Olen 15.v poika jota usein hyljitään ja vieroksutaan outoudeni takia. Mutta olen nykyään aina vain ilkeämpi, kulmempi ja hyytävämpi kuin ennen. Mielimaailmani perusajatukset ovat kuolema, kuolleet, nekromantia ja kauhu.
Onko tämä normaalia. Kertokaa saman kaltaisia kertomuksia ja miksi olet niin pimeä?
P.H *Dark creature*
Olenko muuttumassa pimeäksi?
3
225
Vastaukset
- jooh olin samanlaine
Jos alat syömään terveellisesti ja monipuolisesti kasviksia, hedelmiä ja jätät kaikki limpparit sun muut namit niin tuo ajatusmaailma muuttuu valoisammaksi. Voin taata.
- Voimia
Tuon voisi ajatella kuuluvaksi jonkinlaisiin pakkoajatuksiin, ainakin osittain. Älä vouhota tuosta kaikille, valitse kenelle puhut. Ihmiset helposti tuomitsee tuollaisen väkivaltaisuudeksi tai jonkinlaisiksi mielen ongelmiksi. Puhu ystävillesi. Paljon. Hae tukea. Ymmärtämys ja läheisten rakkaus on suuri parantava voima. Myös rukouksella on käsittämätön voima kantaa läpi vaikeiden aikojen. Vaikkei uskoisi Jumalaan, rukous monesti auttaa.
Jos kerrrot katsot hyväksi kertoa lisää ajtuksistasi, voisin paremmin hahmottaa, mikä sinua voisi auttaa. Tuossa oli, mitä ensimmäisenä tuli mieleen. - kepitä teiniys pois!
Johtuu vain teini-iästä ja hylätyksi tulemisen tunteesta. Itse kuuntelin heviä saman ikäisenä heviä ja katselin paljon kauhuelokuvia, mikä sopi hyvin yhteen tunnetilani kanssa. Olin myös jonkin verran koulukiusattu. No, se oli 1980-lukua se ja hieman "viattomampaa aikaa" kuin nykyisin.
Ostat vaikka sähkökitaran ja alat veivaamaan "pimeää metallia" niin olosi paranee! Purkaat tunnetilasi soittoon. Katos vaikka tätä keppiä!
http://www.dlxmusic.fi/Product/product.aspx?id=341904
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110974
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421574Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892