoreettista hankkia juuri ollenkaan,kirjan ostaa vain aniharva yritys, ainakaan pienemmät sivukylillä olevat.Nämä lähes toivottomat myynti kohteet ajatetaan uusilla rekrytoitavilla myyjillä joita yritetään saada ajamaan pää vaahdossa mahdollisimman paljon ennen kui älyää kupletin juonen.Jos ei myyntiä ei saa kilometreja eikä päivärahaa.Sama juttu "takuupalkan" kanssa.Muutama kun on käynyt kokeilemassa onneaan onki alueen kaikki yritykset kartoitettu,kun pomo on käynyt jo tekemässä kaupat potentiaalisiempien firmojen kanssa.En suosittele kenellekkän työpaikaksi, ellei halua tukea rehellistä pohojalaista yrittäjyyttä ajamalla satoja kilometreja päivään omalla kustannuksella.

      • HankiHuipusti

        Pohjoismainen Kirjakeskus sama pulju kuin Pohjoismainen Ilmakuvakeskus Oy eri nimellä, välillä käyttävät tätä nimeä ilmoitellessaan "huippu hankkeista".


    • maksutmaksamatta

      no nyt tää mahtava pohjalaanen meni sitten konkurssiin.
      ei muuta kuin uusi firma pystyyn ja jätetään perinteisesti laskut maksamatta

    • Jukilo

      Huijari firma alusta loppuun.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe