Peruspeli - GGAA-E6XM-A7BG-MBM6-F9ZD
Lemmikkielämää - CMQY-24B3-336Y-ZVKE-SNMY
Yliopisto - GSFP-5UQ2-6ZZG-AEFD-DUNN
Yöelämää - 4YSJ-RN8U-FKJL-G8DL-QBTD
Kauppa Auki - H6D5-X72J-JR47-R4ZS-X47T
Vapaa-aika - BMJ2-H828-TG8C-T72E-KGT7
Vuodenajat - 7QFP-NTN8-SHJE-F8UA-UX4T
Matkoilla - BZDD-UZ7L-648A-8796-8ND4
Kaupunkikämppä - 9X3T-6F4E-D2U5-HT2W-8S4S
Perhepakkaus kamasetti - G23B-QSEB-KXPY-Y2YN-VAFY
H&M- Muodin kamasetti - 7YD5-25NC-9YYV-YCQK-E4GD
Kyökki&Kylppäri-sisustajan kamasetti - DAM5-7B22-E36D-786U-JKV7
Glamour kamasetti - D8BT-65MS-48Q6-WUJV-AJCR
Teinien Kamasetti - AT22-45RQ-ZA9X-6XRN-T8TF
Kodin IKEA kamasetti - FEXX-9EFN-82WA-M7GU-B449
Juhlien Kamasetti - 7EDM-5UFB-K2TN-MK7E-R6GY
Lemmikkipakkaus (Lemmikkielämää,Perhepakkaus,Kartano&Puutarha - kamasetti) - 9YPX-BQ5V-GRUG-LHVW-3BVG
:ddd toss oli kaikki mull tällhetkel olevat. Kun saan lisää Lisäosia niin laitan loputkin koodit ;)
SIMS 2 PELEJEN ASENNUSKOODIT TÄSSÄ!
10
3173
Vastaukset
- Mettuli007
Kiitos kiitos , tulee tarpeeseen :)
- urpoutta
mitetippä tumpelo, jospa nuo pelien asennuskoodit ovatkin kaikissa kaseteissa erilaisia. omien peliesi asennuskoodien jakaminen ei muita auta.
- toimii, entäs sulla
Kyllä mulla toimii noi koodit. Omasta kamasetistä oli asennuskoodi hävinnyt ja etin sen tosta, joten toimii! Jos noiden koodien pelit olis rekisteröity nettiin, ni ei toimis!
Että lällislää toimii mulla! :P - tai jotensakkiii noi
Toimii jos ei yritä asentaa Originista. Noissa avaimissa on tietty kaava jonka asennusohjelma osaa purkaa. Monimutkaista ja virhealtista tehdä joka levystä tavallaan uniikkia.
- Anonyymi
toimii, entäs sulla kirjoitti:
Kyllä mulla toimii noi koodit. Omasta kamasetistä oli asennuskoodi hävinnyt ja etin sen tosta, joten toimii! Jos noiden koodien pelit olis rekisteröity nettiin, ni ei toimis!
Että lällislää toimii mulla! :PToimii ja vielä 2019!! ❤
- LISSISLSLIIIISSLLISL
Mulla ei toimi..
- ghfewrtyh
kiitos!
- Renee90
Tämäkin laitonta toimintaa...
- mieoonmiesäetoomie
itse asiassa tämä itsessä ei ole laitonta
- tekniikanihmelapsi
saako asennettua ilman levyjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832