125 cc hdtä?

pojalle

Onko hd merkkisenä piikkiä ? ihan jokapäiväistä käyttö pyörää.

21

4514

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

ja moottoripyöriksi lasketaan vain yli 800 cc.

• Jawamies

HooDeehan teki Aermacchin mallisia 125-pelejä joskus 70-80-luvulla Oli piikkiä kolmepuolikasta ( siinä oli makaavasylinterinen moottori) HooDeellähän oli omana tuotantona 50:siä ja muitakin, ei vaan ole tuotu tänne.
        Veteraani

• .....
        Jawamies kirjoitti:

HooDeehan teki Aermacchin mallisia 125-pelejä joskus 70-80-luvulla Oli piikkiä kolmepuolikasta ( siinä oli makaavasylinterinen moottori) HooDeellähän oli omana tuotantona 50:siä ja muitakin, ei vaan ole tuotu tänne.
        Veteraani

Ei harleyn kotisivut tuollaisia malleja ainakaan tunne. Veteraani keksii omiaan tai puhuuko Jawasta kenties...

• Jake
        ..... kirjoitti:

Ei harleyn kotisivut tuollaisia malleja ainakaan tunne. Veteraani keksii omiaan tai puhuuko Jawasta kenties...

kyllä vaan niitä piikkejä tuli hd:n nimen alla, ja tekniikka oli italiasta! Alkaa tulevaisuuskin olla muuta kuin mada in usa jos vähänkin alan lehtiä paremmin lukee (ei pelkästään suomenkielisiä)

• h-d miäs
        ..... kirjoitti:

mulla oli joskus 1986 125cc h-d se on kakstahti koneella. 50cc mopon olen nähnyt nokialla vuonna 1989 oli pikkusen isompi kuin hondan apina mopo.Ihan hieno! ps. löytyy h-d:tä myös boxerikoneella!

• koppi
        h-d miäs kirjoitti:

mulla oli joskus 1986 125cc h-d se on kakstahti koneella. 50cc mopon olen nähnyt nokialla vuonna 1989 oli pikkusen isompi kuin hondan apina mopo.Ihan hieno! ps. löytyy h-d:tä myös boxerikoneella!

tehtiin myös moottorikelkkoja.

• XLH
        koppi kirjoitti:

tehtiin myös moottorikelkkoja.

Ja golfkärryjä.

• historiikki
        XLH kirjoitti:

Ja golfkärryjä.

Enduroita löytyy(XR750) ja kyykkyjä(VR1000)

• Giagomo
        ..... kirjoitti:

Aermachi minullakin 125ksm. Voin sanoa että ei ollut kovin häävi kestolleen. Sylinteri makasi vaakasuoraan eteen ja muutenkin oli ruma. Aermachi oli HD:n Euroopan valloitus, siis yritys.

• ACAB
        historiikki kirjoitti:

Enduroita löytyy(XR750) ja kyykkyjä(VR1000)

Tiedätkö mistä tuohon enduroon liittyen löytyisi linkkejä tms.? Sellainenhan oli silloin HD:n 100v. näyttelyssä. Komea peli!

• mää
        Giagomo kirjoitti:

Aermachi minullakin 125ksm. Voin sanoa että ei ollut kovin häävi kestolleen. Sylinteri makasi vaakasuoraan eteen ja muutenkin oli ruma. Aermachi oli HD:n Euroopan valloitus, siis yritys.

googlella

• Anonyymi00021

Autokortilla ei saa ajaa

• Juupe

NO kaikkihan varmaan tietää että tekihän Harley-Davidson myös bemarin kopioitakin muutaman kappaleen toisen maailmansodan aikoihin. Kyseessä oli siis bemarilta kopioitu bokserikone. Olikohan malli XA jos en ihan väärin muista.

• Hånta

Voi voi, nyt lähti Tosimiesten maine tippumaan.
        Hurli Durli VAJAATAHTISENA!

• Vanhus

Jep.
      Aermacchi-Harley-Davidson 125 sx vm:1974
      Löytyy juttua kopteri lehdestä nro:54
      Ja kuviakin

• shovel

Mulla on juuri työn alla seuraavanlainen projekti:
      Hankin Suomesta pahvilaatikko HD-piikin vm.-79 papereineen, siis sen kaksitahti-crossarin (SX). Saksasta ostin nykytonnilla piikki-viragon. Nyt sovitamme tuon Viragon V2:sen (kansien työstöä, uudet mottorintartunnat, jne. tuohon Italian-HD-piikin runkoon, käytämme mausteena samaisen pelin takasvingiä, etuhaarukkaa, ym. sälää ja hopsista: Peli katsastuskonttorille, alkuperäisprossat sopivasti yli 50 ja tytöllä on A1 -kortilla ajossa bobber-tyylinen nelitahti-V-tvini jonka rekisteriotteessa ja tankin kyljessä seisoo Harley Davidson.
      Mitähän amiskan pojat kaksitahtipilvensä keskellä kyykkypiikkejensä selässä miettivät?

• dragstar

Hmmm, aika hyvä idea, onnea rakenteluun!

• HD mamma
    • HooDee
    • ss125

Ota yhteyttä, jos kiinnostaa.

• harley girl

onhan niitä 125 harrikoita...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      903
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      668
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      604
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    14. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      502
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      106
      467
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe