Prostituutio Kreikassa

hijodepuutta

Viikolla oli uutinen, että Kreikan taloustilanne on ajanut yhä enemmän prostituoiduiksi ja hinnat on poljettu alas. Erästä prostituoitua oli haastateltu ja saboi taksan olevan ainostaan 5 €!! Voiko tuo pitää paikkaansa? Olen kaksi kertaa käynyt Kreikassa, Rodoksella ja Korfulla, enkä havainnut ainakaan silloin naisprostituoituja. Naisille suunnattua tarjontaa sen sijaan molemmissa kohteissa tuntui olevan paljon. Mutta jos tuo uutinen pitää paikkansa, niin nythän meille miehillekin löytyy ihan uusi motivaatio Kreikan matkailuun. Lentokin kun on yli puolet lyhyempi kuin Thaimaahan.

5

3815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää paikkaansa

Kreikan prostituoidut ovat tietysti isoimmissa kaupungeissa eli Ateenassa, Thessalonikissa... kyllä Kreikassa on aina ollut prostitutiota eikä se ole laissa kielletty suinkaan.
      Olimme muutaman vuosi sitten Limnoksella, siellä oli yksi prostituoitu.... peitti aika hyvin toimintansa, jutteli vain miehille (eli mieheni kimppuun kävi).... aika röyhkeä tyyppi, ei muistini mukaan ollut kreikkalainen...
      Limnos on sotilastukikohta eli siellä on Kreikan ilmavoimat. Siksiköhän jostain syystä huora oli sinne rantautunut..

• P(i)anomies

Kyllä Rhodoksellakin maksullisissa käynti onnistuu. Taksille vaan esität toiveesi, niin perille se vie "niille alueille".

• Anonyymi

Eli olet käynyt 3 kertaa Kreikassa, koska Rhodos kuuluu Kreikkaan, niinkuin Kreetakin.

• Anonyymi

Kyllä tytöt mielellään pyllistävät ja jos tuotat heille orgasmin, saat itse päättää hinnan.

Ja, erona Suomeen, vielä ei tarvita kirjallista sopimusta, että molemmat ovat suostuvaisia seksiin ja jopa penetraatioon.

Suomessa tuo on nyt must, muuten käy niinkuin Lauri Tähkäselle ja sadoille muille MeToon uhreille. Myös naisemme ovat metoon uhreja, tulevat hulluiksi, kun jäävät lapsettomiksi eivätkä koe orgasmeja.

• Anonyymi

MeToo on kuin Kapteeni Kaarna puhuessaan pojille rintamalle lähtiessä. Kyllä se tyttö antaa, jos se on äitiinsä tullut. Ja jos on MeToon uhri, se suorastaan VAATII !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5619
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3913
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      44
      3763
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3434
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2868
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2389
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2174
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2071
    9. 31
      1756
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      429
      1739
    Aihe