eli koneella on molemmat ohjelmat,ad-aware ja spy sweeper,tarviinko molemmat vai "hoiteleeko"ne samoja juttuja,eli etsii ylimäärästä roinaa/tunkeilijaa koneelta.Yleensä käytän vain ad-awarea.
ad-aware ja spy sweeper
2
641
Vastaukset
- Petri
Tuosta spy sweeper -ohjelmasta ei ole mulla kokemusta.
Mulla on Ad-Aware SE sekä Spybot-Search & Destroy v.1.31 koneessani ja käytän niitä molempia.
Aikaisemmin ne löysivät hiukan eri juttuja koneesta mutta nykyisin niillä ei ole juuri mitään löytynyt, johtuen SpywareBlaster v.3.2 -ohjelmasta.
Olen kuitenkin pitänyt molemmat koneella koska ei niistä mitään haittaakaan ole ollut ja hyvin ovat molemmat yhdessä toimineet. - omakohtaista
Itselläni on uusimmat versiot ja pidän päivitykset ajan tasalla: Sbybot S&D, AD-Aware SE personal, Spy Sweeper. Tuossa viimeviikolla kävi taas niin kun imuroin kaiken näköistä että palomuuri rupesi kyselemään oudoista osoitteista ulospäin. No, scannasin Sbybotilla, löytyi kaksi, scannasin AD-Awarella ,löytyi kolme, scannasin Spy sweeperillä niin sekin löysi vielä yhden. Aina scannauksen jälkeen poistin varmuuskopiot, buuttasin koneen ja ajoin uudelleen tuossa järjestykksessä mitä ylempänä luettelen. Kunpa olisi tullut mieleen niin olisi pitänyt palauttaa töhkät koneelle (olivat gainia ja Gatoria sekä muuta vastaavaa) ja katsoa että olisiko Spy Sweeper Löytänyt kaikki samalla kertaa. MUTTA, Itse suosittelen noita kyllä, täydentävät hyvin toisian.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603