moromoro jenna täällä elikkä oisko kukaa kiinnostunu pellaa meikän kaa? :D ei oo realmia eikä mittää vielä valittuna et ainoot kriteerit et servu ois pvp ja ehkä mieluummi alliance puolelle
ikää oli 17 ja ja skype löytyy ja nii poispäi :D
jennalle peliseuraa? :3
14
540
Vastaukset
- MitäJosMäVoisin
Oisko sulla ukko pro hotellissa liity: http://prohotelli.net ku mä voisin pelaa sun kaa
- jenzqt
öäh, lähinnä oisin wowia pelailemassa :D
- Minna0123
Tule "Blackrock" realmiin (us-servereillä) mä olen siellä. Alliance sivu on kyllä mitätön Blackrockilla, itsellä tällä hetkellä 87 horde mainina. nimim "Aexi"
- tyttelinee
vittu tuu hordeks saatana.. olisin tyttö kans mut FOR THE HORDE
- Angryworgen
Ite pelaan Defias Brotherhood servulla Alliancen joukoissa ja olis iha muka saada lisää suomaista peli seuraa sinnekin :D
- Angryworgen
Unohtui mainita että jos kinostaa täs email nii voit vaik lisää wowis real id kaveriks
[email protected]
- Lyeira
Mä pelaan Alliancen puolella pvp:llä, realmina Agamaggan. Skype löytyy myös.
En oo mikään kauhean etevä pelaaja vielä, mutta jos peliseura kelpaa niin ota yhteyttä. :3 oon 11.v tykkään enemmän alliencesta eli jos peli seura kelpaa nii vastaa pls mulki on muute skype
- EIIIIIIIIIIIIIIIIIII
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Antolity
Frostmane EU on hyvä realmi mulla on kaks alliancen hahmoa siinä. Oon 16v ens vuonna 17v lukioa käyvä poika että ota yhteyttä vaikka tässä foorumilla jos haluat pelata.
- Antolity
Nii vielä että skype mikki on
- HordeKiitos
Lisääppä skypessä cameli29
- ei.
ei.
- Alliance4Life
16v poika olis täälä :P ja miten olis että hankkisit uuden Battlechestin ja laittaisin sulle Recruit a Friend pyynnön ni saatais tollane 3x expa ja ei menis kaua dingaa tooneja 80 :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103