Mitä harrastuksia 16-vuotiaalle tytölle?

apua tarvitaan!

Eli mitä harrastuksia voisi vielä aloittaa 16-vuotiaana? Kun mun tyttö haluais aloittaa uuden harrastuksen, mutta ei tiedetä mitä voi vielä tuon ikäisenä aloittaa. Aikaisemmin tyttö on harrastanut uintia, cheerleadingiä, ratsastusta, teatteria, jalkapalloa ja golfia. mutta mikään ei ole tuntunut oikealta. Mitään joukkuelajeja ei haluaisi, eikä itsepuolustulajejakaan, sen sijaan tanssi kiinnostais, mutta mitä tansseja voi aloittaa enää noin vanhana? Ja mitä muita kuin tanssiharrastuksia jää enää jäljelle?

Kiitos kaikille, jotka viitsivät auttaa! :)

7

4505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just joo...

Ehkä kannattaisi antaa hänen itsensä pohtia ja päättää. Kyllä 16v. osaa itse etsiä tekemisensä ja sitä kautta se motivaatiokin löytyy harrastukseen. Lapselle ei aina ole hyvästä tuoda "ulkoapäin" sisältöä elämään, vaan anna hänen itse etsiä itseensä.
      Monesti näiden viihdyttäjävanhempien lapset ovat narisijoita ja nirppanokkia, joille mikään ei kelpaa.

• Minäolenmursu

Totta, tunnen yhden!

• Mursuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
        Minäolenmursu kirjoitti:

Totta, tunnen yhden!

Mä tunnen kans yhen Mursun!!!

• Kusi-Kerttu

Ryypiskely, pissitely & runkkailu.
      Eikös siinä ole aika tyypillisiä harrastuksia tuon ikäisille.

• Omaa Musaa
    • täällä tälleinen myös

Moikka mooi, oon itekkin 16 vuotias tyttö ja etin haarastusta! :) Oon miettinyt pääni puhki mitä sitten alkaisin harrastamaan. Ja minulle olisi tärkeää olla sellainen. Balettia, rytmistävoimistelua, nykytanssia, telinevoimistelua ja nyt viimeiset kuusi vuotta olen harrastanut ratsastusta. Ratsastus oli lähellä sydäntä mutta raha asioiden ja muiden esteiden vuoksi on nyt jäänyt koko harrastus. Olen itse miettinyt jalkapalloa tai potkunyrkkeilyä. Mutta en ole varma voiko, tai kannattaako jalkapalloa aloittaa enään tässä iässä. Joten oleb vahvasti kaatunut potkunyrkkeilyn suuntaan. Kun joku tuossa alempana puhui että kyllä 16v.n pitää itse tietää, niin ei se todellakaan ole nion helppoa :D on kiva kuulla ehdotuksia, mutta jos väkisin väännetään niin eihän siitä kukaan tykkää. Kertokaa ihmeessä harrastusta mullekkin. Ellen nyt ihastu tuohon potkunyrkkeilyyn :) Monet ovat sanoneet että "mene lenkillee", siinä harrastus. Mutta itse olen sitä mieltä että tarkat treeniajat ovat perusta kullekkin harrastukselle :) eli itse en ainakaan ole niin itsetoimista liikuntaa, ilman ohjausta, kykenevä toimimaan :D

• Nektariini1

Jos elokuvan tekeminen kiinnostaa, käykää kurkkaamassa http://yf.fi/ !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe