Isompi sitä parempi tuntuu olevan päivän sana kännyköissä.
Itellä vanha Nokian puhelin jossa navigointikin. Kuvia en halua kännykällä katsoa vaan siirrän ne tietokoneeseen tai vastaavasti tikulle ja katson esim tvstä.
Navigointikin toimii ja näyttö on riittävän iso vaikka onkin vain hieman alle 4x5cm.
Ajattelin ostaa uuden älypuhelimen, mutta se jäi vain aikomukseen sillä kokeiltuani niitä kämmeneen ne mielestäni ovat aivan liian isoja eivätkä sovi edes taskuun tai yleensä mukana olemaan. Varsinkin jos halusin jotain parempia kameroita tai muita niin aina vain koko kasvoi.
Haluaisin siis kännyn jossa hyvä kamera ja videokuva full hdllä, mutta sellaista ei ole ainakaan pienemmässä koossa! Lumia 620 on kooltaan maximi ja sitä isompi ei mielestäni kännykän saisi olla tai sitten valitsen mieluummin tablettitietokoneen
Onko älykännyt jo liian isoja?
60
3171
Vastaukset
Ei ole vielä liian suuria. Mutta jos markkinoille tulee 6" tuuman malleja niin ne alkaa jo olemaan liian suuria kännyköiksi. Minun mielestäni 5.5" tuumallinen alkaa olla maxsimi ja se mahtuu vielä hyvin taskuun ja myös käteen.
Suuresta näytöstä on nimittäin hyötyä netinselailussa ja videoiden katselussa.- hgdhgdf
"Suuresta näytöstä on nimittäin hyötyä netinselailussa ja videoiden katselussa."
Osta tabletti, tai tv.
Aloittajan kanssa samaa mieltä, Lumia 620 on kooltaan puhelimeksi aika maksimi. Ja kyllä muutenkin varsin hyvä kapine, kosketusnäyttölaitteeksi. - Riippuu määrittelyst
hgdhgdf kirjoitti:
"Suuresta näytöstä on nimittäin hyötyä netinselailussa ja videoiden katselussa."
Osta tabletti, tai tv.
Aloittajan kanssa samaa mieltä, Lumia 620 on kooltaan puhelimeksi aika maksimi. Ja kyllä muutenkin varsin hyvä kapine, kosketusnäyttölaitteeksi.Miten määrittelet tabletin? Lieneeköhän sille käsitteelle vielä virallista tarkkaa kokomääritelmää?
Minä määrittelisin tabletin niin että se on kooltaan yli 6 tuumaa. Useimmat tabletithan lienevät 7-tuumaisia. Sitten on toki isompiakin tabletteja. Vielä 15-tuumaista voi pitää hyvin käsissään jos se on kevyt, mutta sitä suuremmat laitetaan yleensä telineeseen pöydälle tai seinälle ja niitä kutsutaan useammin taulutelevisioiksi tai taulutietokoneiksi (riippuen luultavasti siitä onko niissä TV-vastaanotin).
Joissakin pienissäkin tableteissa ja älypuhelimissa on TV-vastaanotin, joten nekin ovat tavallaan pieniä 'taulutelevisioita'. Raja menee kait siinä että tabletit ja älypuhelimet toimivat akulla, mutta isot taulutelevisiot/taulutietokoneet toimivat yleensä vain verkkovirralla (toki muuntajan kautta).
Uusissa tableteissakin on melkein kaikissa puhelin ja tekstiviestit, joten ne ovat samalla isoja puhelimia. Puhelimia on siis ainakin yli 10-tuumaisia ja sitäkin isompia (näytön koko).
6-tuumainenkin puhelin mahtuu vielä hyvin taskuun. Sitä isommissa olisi jo ahdasta taskuissa. Makuasian kannalta raja menee jossakin 5,5...6 tuumassa riippuen kunkin ihmisen mieltymykisistä.
Jos haluaa katsoa nettiä tai televisiota (nykyään melkein sama asia) missä ja milloin tahansa, niin et todennäköisesti kanna joka paikkaan mukaan isoa televisiota tai edes yli 6-tuumaista tablettia/puhelinta. 5,5...6-tuumainen puhelin voi olla mukanasi missä ja milloin tahansa (jopa suihkussa ja saunassa jos ostat paremman IP-luokan puhelimen).
