Maastopuku

maasto1

Mikä maastopuku olisi hyvä suomen metsään ??

23

1873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M05.

    • airsoftkettu

      brittikuvio, marpat woodland, multicam esim.

    • flora2

      En tiedä onko kaikkialle paras mutta meidän softi ryhmässä on meneillään venäjä-hanke jossa ryhmän jäsenet hankkivat kaikki Flora-puvun joka mielestäni sopii hyvin metsään.

    • airsoftari2

      mistä sais halvan maadto puvun

      • Varusteleka.


    • ihminenmaapallolta

      Varustelekasta saa 29€ maastopuvun mut jos tilaat nii 33€ tässä se on
      Takki: http://www.varusteleka.fi/fi/product/bw-parka-flecktarn-kaytetty/1155?utm_expid=2335959-2&utm_referrer=http://www.varusteleka.fi/fi/group/takit/69
      Ja housut: http://www.varusteleka.fi/fi/product/bw-maastohousut-flecktarn-kaytetyt/795?utm_expid=2335959-2&utm_referrer=http://www.varusteleka.fi/fi/product/bw-parka-flecktarn-kaytetty/1155
      Entiiä sopiiko metsää mutta vika viesti oli halpa nii tässäja metsää jos haluut sopivan nii tee ite ghillie mut ei oo halpaa tai se menee nii mitä parempi ite tehty ghillie sen parempi ja riippuu ase tyylis ootko rynkyn kaa vai vempull :D vai jollai subilla.?

      • ihminenmaapallolta

        siis mitä perempi ite tehty ghllie sen kalliimpi.


      • ihminenmaapallolta kirjoitti:

        siis mitä perempi ite tehty ghllie sen kalliimpi.

        Kangasväri 10€
        Juuttilanka muutama euro, samoin verkko
        Pohjamaastopuku on joku 10€ varustelekasta

        Niin, missä hinta?


      • {turuk}
        finsoft kirjoitti:

        Kangasväri 10€
        Juuttilanka muutama euro, samoin verkko
        Pohjamaastopuku on joku 10€ varustelekasta

        Niin, missä hinta?

        Ei voi olla totta miten tyhmä toi yks voi olla! Selittää jostain että jos metsään haluu nii on pakko tehdä ghillie, ja linkkailee jotai flecktarnia! oh god why.. vastaukseni on että woodland on mielestäni paras, venäjäsettiin flora. Niitä ainakin minä käytän.


    • snake556

      USMC:in MARPAT puku on ihan hyvä, flecktarnt, multicam on enemmän hiekkaan soveltuva, Jagel ja Flora ovat ihan hyviä metsiin

      • vz.95

        Suomesta ostettuna vz.95 on paras hintaansa nähden.


    • randombanana

      SA-kaupasta saa suomen armeijan ylijäämämaastopukuja 20 euroo kappale

      • {turuk}

        SA-kaupassa halvimmat, oliko 90-luvun pukuja tosiaan 25€ hintaan. Itse kävin tsekkaa ja en millään vois pitää sitä, melkeimpä kaikki on todella haalistuneita ja saumoja on kaikkialla. Ei siinä, jos haluaa suomen kamaa nii ehdoton hankinta jos ei ole varaa M05:teen, mutta itse ottaisin esim. Mil-Tecin woodland puvun tai jonkun airsoft-käyttöön tehdyn puvun.


      • ejtrjmygkmrkylteun3kyöst
        {turuk} kirjoitti:

        SA-kaupassa halvimmat, oliko 90-luvun pukuja tosiaan 25€ hintaan. Itse kävin tsekkaa ja en millään vois pitää sitä, melkeimpä kaikki on todella haalistuneita ja saumoja on kaikkialla. Ei siinä, jos haluaa suomen kamaa nii ehdoton hankinta jos ei ole varaa M05:teen, mutta itse ottaisin esim. Mil-Tecin woodland puvun tai jonkun airsoft-käyttöön tehdyn puvun.

        up1


    • Tark'ampuja

      Erätukusta jahtijakt camo kuvioinen kalvopuku, pitää vettä ja maastouttaa paljon paremmin kuin tavallinen woodland.. Mutta jos ei kallis saa olla tai haluaa eoodlandin Nii Sitte varustelekasta brittien Soldier 95 puku. Ehdottomasti mukavin päällä kesäkelissä mut turhan räikeä kuvionti

    • karvainenkirahvi

      Mä oon lukenu Iltalehdestä että Suomenarmeijan uutta maastopukua (m05) ei olisi myynnissä siviili käyttöön, onko totta?

    • juu3

      On.

    • Entäs muiden maiden
    • 1234096

      Suomen,saksan,ruotsin ja vaikka venäjän armeijan maastopuvut

    • ööötäääontää

      Vittu porukka osraa jotai flektarnia. Ite tilasin juuri Ebaysta aidon multicamo puvun

      • Anonyymi

        Multicam ihan surkee


    • soft2

      britti-puku suomessa ei ole paras vaihtoehto. saa olla erimieltä

    • ööötääontäää

      VOI VITUN JONNET ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN FLEKTARNIA OSTAKAA MIELUUMMIN USMC AOR2 TAI ATACS NIILLÄ SAAT RISPECTIÄ ISOILTAKIN SEDILTÄ ETTEKÄ NÄYTÄ NASKEILTA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe