Personal trainer osa 1

eka tarina

Kesäisen sään innoittamana ja vapaapäivän kunniaksi päätin lähteä testaamaan kaupungin uutta salia. En ole mikään himotreenaaja, mutta muutaman vuoden säännöllisen epäsäännöllisellä treenaamisella olen saanut hankittua itselleni mukavan kropan. Salilla minulla on tavallisesti kaverini Mika, mutta se on lähteny vaimonsa kanssa lomamatkalle, joten päätin lähteä yksin kattelemaan uusia kuvioita. Sali on toisella puolen kaupunkia, joten aloin kerätä kamppeitani ja tarkistin bussiaikataulut. Nakkasin päälleni shortsit ja t-paidan ja nappasin treenikassin mukaan.

Bussia odotellessa katselin ohimeneviä ihmisiä, sekä miehiä että naisia. Olen hieman yli kolmekymppinen, sutjakka ja vaalea miehiinpäin kallistuava bi-mies. En oikein tiedä itsekään, mihin lokeroisin itseni. Pysäkillä katseeni tarrasi erityisesti ohitseni rullaluistelevaan paidattomaan mieheen. Erityisen hekumallisen näystä teki hänen pyöreä, kireiden shortsien alla liikkuva takamus. Seurasin kun mies luisteli ohitseni ja lopulta katosi katukuvasta. Alkoi panettamaan. Mietin jo, että pitäisikö palata kotiin runkkaamaan. Samalla bussini kääntyi pysäkilleni ja nousin siihen.

Bussimatkalla ajattelin rullaluistelijaa. Hänen hiestä kiiltävää paljasta ylävartaloaan, mukavaa hymyä, aurinkolaseja ja lyhyttä tukkaa. Uppouduin ajatuksiini, ajattelin miehen menevän kotiinsa ja ottavan pyöreää persettään verhoavat shortsit jalastaan. Kuvittelin olevani polvillaan miehen edessä ja haistelevan miehekästä, hien, munan ja kiiman hajujen sekoitusta. Kuvittelin laskevani miehen bokserit hitaasti, odottaen että hänen kulli ponnahtaa puoli kovana kun saan housut laskettua. Haaveilin siitä, millainen karvoitus miehellä olisi. Miltä hänen kulli maistuisi ja tuntuisi kun se kovenisi pikkuhiljaa suussani.

Havahduin kesken haaveilujani todellisuuteen. Olin melkein mennyt ohi pysäkistäni. Nousin bussista seisokkiani salikassillani peitellen. Seisokki laantui juuri ennen kun saavuin salin ovelle. Ehkä tämä tästä. Kotiin päästyäni aion runkata kunnolla ja kehitellä fantasiaani rullaluistelijasta. Nyt aion alkaa treenaamaan.

Minulla oli vuorossa penkkipäivä. Se ei ole koskaan ollut mikään suosikkini, varsinkaan silloin kun olen yksin salilla. Minusta on aina hirveän vaikeaa pyytää jotakuta treenaajaa varmistamaan kun nostetaan penkistä. En tiedä mistä se johtuu, ehkä olen ujo tai jotain. Tein muutaman lämmittelynoston pienillä painoilla. Lisäsin painoja ja samalla seurasin salilla olevia ihmisiä, tarkkailin lähelläni treenaavia, että ketä kehtaisin pyytää varmistamaan kun sitä tarvitaan. Kaikki näyttivät keskittyvän omaan suoritukseensa niin, etten kehtaisi ketään pyytää. Tein seuraavan sarjan. Kevyeltä tuntuu. Laitoin tankoon lisää painoja ja kokeilin uudestaan. Nyt jo tuntuu, Seuraavan tarvitsisin jonkun varmistajaksi.
Nousin ylös penkiltä ja katselin ympärilleni. Samalla näin mustaan t-paitaan ja mustiin shortseihin pukeutuneen hyvin timmikuntoisen miehen lähestyvän minua.

- Hei olen Jouni, toimin täällä personal trainerina, mies esittäytyi. Näytit siltä, että tarvitset apua noiden painojen kanssa. Sopiiko että varmistan, ettei tule vahinkoa?

Olin häkeltynyt tästä miehestä. Hän oli tumma ja noin nelikymppinen. Fysiikka hiottu huippuunsa ja se näkyi. Leveät hartiat, pullottavat hauikset. Jounilla oli ilkikuriset silmät ja hymykuoppa poskessa.
-Joo toki, sain soperrettua. Just olin siinä pisteessä, etten olis ehkä itsekseni pärjännyt.
Jouni asettui penkin taakse ja minä menin penkille makaamaan. Otin kiinni tangosta ja katsahdin ylös. Silmäkulmasta näin Jounin shortsien etumuksen pullotuksen ja ajatus rupesi taas laukkaamaan. Koitin keskittyä nostoon ja sainkin muutaman toiston tehtyä. Jouni joutui auttamaan neljännessä toistossa joka samalla jäi viimeiseksi.

-Hieman tuntui olevan liikaa painoa, Jouni sanoi. Oletko täällä ensimmäistä kertaa, voin näyttää vähän paikkoja?

- Niin taisi olla, sain sanottua. joo, olen ensimmäistä kertaa, mutta enköhän minä tastä eteenpäin pärjää. Kiitos vaan kovasti.

-Mikä sun nimi on?

-Tomi, vastasin hääkeltyneenä.

-Mukava tavata Tomi, Jouni vastasi ja hymyili minulle.

Katsoin Jounin palaavan työn pariin ja ajattelin, että siinä on mies makuuni. Jouni on varmaan kymmenen vuotta minua vanhempi, mutta se vain lisää kiinnostustani. Enkä kyllä nähnyt sormustakaan hänen sormessa. Taas lisää runkkumatskua kun pääsen kotiin.

0

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        74
        5238
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        17
        2386
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        26
        1907
      4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        44
        1598
      5. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1571
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1368
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        9
        1277
      8. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        4
        1216
      9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        8
        1202
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        14
        1173
      Aihe