moromoro jenna täällä elikkä oisko kukaa kiinnostunu pellaa meikän kaa? :D ei oo realmia eikä mittää vielä valittuna et ainoot kriteerit et servu ois pvp ja ehkä mieluummi alliance puolelle
ikää oli 17 ja ja skype löytyy ja nii poispäi :D
jennalle peliseuraa? :3
14
536
Vastaukset
- MitäJosMäVoisin
Oisko sulla ukko pro hotellissa liity: http://prohotelli.net ku mä voisin pelaa sun kaa
- jenzqt
öäh, lähinnä oisin wowia pelailemassa :D
- Minna0123
Tule "Blackrock" realmiin (us-servereillä) mä olen siellä. Alliance sivu on kyllä mitätön Blackrockilla, itsellä tällä hetkellä 87 horde mainina. nimim "Aexi"
- tyttelinee
vittu tuu hordeks saatana.. olisin tyttö kans mut FOR THE HORDE
- Angryworgen
Ite pelaan Defias Brotherhood servulla Alliancen joukoissa ja olis iha muka saada lisää suomaista peli seuraa sinnekin :D
- Angryworgen
Unohtui mainita että jos kinostaa täs email nii voit vaik lisää wowis real id kaveriks
[email protected]
- Lyeira
Mä pelaan Alliancen puolella pvp:llä, realmina Agamaggan. Skype löytyy myös.
En oo mikään kauhean etevä pelaaja vielä, mutta jos peliseura kelpaa niin ota yhteyttä. :3 oon 11.v tykkään enemmän alliencesta eli jos peli seura kelpaa nii vastaa pls mulki on muute skype
- EIIIIIIIIIIIIIIIIIII
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Antolity
Frostmane EU on hyvä realmi mulla on kaks alliancen hahmoa siinä. Oon 16v ens vuonna 17v lukioa käyvä poika että ota yhteyttä vaikka tässä foorumilla jos haluat pelata.
- Antolity
Nii vielä että skype mikki on
- HordeKiitos
Lisääppä skypessä cameli29
- ei.
ei.
- Alliance4Life
16v poika olis täälä :P ja miten olis että hankkisit uuden Battlechestin ja laittaisin sulle Recruit a Friend pyynnön ni saatais tollane 3x expa ja ei menis kaua dingaa tooneja 80 :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446