Mitä harrastuksia 16-vuotiaalle tytölle?

apua tarvitaan!

Eli mitä harrastuksia voisi vielä aloittaa 16-vuotiaana? Kun mun tyttö haluais aloittaa uuden harrastuksen, mutta ei tiedetä mitä voi vielä tuon ikäisenä aloittaa. Aikaisemmin tyttö on harrastanut uintia, cheerleadingiä, ratsastusta, teatteria, jalkapalloa ja golfia. mutta mikään ei ole tuntunut oikealta. Mitään joukkuelajeja ei haluaisi, eikä itsepuolustulajejakaan, sen sijaan tanssi kiinnostais, mutta mitä tansseja voi aloittaa enää noin vanhana? Ja mitä muita kuin tanssiharrastuksia jää enää jäljelle?

Kiitos kaikille, jotka viitsivät auttaa! :)

7

4345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just joo...

Ehkä kannattaisi antaa hänen itsensä pohtia ja päättää. Kyllä 16v. osaa itse etsiä tekemisensä ja sitä kautta se motivaatiokin löytyy harrastukseen. Lapselle ei aina ole hyvästä tuoda "ulkoapäin" sisältöä elämään, vaan anna hänen itse etsiä itseensä.
      Monesti näiden viihdyttäjävanhempien lapset ovat narisijoita ja nirppanokkia, joille mikään ei kelpaa.

• Minäolenmursu

Totta, tunnen yhden!

• Mursuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
        Minäolenmursu kirjoitti:

Totta, tunnen yhden!

Mä tunnen kans yhen Mursun!!!

• Kusi-Kerttu

Ryypiskely, pissitely & runkkailu.
      Eikös siinä ole aika tyypillisiä harrastuksia tuon ikäisille.

• Omaa Musaa
    • täällä tälleinen myös

Moikka mooi, oon itekkin 16 vuotias tyttö ja etin haarastusta! :) Oon miettinyt pääni puhki mitä sitten alkaisin harrastamaan. Ja minulle olisi tärkeää olla sellainen. Balettia, rytmistävoimistelua, nykytanssia, telinevoimistelua ja nyt viimeiset kuusi vuotta olen harrastanut ratsastusta. Ratsastus oli lähellä sydäntä mutta raha asioiden ja muiden esteiden vuoksi on nyt jäänyt koko harrastus. Olen itse miettinyt jalkapalloa tai potkunyrkkeilyä. Mutta en ole varma voiko, tai kannattaako jalkapalloa aloittaa enään tässä iässä. Joten oleb vahvasti kaatunut potkunyrkkeilyn suuntaan. Kun joku tuossa alempana puhui että kyllä 16v.n pitää itse tietää, niin ei se todellakaan ole nion helppoa :D on kiva kuulla ehdotuksia, mutta jos väkisin väännetään niin eihän siitä kukaan tykkää. Kertokaa ihmeessä harrastusta mullekkin. Ellen nyt ihastu tuohon potkunyrkkeilyyn :) Monet ovat sanoneet että "mene lenkillee", siinä harrastus. Mutta itse olen sitä mieltä että tarkat treeniajat ovat perusta kullekkin harrastukselle :) eli itse en ainakaan ole niin itsetoimista liikuntaa, ilman ohjausta, kykenevä toimimaan :D

• Nektariini1

Jos elokuvan tekeminen kiinnostaa, käykää kurkkaamassa http://yf.fi/ !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      281
      11183
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7000
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      96
      5682
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5078
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4261
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3909
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3524
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3472
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3005
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      78
      2934
    Aihe