Itselläni on 5,5 tuumainen kännykkä (näytön koko) ja se saisi mielestäni olla jopa puoli tuumaa isompikin ollen yhä käytännöllinen kokonsa puolesta. Laitteellani voin hoitaa käytännössä kaikki tietokoneasiat (mm sähköpostit, uutiset, verkkopankki ja laskujen maksamiset, e-posti, lippujen ostot, nettiostokset, tiedon etsintä, nettisurffailu jne).
Toki monet asiat on miellyttävämpi hoitaa isommalla tietokoneella, mutta iso tietokone ei ole tuskin koskaan mukana. Kännykkä on aina mukanani, paitsi vessassa, suihkussa tai saunassa (tai jos unohdan ottaa sen mukaan tai jos joku varastaa sen jne). En toki pidä sitä kotona juurikaan taskussa, vaan yleensä telineessä. Myös autossa pidän kännykkääni telineessä ja käytän sitä myös navigaatorina (siinäkin tehtävässä on hyvä että näytöllä on kokoa). - vaihtoehtoja
T-paita päällä ja shortsit jalassa lähet ulos kesällä.
Mihkä vit..n saat tollasen kosketusnäyttö luurin jemmattuu?
Hanuriis? =)
Eikä saa vyölaukkuu käyttää,tai oot kuulemma juntin näkönen,etkä saa pesää,vaik sulla olis Nokian Kumia 6969,vaan pitäs kai taas palata ARP-aikaan(kuka muistaa?),kun sai olla reppu mukana,missä vara-akku,laturi ja se helve..n halko..
Mutta ei jos sillä aikoo kirjoittaa paljon. Nimittäin näppäimistö alkaa olemaan turhan pieni alle 4" tuuman näytöissä. Kokemusta löytyy.
- hgdhgdf
Kirjoitinkin *kosketusnäyttölaitteeksi*.
Fyysinen numeronäppis on kaikkein paras puhelimen näppis, imo. Puhelimella kirjoitus pitää onnistua yhdellä kädellä.
Tosin, jos kirjoittaa paljon, siihenkin on sitten parempia laitteita... - Samaa mieltä
hgdhgdf kirjoitti:
Kirjoitinkin *kosketusnäyttölaitteeksi*.
Fyysinen numeronäppis on kaikkein paras puhelimen näppis, imo. Puhelimella kirjoitus pitää onnistua yhdellä kädellä.
Tosin, jos kirjoittaa paljon, siihenkin on sitten parempia laitteita...kirjoittamista varten olisi hyvä että jos saisi tietokonenäppiksen liitettyä tekstiviestejä ja kaikkia kotosalla tehtäviä säätöjä varten.
- Ihmiset idiootteja.
Samaa mieltä kirjoitti:
kirjoittamista varten olisi hyvä että jos saisi tietokonenäppiksen liitettyä tekstiviestejä ja kaikkia kotosalla tehtäviä säätöjä varten.
Mielestäni kirjoittamista varten pitää kunkin hommata perinteinen IBM pallokirjoituskone. Ei se paina kuin 12 - 15 kg mutta menee isompaan käsilaukkuun tai laajennettuun povitaskuun. Sillä voi hoitaa kaikki lennosta ja on kunnolliset hartioilla hakattavat näppäimet.
Hommahan on niin edelleen, jotta puhelin on soittamista ja jonkinlaisia tekstareita varten, ei muuhun käyttöön. Kaikki muu tehdään teitsikoilla ja tableteilla.
Mikä on niin tärkeää tässä maailmassa, että pitäisi ryhtyä toimistotyöläiseksi kesken kävelyn, kulkuneuvoissa istumisen tai vasiten pysähtyä työläiseksi? Samaa mieltä kirjoitti:
kirjoittamista varten olisi hyvä että jos saisi tietokonenäppiksen liitettyä tekstiviestejä ja kaikkia kotosalla tehtäviä säätöjä varten.
Minä kirjoitan kotona tekstiviestit tietokoneella.
- odldoflfl
totta turiset vapunen mulla on lumia 800 ja kirjoittaminen pn täyttä tuskaa.
- tulevaisuus on tässä
Ympäri käydään ja yhteen tullaan. Oli aika kun ekat "kännyt" tulivat markkinoille ja ne olivat isoja kuin tiiliskivet. Vähän ajan kuluttua kaikki nauroivat niille joilla tuollainen dinosaurus malli vielä oli, kun muotiin tuli mitä pienempi sitä parempi-kausi.
