Peruspeli - GGAA-E6XM-A7BG-MBM6-F9ZD
Lemmikkielämää - CMQY-24B3-336Y-ZVKE-SNMY
Yliopisto - GSFP-5UQ2-6ZZG-AEFD-DUNN
Yöelämää - 4YSJ-RN8U-FKJL-G8DL-QBTD
Kauppa Auki - H6D5-X72J-JR47-R4ZS-X47T
Vapaa-aika - BMJ2-H828-TG8C-T72E-KGT7
Vuodenajat - 7QFP-NTN8-SHJE-F8UA-UX4T
Matkoilla - BZDD-UZ7L-648A-8796-8ND4
Kaupunkikämppä - 9X3T-6F4E-D2U5-HT2W-8S4S
Perhepakkaus kamasetti - G23B-QSEB-KXPY-Y2YN-VAFY
H&M- Muodin kamasetti - 7YD5-25NC-9YYV-YCQK-E4GD
Kyökki&Kylppäri-sisustajan kamasetti - DAM5-7B22-E36D-786U-JKV7
Glamour kamasetti - D8BT-65MS-48Q6-WUJV-AJCR
Teinien Kamasetti - AT22-45RQ-ZA9X-6XRN-T8TF
Kodin IKEA kamasetti - FEXX-9EFN-82WA-M7GU-B449
Juhlien Kamasetti - 7EDM-5UFB-K2TN-MK7E-R6GY
Lemmikkipakkaus (Lemmikkielämää,Perhepakkaus,Kartano&Puutarha - kamasetti) - 9YPX-BQ5V-GRUG-LHVW-3BVG
:ddd toss oli kaikki mull tällhetkel olevat. Kun saan lisää Lisäosia niin laitan loputkin koodit ;)
SIMS 2 PELEJEN ASENNUSKOODIT TÄSSÄ!
10
3039
Vastaukset
- Mettuli007
Kiitos kiitos , tulee tarpeeseen :)
- urpoutta
mitetippä tumpelo, jospa nuo pelien asennuskoodit ovatkin kaikissa kaseteissa erilaisia. omien peliesi asennuskoodien jakaminen ei muita auta.
- toimii, entäs sulla
Kyllä mulla toimii noi koodit. Omasta kamasetistä oli asennuskoodi hävinnyt ja etin sen tosta, joten toimii! Jos noiden koodien pelit olis rekisteröity nettiin, ni ei toimis!
Että lällislää toimii mulla! :P - tai jotensakkiii noi
Toimii jos ei yritä asentaa Originista. Noissa avaimissa on tietty kaava jonka asennusohjelma osaa purkaa. Monimutkaista ja virhealtista tehdä joka levystä tavallaan uniikkia.
- Anonyymi
toimii, entäs sulla kirjoitti:
Kyllä mulla toimii noi koodit. Omasta kamasetistä oli asennuskoodi hävinnyt ja etin sen tosta, joten toimii! Jos noiden koodien pelit olis rekisteröity nettiin, ni ei toimis!
Että lällislää toimii mulla! :PToimii ja vielä 2019!! ❤
- LISSISLSLIIIISSLLISL
Mulla ei toimi..
- ghfewrtyh
kiitos!
- Renee90
Tämäkin laitonta toimintaa...
- mieoonmiesäetoomie
itse asiassa tämä itsessä ei ole laitonta
- tekniikanihmelapsi
saako asennettua ilman levyjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682319Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921526Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711319- 1271194
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1341044Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701008
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73959- 116946