Olenko muuttumassa pimeäksi?

Olen 15.v poika jota usein hyljitään ja vieroksutaan outoudeni takia. Mutta olen nykyään aina vain ilkeämpi, kulmempi ja hyytävämpi kuin ennen. Mielimaailmani perusajatukset ovat kuolema, kuolleet, nekromantia ja kauhu.
Onko tämä normaalia. Kertokaa saman kaltaisia kertomuksia ja miksi olet niin pimeä?

P.H *Dark creature*

3

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooh olin samanlaine

Jos alat syömään terveellisesti ja monipuolisesti kasviksia, hedelmiä ja jätät kaikki limpparit sun muut namit niin tuo ajatusmaailma muuttuu valoisammaksi. Voin taata.

• Voimia

Tuon voisi ajatella kuuluvaksi jonkinlaisiin pakkoajatuksiin, ainakin osittain. Älä vouhota tuosta kaikille, valitse kenelle puhut. Ihmiset helposti tuomitsee tuollaisen väkivaltaisuudeksi tai jonkinlaisiksi mielen ongelmiksi. Puhu ystävillesi. Paljon. Hae tukea. Ymmärtämys ja läheisten rakkaus on suuri parantava voima. Myös rukouksella on käsittämätön voima kantaa läpi vaikeiden aikojen. Vaikkei uskoisi Jumalaan, rukous monesti auttaa.

Jos kerrrot katsot hyväksi kertoa lisää ajtuksistasi, voisin paremmin hahmottaa, mikä sinua voisi auttaa. Tuossa oli, mitä ensimmäisenä tuli mieleen.

• kepitä teiniys pois!

Johtuu vain teini-iästä ja hylätyksi tulemisen tunteesta. Itse kuuntelin heviä saman ikäisenä heviä ja katselin paljon kauhuelokuvia, mikä sopi hyvin yhteen tunnetilani kanssa. Olin myös jonkin verran koulukiusattu. No, se oli 1980-lukua se ja hieman "viattomampaa aikaa" kuin nykyisin.

Ostat vaikka sähkökitaran ja alat veivaamaan "pimeää metallia" niin olosi paranee! Purkaat tunnetilasi soittoon. Katos vaikka tätä keppiä!

http://www.dlxmusic.fi/Product/product.aspx?id=341904

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      137
      14378
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      32
      5991
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      156
      5577
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      310
      4396
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      49
      4193
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      108
      3692
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      19
      3656
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      27
      3601
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      64
      2682
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      97
      1500
    Aihe