Liitin kannettavani telsuun tarkoituksena katsella devareita: S-video kannettavalta scart-adapteriin, jossa s-videoliitännälle paikka. Adapterissa lisäksi output-input kytkin.
Eipä tapahdu mitään. Kannettava kyllä tunnisti liitoksen, mutta näytölle ei siirry mitään. Telsu on videokanavalla.
Missä asennossa adapterin kytkin kuuluisi olla, output vai input?
Pitäisikö kannettavan näyttö vaihtua automaattisesti telsun ruudulle vai pitääkö minun tehdä joitakin asetuksia Näytön ominaisuudet -valikossa?
Mitä teen, vituttaa.
Kiitos.
Ei tule kuvaa ei
4
425
Vastaukset
- Hurmos
Joissain täytyy kytkeä lisänäyttö päälle. Usein kannettavissa on pikanäppäin sille eli yleensä FN vaikka F5 (siinä napissa on näytön kuva). Ja tv tulisi olla av kanavalla... Kokeilemalla se selviää...
- tauno
Ei tullut näppäinyhdistelmällä Fn F3. Kuva katosi kyllä kannettavasta, mutta ei siirtynyt telsuun.
Näytön ominaisuudet -valikossa minulla ei ole optiota vaihdella näyttöä 1. ja 2. näytön välillä.
Heelp. - Hurmos
tauno kirjoitti:
Ei tullut näppäinyhdistelmällä Fn F3. Kuva katosi kyllä kannettavasta, mutta ei siirtynyt telsuun.
Näytön ominaisuudet -valikossa minulla ei ole optiota vaihdella näyttöä 1. ja 2. näytön välillä.
Heelp.Onkos sulla siellä näytön ominaisuudet-> lisäominaisuudet sellainen mahdollisuus. Nyt haetaan jotain tyyliin "dual view", "Kaksoisnäyttö", "Clone view"... etc.
Myöskin kannattaa tarkistaa miten telkkarisi säädetään oikealle kanavalle... Se ei siis ole välttämättä se kanava jolta videosi näkyy vaan ihan erillinen av kanava. Minkä merkkinen tv ja kuinka vanha? Kyllä se toimii kunhan saat kaikki asetukset kohdalleen. - tauno
Hurmos kirjoitti:
Onkos sulla siellä näytön ominaisuudet-> lisäominaisuudet sellainen mahdollisuus. Nyt haetaan jotain tyyliin "dual view", "Kaksoisnäyttö", "Clone view"... etc.
Myöskin kannattaa tarkistaa miten telkkarisi säädetään oikealle kanavalle... Se ei siis ole välttämättä se kanava jolta videosi näkyy vaan ihan erillinen av kanava. Minkä merkkinen tv ja kuinka vanha? Kyllä se toimii kunhan saat kaikki asetukset kohdalleen.Tulihan se kuva -mustavalkoisena kylläkin. Telsuni ei ollut "plug and play", olin liittänyt s-videon liittimineen vauhdissa, eikä tv tuota käsittänyt. Kuva näkyy nyt kivasti video-kanavalta.
-- mutta mustavalkoisena.
Selaanpa vanhoja thredejä, josko näistä löytäisin ratkaisun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593