Mitä harrastuksia 16-vuotiaalle tytölle?

apua tarvitaan!

Eli mitä harrastuksia voisi vielä aloittaa 16-vuotiaana? Kun mun tyttö haluais aloittaa uuden harrastuksen, mutta ei tiedetä mitä voi vielä tuon ikäisenä aloittaa. Aikaisemmin tyttö on harrastanut uintia, cheerleadingiä, ratsastusta, teatteria, jalkapalloa ja golfia. mutta mikään ei ole tuntunut oikealta. Mitään joukkuelajeja ei haluaisi, eikä itsepuolustulajejakaan, sen sijaan tanssi kiinnostais, mutta mitä tansseja voi aloittaa enää noin vanhana? Ja mitä muita kuin tanssiharrastuksia jää enää jäljelle?

Kiitos kaikille, jotka viitsivät auttaa! :)

7

4000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just joo...

Ehkä kannattaisi antaa hänen itsensä pohtia ja päättää. Kyllä 16v. osaa itse etsiä tekemisensä ja sitä kautta se motivaatiokin löytyy harrastukseen. Lapselle ei aina ole hyvästä tuoda "ulkoapäin" sisältöä elämään, vaan anna hänen itse etsiä itseensä.
      Monesti näiden viihdyttäjävanhempien lapset ovat narisijoita ja nirppanokkia, joille mikään ei kelpaa.

• Minäolenmursu

Totta, tunnen yhden!

• Mursuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
        Minäolenmursu kirjoitti:

Totta, tunnen yhden!

Mä tunnen kans yhen Mursun!!!

• Kusi-Kerttu

Ryypiskely, pissitely & runkkailu.
      Eikös siinä ole aika tyypillisiä harrastuksia tuon ikäisille.

• Omaa Musaa
    • täällä tälleinen myös

Moikka mooi, oon itekkin 16 vuotias tyttö ja etin haarastusta! :) Oon miettinyt pääni puhki mitä sitten alkaisin harrastamaan. Ja minulle olisi tärkeää olla sellainen. Balettia, rytmistävoimistelua, nykytanssia, telinevoimistelua ja nyt viimeiset kuusi vuotta olen harrastanut ratsastusta. Ratsastus oli lähellä sydäntä mutta raha asioiden ja muiden esteiden vuoksi on nyt jäänyt koko harrastus. Olen itse miettinyt jalkapalloa tai potkunyrkkeilyä. Mutta en ole varma voiko, tai kannattaako jalkapalloa aloittaa enään tässä iässä. Joten oleb vahvasti kaatunut potkunyrkkeilyn suuntaan. Kun joku tuossa alempana puhui että kyllä 16v.n pitää itse tietää, niin ei se todellakaan ole nion helppoa :D on kiva kuulla ehdotuksia, mutta jos väkisin väännetään niin eihän siitä kukaan tykkää. Kertokaa ihmeessä harrastusta mullekkin. Ellen nyt ihastu tuohon potkunyrkkeilyyn :) Monet ovat sanoneet että "mene lenkillee", siinä harrastus. Mutta itse olen sitä mieltä että tarkat treeniajat ovat perusta kullekkin harrastukselle :) eli itse en ainakaan ole niin itsetoimista liikuntaa, ilman ohjausta, kykenevä toimimaan :D

• Nektariini1

Jos elokuvan tekeminen kiinnostaa, käykää kurkkaamassa http://yf.fi/ !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      30
      6411
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      19
      3284
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1420
    4. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      20
      1352
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      27
      1275
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      178
      1255
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      137
      1113
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      44
      1058
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      936
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      145