Elikkä nyt odotetaan kännyä joka on tosi pieni ja taskuun sopiva mutta saa avatessa vaikkapa A4 kokoisen näytön jollain ihmekankaalla joka vetäytyy takaisin kännyyn kuin laskuvarjo konsanaan.
Nythän on tulossa taipuvasta pehmeämmästä aineesta tehtyjä kännyjä jo tämän vuoden puolella ainakin LG:ltä. Se kuulostaa jo varsin järkevältä ja kovat ja vanhanaikaiset tämänhetken klönttikännyt meneeki sitte naurupalstalle.
Katsotaan mitä tulevaisuus tuo - Lumia 520 Size
Sopivaksi koettu puhelimen koko riippuu käyttötavoista ja -tarpeista seka kunkin mieltymuksistä.
Itselleni puhelimen koko ei saisi mennä yli Lumia 520:n http://www.nokia.com/fi-fi/tuotteet/puhelimet/lumia520/# ja siihen pakettiin tulisi saada halutessa laite maximiomonaisuuksilla, ensimmäisenä navi ja sitten laadukas kamera & video, sekä pitkä akun kesto, sekä tietenkin hyvin auringonvalissakin näkyttävä ruutu ja edelleen mieluusti suhteellisen kevyt.
Arjessa liikkuessaan joutu ahamaan muutenkin niin paljona "kamaa" mukanaan ja sen hankaluus vain krostuu kesäaikan akun ei ole tukevan takin taskuja apuna. Lompakko, avainnippu, auton avaimet, kolikot, kynä, silmälasit, aurinkolasit jne. Itse liikun mieluusti ilman nykyisen sinänsä ihan katevän trendin miesten "helgalaukkua" tai reppua jne? - 7" - 7,5"
Mitä isompi sen parempi :)
- RT..
Minun mielestäni yli 4,5 tuumaa on liian iso, tuota isompia puhelimia en osta lainkaan.
- Työkseen räpläävä
Voi tuntua isolta, kun vaihtaa vanhan noksunsa.. mutta optimaalinen on siinä 5" paikkeilla, usko pois..
Lapsille pienempiä! iso on aina parempi ainakin niin sanotaa ;)
- Extra-terresysfin
Liian suuria ovat. Muistan joskus 2000-luvun alussa tuttu ylpeili, kun oli yksi maailman pienimmistä kännyköistä; hukkui ihan kämmeneeseen. Itse kaipailen myös nykyään sellaista. Pienempi on myös yleensä kevyempi, ja on siten myös mukavempi kanneskella mukana. Itse en taida edes siirtyä näihin älykännyköihin koskaan, jollei sitten paino tipu alle 100 g ja koko saada huomattavasti pienemmäksi jollain nivelillä/taitettavilla/irrotettavilla osilla.
- nokia 8210
90-luvun lopussa muistaakseni Nokia 8210,oli kesäkäyttöön paras puhelin juuri kokonsa puolesta.
Ei ollut paljoa tulitikkuaskia isompi,tosin ei ollut kameraa,jota itse kaipaan edes hätäavuksi,pixeleillä niin väliä..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nokia_8210 nokia 8210 kirjoitti:
90-luvun lopussa muistaakseni Nokia 8210,oli kesäkäyttöön paras puhelin juuri kokonsa puolesta.
Ei ollut paljoa tulitikkuaskia isompi,tosin ei ollut kameraa,jota itse kaipaan edes hätäavuksi,pixeleillä niin väliä..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nokia_8210Nokia 113 on suunnilleen samankokoinen. Hieman pidempi, mutta ohuempi. Painoa on pari grammaa vähemmän. Kamera on ruhtinaallinen VGA. Hintaa on n. 40 euroa.
- Nokia 6221
okaro kirjoitti:
Nokia 113 on suunnilleen samankokoinen. Hieman pidempi, mutta ohuempi. Painoa on pari grammaa vähemmän. Kamera on ruhtinaallinen VGA. Hintaa on n. 40 euroa.
5 vuotta ollut käytössä ja hyvin palvelee, edes akkua ole tarvinnut vaihtaa.
Sujahtaa kätevästi taskuun kuin taskuun, löytyy hätätapauksessa kamera ja nettiselainkin.
Tuskin vaihdan vielä piiiiiitkään aikaan...
- markkinamiesten vedä
5 tuumanen luuri on jo liian iso,kännyn putoamisriski kasvaa kun lipeää kädestä helpommin juuri ison koon vuoksi.
