Laihis, ei kiitos...

kettas

Oon siin 15 ikä haarukassa pyörivä tyttö joka haluis epätoivosesti saada ittensä laihaks. Ei nyt ihan kuolleeks asti, mut kuitenki. Paino siin 60 paikoilla ja pituus sitä 165 cm... Ihanne painossa terkan mukaan... Enpäs usko sitä! Kaikki on hyvin ja itsetunto on kohillaan jopa yläkanttiin. Bikinit, shortsit ja topit kesäl tosta vaan päällä. Ei siin mitään, mut sitte ois kuitenki siel rannal kiva et ne pojat kattos jotakuta muutakin ku sitä kaverii siin vieres. Monella sama ongelma? En sano itteeni läskiks, mut en kyl oo ihanne painonen. Himo urheilu ei onnistu kos allergia kesäsin, hengitys ei oo maailman paras ja muutenki kaikki liikunta ei onnistu. Syömisen kaa täs nyt yritän niiku tasapainotella. Mut kotona sanotaan et syö kunnolla ja koulus kaverit nalkuttaa. Enkä muuten kaa haluu/pystyis olee millään nälkä kuurilla... Mut pliis joku vastaa mun avun huutoon?

7

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmoii2

      terkkari sano mulle ku oon 166 pitkä painan 48kg et oon ihanne painos et onn mitekää läski mut alota pyöräily kouluu jos haluut vähä laihtuu ei sun kyl tarvii ite yritän lihottaa

      • mmoii2

        et oo mitekää läski*


    • kettas

      Kiits.

    • tohtorijyyrgen

      Voi kuule jos et kykene muuttamaan ruokavaliota niin on kuule turha yrittää saada itteeks laihaks. Naurettavien tekosyiden perusteella välttelet liikuntaa ja ruokavalion muutosta. Vittu mitä paskaa

    • ggttg

      Ala nostamaan painoja.

    • lifemocker

      joku 5kg pois niin sit oisit ihannepainossa

    • Ihannepaino on 40-60 kg. Mut kuuntele vaan lääkäriä/terveydenhoitajaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe