Peruspeli - GGAA-E6XM-A7BG-MBM6-F9ZD
Lemmikkielämää - CMQY-24B3-336Y-ZVKE-SNMY
Yliopisto - GSFP-5UQ2-6ZZG-AEFD-DUNN
Yöelämää - 4YSJ-RN8U-FKJL-G8DL-QBTD
Kauppa Auki - H6D5-X72J-JR47-R4ZS-X47T
Vapaa-aika - BMJ2-H828-TG8C-T72E-KGT7
Vuodenajat - 7QFP-NTN8-SHJE-F8UA-UX4T
Matkoilla - BZDD-UZ7L-648A-8796-8ND4
Kaupunkikämppä - 9X3T-6F4E-D2U5-HT2W-8S4S
Perhepakkaus kamasetti - G23B-QSEB-KXPY-Y2YN-VAFY
H&M- Muodin kamasetti - 7YD5-25NC-9YYV-YCQK-E4GD
Kyökki&Kylppäri-sisustajan kamasetti - DAM5-7B22-E36D-786U-JKV7
Glamour kamasetti - D8BT-65MS-48Q6-WUJV-AJCR
Teinien Kamasetti - AT22-45RQ-ZA9X-6XRN-T8TF
Kodin IKEA kamasetti - FEXX-9EFN-82WA-M7GU-B449
Juhlien Kamasetti - 7EDM-5UFB-K2TN-MK7E-R6GY
Lemmikkipakkaus (Lemmikkielämää,Perhepakkaus,Kartano&Puutarha - kamasetti) - 9YPX-BQ5V-GRUG-LHVW-3BVG
:ddd toss oli kaikki mull tällhetkel olevat. Kun saan lisää Lisäosia niin laitan loputkin koodit ;)
SIMS 2 PELEJEN ASENNUSKOODIT TÄSSÄ!
10
3252
Vastaukset
- Mettuli007
Kiitos kiitos , tulee tarpeeseen :)
- urpoutta
mitetippä tumpelo, jospa nuo pelien asennuskoodit ovatkin kaikissa kaseteissa erilaisia. omien peliesi asennuskoodien jakaminen ei muita auta.
- toimii, entäs sulla
Kyllä mulla toimii noi koodit. Omasta kamasetistä oli asennuskoodi hävinnyt ja etin sen tosta, joten toimii! Jos noiden koodien pelit olis rekisteröity nettiin, ni ei toimis!
Että lällislää toimii mulla! :P - tai jotensakkiii noi
Toimii jos ei yritä asentaa Originista. Noissa avaimissa on tietty kaava jonka asennusohjelma osaa purkaa. Monimutkaista ja virhealtista tehdä joka levystä tavallaan uniikkia.
- Anonyymi
toimii, entäs sulla kirjoitti:
Kyllä mulla toimii noi koodit. Omasta kamasetistä oli asennuskoodi hävinnyt ja etin sen tosta, joten toimii! Jos noiden koodien pelit olis rekisteröity nettiin, ni ei toimis!
Että lällislää toimii mulla! :PToimii ja vielä 2019!! ❤
- LISSISLSLIIIISSLLISL
Mulla ei toimi..
- ghfewrtyh
kiitos!
- Renee90
Tämäkin laitonta toimintaa...
- mieoonmiesäetoomie
itse asiassa tämä itsessä ei ole laitonta
- tekniikanihmelapsi
saako asennettua ilman levyjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4943426Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1642426- 1452304
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71755Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel431742Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131466Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811464Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien171327- 91272
- 571156