PS: monella hajonnut näyttö puolesta metristä pudotessa. - sdgwretr
Itselleni 4" - 5" on maksimi, jos haluan sitä isomman, marssin mieluummin kauppaan aikeissani hankkia tablet sillä pienimmän tabletinkin näyttö on jo sen noin 7" ja jos puhelin lähentelee sitä niin ei sitä halua hankkia.
- kapulla + tabletti
Kannatan tabletin hankintaa. Itelläni on nokian kapula puhelin, koska se on varma myös baari-illan jälkeen ei tuu soiteltuu vääriin numeroihin kun nuo kosketusnäytöt on niin herkkiö välillä. Tablettina mulla on i'pad mini eli 7,9 tuumainen. Tosi mukavan kokoinen tabletiksi mahtuu helposti mukaan laukkuun ku laukkuun ja mukavan kevyt. silti kirjottaminen sujuu helposti isommillakin sormilla.
- Extra-terresysfin
Kosketusnäytöt ovat ärsyttäviä kännyköissä. Voi sitä virhehipaisujen määrää ja hermojen menoa.
- iPhone 4gs
Extra-terresysfin kirjoitti:
Kosketusnäytöt ovat ärsyttäviä kännyköissä. Voi sitä virhehipaisujen määrää ja hermojen menoa.
Taitaa olla väärä merkki. Jos menee hermot. Tämä ainakin toimii juuri niin kuin pitääkin.
Itsellänikin on tabletti mutta 7" tuumallinen on jo sen verran suuri ettei sitä voi ottaa jokapaikkaan mukaan. Sentakia kännykän näytön koko on yli 4.5" tuumaa jotta netinselailu ja videoiden katselu on helpompaa ja mukavampaa.
Samoilla aatoksilla olin puhelinkaupassa.
Nokian E7 sai vakuuttuneeksi, etten enää halua olla tekemisissä minkään Nokiaan viittaavan kanssa.
Päädyin kuiten "älypuhelimeen", jos IPhone 5:ttä voi sellaiseksi tituleerata.
Ei ole tarttenu valintaa katua :)))
Teräsvahvistetulla suojalla koko on 123x60x11 mm .. Kulkee aika näppärästi taskussa.- KRÄKS
testaappa, mitä käy kun puhelin putoaa sohvapöydältä...
- näin on noksulainen
Mun E71 on pelittänyt ilman ensimmäistäkään ongelmaa jo en muista montako vuotta. Kohtuullisen kokoinen ja lataus kerran viikossa. Jos älykkäämmät puhelimet joskus pääsevät samaan, voin harkita vaihtoa. Puhelimella puhutaan, muuhun käyttöön ja vaikkapa kirjojen lukuun kunnon tabletti.
- kokemuksesta
Älypuhelimisessa minimikoko näytölle 5.8 tumaa. Pienemmästä näytöstä on turha katsoa graafista kuvaa ym. kirjoitella ja selata nettiä. Normaali puhelimena riittää mikä tahansa mistä vois soittaa.
- älytöntä
Älytöntä ostaa pienempi puhelin, jos näytöltä haluaa jotakin muutakin nähdä kuin puhelinnumeron.
- vanhassa vara ......
niin koolla ei niin sanotun? mukaan ole väliä...!? kunhan sillä pärjää.... :) markinoiti kikkoja riitää!!!! 10 v :SITTEN OLI LÄPPÄRI kovasana!!! nyt leuhkitaan (älyttömillä) !!!! ja vauhti kiihtyy....! :(
- ärsyttävä muoti-ilmiö
itelläni on samsung galaxy s2 ja se on ihan sopivan kokoinen kalikka minun kätöseeni, olen alkanut tässä miettimään että minkä sitten otan kun tästä aika jättää..olen miettinyt gs3 ja gs4 mutta kummatkin ovat jo liian isoja mun makuuni..toki vaihtoehtona myös olisi iphone mut niissä taas hinnat tuppaa olemaan liian suuria ja eipä nekään niin varmoja toiminnoiltaan ole että niin suurta summaa tohtisin laittaa äkkiseltään.. :/
tällä hetkellä.toivon ainoastaan puhelimeni kestävän mahdollisimman kauan ehjänä ettei tarvitse alkaa uuden hankintaa miettimään vielä vuoteen pariin ainakaan.. Kannattaa kerralla hankkia hyvänlaatuinen kännykkä niin sitä ei tarvitse vaihtaa vuosittain. Itselläni on tällähetkellä S3 malli ja jätän S4 ensimmäisen mallin kokonaan välistä. S3 näytön koko on juuri sopiva.
