Peruspeli - GGAA-E6XM-A7BG-MBM6-F9ZD
Lemmikkielämää - CMQY-24B3-336Y-ZVKE-SNMY
Yliopisto - GSFP-5UQ2-6ZZG-AEFD-DUNN
Yöelämää - 4YSJ-RN8U-FKJL-G8DL-QBTD
Kauppa Auki - H6D5-X72J-JR47-R4ZS-X47T
Vapaa-aika - BMJ2-H828-TG8C-T72E-KGT7
Vuodenajat - 7QFP-NTN8-SHJE-F8UA-UX4T
Matkoilla - BZDD-UZ7L-648A-8796-8ND4
Kaupunkikämppä - 9X3T-6F4E-D2U5-HT2W-8S4S
Perhepakkaus kamasetti - G23B-QSEB-KXPY-Y2YN-VAFY
H&M- Muodin kamasetti - 7YD5-25NC-9YYV-YCQK-E4GD
Kyökki&Kylppäri-sisustajan kamasetti - DAM5-7B22-E36D-786U-JKV7
Glamour kamasetti - D8BT-65MS-48Q6-WUJV-AJCR
Teinien Kamasetti - AT22-45RQ-ZA9X-6XRN-T8TF
Kodin IKEA kamasetti - FEXX-9EFN-82WA-M7GU-B449
Juhlien Kamasetti - 7EDM-5UFB-K2TN-MK7E-R6GY
Lemmikkipakkaus (Lemmikkielämää,Perhepakkaus,Kartano&Puutarha - kamasetti) - 9YPX-BQ5V-GRUG-LHVW-3BVG
:ddd toss oli kaikki mull tällhetkel olevat. Kun saan lisää Lisäosia niin laitan loputkin koodit ;)
SIMS 2 PELEJEN ASENNUSKOODIT TÄSSÄ!
10
3407
Vastaukset
- Mettuli007
Kiitos kiitos , tulee tarpeeseen :)
- urpoutta
mitetippä tumpelo, jospa nuo pelien asennuskoodit ovatkin kaikissa kaseteissa erilaisia. omien peliesi asennuskoodien jakaminen ei muita auta.
- toimii, entäs sulla
Kyllä mulla toimii noi koodit. Omasta kamasetistä oli asennuskoodi hävinnyt ja etin sen tosta, joten toimii! Jos noiden koodien pelit olis rekisteröity nettiin, ni ei toimis!
Että lällislää toimii mulla! :P - tai jotensakkiii noi
Toimii jos ei yritä asentaa Originista. Noissa avaimissa on tietty kaava jonka asennusohjelma osaa purkaa. Monimutkaista ja virhealtista tehdä joka levystä tavallaan uniikkia.
- Anonyymi
toimii, entäs sulla kirjoitti:
Kyllä mulla toimii noi koodit. Omasta kamasetistä oli asennuskoodi hävinnyt ja etin sen tosta, joten toimii! Jos noiden koodien pelit olis rekisteröity nettiin, ni ei toimis!
Että lällislää toimii mulla! :PToimii ja vielä 2019!! ❤
- LISSISLSLIIIISSLLISL
Mulla ei toimi..
- ghfewrtyh
kiitos!
- Renee90
Tämäkin laitonta toimintaa...
- mieoonmiesäetoomie
itse asiassa tämä itsessä ei ole laitonta
- tekniikanihmelapsi
saako asennettua ilman levyjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1218696Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4307947Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-115533Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite825179Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill295009Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2373507- 1253214
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin853109Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os353106Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps252710