- Mokkis
Kumma jos ei oo jo Puheohjausta!! kuka hullu niitä enää näpyttelee, alkeelista sanon minä.Ja näyttö 3 D obiwangenobi my onlyhope.
- bykovi
Itselle riittäisin hyvin nokian 620 kokoinen puhelin jos siinä olis muuten kaikki ok. Isompiakin on tullut käytettyä mutta on hankalaa pitää mukana vallankin kesällä. Jos haluaa isompaa näyttöä tai enemmän katsella niin kannattaa hakeutua television tai tietokoneen ääreen....
Toivon että vaikka nokia tekisi lumia puhelimen jossa olisi kaikki speksit kohdallaan ja samoilla spekseillä tehtäisiin kaksi eri kokoista puhelinta iso ja pieni ( noin 920 tai 620) niin jokainen voisi valita mieleisensä. Tosin molemmat voisivat olla ohuempia ja kevyempiä kuin nykyinen 620....
Hyvä kamera ehkä itselleni tärkein ominaisuus puhelin toimintojen lisäksi. - Pieni on kaunista
Itsellä kännykkä 4cm x 6cm x 1cm.
Mahtuu vaikka tupakka-askiin.- 10+16
mihin nä laitat sitten tupakat?
- lumia 800
siin on hyvä kamera, ei oo liian iso ja on hyvä. kait sitä jostain vielä saa, hd näyttöä ei ole, mutta hyvin näkee silläkin resoluutiolla mikä siinä on.
- samamsnsusnspdioasas
suosittelen samsung galaxy s3 miniä.
https://www.google.fi/search?q=samsun galaxy s3 mini&oq=samsun galaxy s3 mini&aqs=chrome.0.57j0l3.4778j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8 - on se hurrrja
- jolla saifish
jolla sailfish is best phone for ever!
- jolla2013
jolla
- .................
Mä en ainakaan halua älypuhelinta. En halua joksikin apinaksi yhteiskuntaan, poliittiseksi pelinappulaksi tai syntipukiksi.
- onhgjklj
Älypuhelimet on älyttömiä, puhelin puhelimena ja tietokone tietokoneena.
- realiamään
Itse haluan elää oikeaa elämää, siksi luovuin älypuhelimista jo pari vuotta sitten. Nyt käytän pientä peruspuhelinta, jossa siinäkin toki netti on hätätapauksia varten.
Naurettavaa katseltavaa kun jotkut ajaa autoakin niin että pitää älypuhelinta koko ajan näprätä, toinen naurettavuus mitä on tullut eteen, ni ihmiset jotka menee esim luontopolulle mutta sen sijaan että ihailis kaunista suomen maisemaa, ni ne näprää älypuhelinta ja kai kirjoittelee feceen että "nyt mä oon kävelyllä".
Lomanähtävyyksissäkin monet ihmiset ei seuraa niinkään nähtävyyksiä, vaan informoi kavereilleen mesessä mitä tekevät ja näin ollen koko loma on ikään kuin sivuhomma koko facebookkaamisessa ja facebook ja netti on pääasia koko elämässä
Itse en ole tehnyt edes facebookkiin koskaan tiliä, koska minä elän vain tosielämässä. Ainoa mitä netissä teen, on se että luen uutiset ja youtubessa olen ja toki tännekin kommentoin, mutta työajalla vain. Kun olen vapaa ajalla niin vietän aikaa oikeiden ihmisetn kanssa. - edunvalvoja..
@ realiamään
Asiaa! - jaaajoo2
Tietenkin riippuu tarpeesta. Itselleni täydellinen kumppani Samsung Note II .
Yövuoron ratoksi rullaa leffat netflixillä, megan yhteys riittää mainiosti. - laskut perässä......
voi älytöntä et on älyä puhelimessa?!!! äly hoi älä jatä!! ääliö läikyy.... (älyttömillä)!!!! :)
- kokeillut
AVAAJANA SANON : ÄLÄ OSTA LUMIAA KOSKA SE VEI SUOMESTA TYÖPAIKAT
OSTAKAA JOLLA, NIIN TUETTA SUOMALAISUUTTA!!!!!!!!!!!!!! - Älytön kännykkä
Kännyköiden valmistuksessa oli aina pyritty mahdollisimman pieneen ja kevyeen kokoon, koska oli tärkeää että se mahtui vaikkapa housun taskuun. Kunnes tuli nämä "äly"puhelimet.
Itse käytän puhelinta lähes ainoastaan siihen tarkoitukseen johon se on alunperin keksittykin, näin en tarvitse isoa ja kömpelöä puhelinta vaan sellainen peruspuhelin riittää jolla voi kuitenkin hätätapauksessa vaikka maksaa laskuja verkkopankissa, ja vaikkapa onnettomuustilanteessa ottaa kuvan todistusmateriaaliksi.
Puhelin, kamera ja tietokone ovat kolme eri asiaa, ja niitä yhdistelemällä ei saada aikaiseksi mitään laadukasta, vaan kasa kompromissejä.
Laadukkaan kameran tärkein ominaisuus on laadukas optiikka mahdollisimman suurella optisella-zoomilla, ja tämä paketti ei tietenkään mahdu kännykkään.
Laadukkaan tietokoneen tärkein ominaisuus on tehokkuus ja suuri näyttö, jotta koneella työskentely olisi mahdollisimman nopeaa ja vaivatonta. Tuskimpa tarvitsee edes selittää miksi moinen ei toteudu kännykällä...
Joten kännykkä ei korvaa vielä seuraavaan 20 vuoteen tietokonetta ja tuskin koskaan kunnon kameraa.
Hätä-kamerana ja vara-nettiyhteytenä se on kuitenkin kätevä, koska kulkee yleensä aina mukana ( jos koko on riittävän pieni) - 5" optimaalinen
SGS4 on täysin optimaalinen älypuhelin!
Sitä isomppi olis hankala jo joissakin kuin esim note, tai sit pienempi on jo tihrustusta kuin iphonet!
Puhelimen tulee olla ohut, mutta ei niin kattikulma kuin iphonen joka on epämukava taskussa ja kädessä, Eikä niin paksu kuin lumian, uudessakin lumiassa on ihme kulmat?? kuka hullu nekin keksinyt!
Tietysti osoille se note on hyvä, tai lapsille sit pienempiä! - Mikä järkäle?
Ei se ole mikään järkäle. Se on aivan yhtä kevyt kuin puhelimet aiemminkin.
Siinä on vain isompi näyttö niinkuin pitää ollakin.
Puhelin ei ole enää puhelin. Se on mediapääte. Puhelimen käyttö muovautuu uudelleen ja siihen tarkoituksen Nokian menneen ajan pienet puhelimmet eivät sovellu. Nokia ei näytä pysyvän mukana kehityksessä.
Ihmiset eivät tule kantamaan mukanaan sekä pienempää alitetta ja tablettia vaan se yhdistyy noin kuuden tuuman mediapäätteeksi. Yritysihmiset saattavat sitten olla eri asia.
Ne jotka ihmettelevät kokoja, elävät menneessä.- No järkäle, eli iso!
Laitappa aamulla joku Galaxy S4 haalarin taskuun, niin ennen kuin työpäivä on edes puolessa välissä, niin se hemmetin littupuhelin on katkennut keskeltä kahtia.
- telefon 620
tuo lumia 620 oli ainakin uusimman tekniikanmaailman vertailun paras hintaluokassaan,ei ole tiemmä kovin suuri kokoinen.
- mies_vm86_rmk
Kyllä toi puhelimen näytön koko on ihan perusteltu. Itsellänikin työ mikä on lähinnä vikakeikkaa. Eli päivystystä = tietokoneella istumista paljon päivän mittaan. No työtietokoneissa ei nyt ole nettiä joten pakko se aika on jotenki kuluttaa. Puhelin on kätevä kun on iso näyttö. Ja siinä menee selvä raja että roudaako töihin tabletin vai puhelimen. Tablettiin kyllä työnjohto puuttuu jossakin vaiheessa se on varma, mutta puhelimeen ei. Siinä on se raja. Niin kauan kun puhelin menee työhousujen puhelintaskuun niin se on puhelin. Voisin veikkailla että sellanen 5" alkaa olemaan siinä rajalla. Emmä puhelimella muuten nettiä selaa kotona tai muuallaakaan. Mutta töissä on kätevä työn luonteen vuoksi.
- Mega on hyvä
Uutiset lueskellaan nykyään kahviloissa ja ravintoloissa siihen tarvitaan Samsung Galaxy Mega 6.3:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/16969/dmgdk/Samsung-Galaxy-Mega-6-3-i9200-Android-puhelin-musta
Se kulkee pusakan povitaskussa mainiosti. On viikon päästä myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751