Tyttö vastailee!

HelpGirl

Moi! Täällä olis tyttö joka vois vastailla kaikille joilla on huolia ja sen semmoista. Muistakaa kuitenkin, etten voi tietää kaikkea! Enkä rupea psygologiksi jos joku niin väittää!:D

354

2619

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyrppä10000

      Mikä sun nimi on?

      • HelpGirl

        Sori, en haluu kertoo sitä. En vastaa tommosiin henk. Koht. Kysymyksiin... Ikää saa kysyä, pituutta ja semmosta, mutt nimeä en halua.:D mä muuten vastaan yleensä n. Päivän sisällä!


    • HelpGirl

      Kysymyksiä tänne vaan lisää!

    • sinkkuoon

      Miten sä suhtaudut poikiin jotka on kysynyt jotakin toista treffeille ja saanut pakit ja on kiinnostunut sinusta. Onko se että on aiemmin pyytänyt treffeille, niin plussaa miinusta vai mitä se on?

      • HelpGirl

        Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä onko saanut pakit jne. Jos olisin kiinnostunut sinusta ja saisin tietää pakeista, ajattelisin vain, että miksi tytöt eivät ole huolineet sinunlaistasi miestä/poikaa!:) Eli pakkien saamisessa ei ole mitään miinusta! Silloin kun tapaat sen naisen/tytön voi vaan olla iloinen kun on saanut sinut!:) Eli yksinkertainen vastaus: suhtautuisin asiaan hyvin, eli en jättäisi tai ajattelisi tyhmästi!


    • sinkkuoon

      Entäs miten suhtaudut änkyttämiseen. Laskeeko se pisteitä?

      • HelpGirl

        En mä tuomitsisi!:) Ihan sama änkyttääkö vai ei! :)


      • sinkkuoon
        HelpGirl kirjoitti:

        En mä tuomitsisi!:) Ihan sama änkyttääkö vai ei! :)

        :)


    • HelpGirl

      Lisää kysäreitä!;)

    • apuaa

      mit ekertoo tytölle et tykkää siitä? :)

      • HelpGirl

        On monta erilaista tapaa.:) Voit pahanpaikan tullen pyytää kavereita kertomaan, voit kertoa viestillä, fb:ssä (Facebookissa) tai sitten itse ja rehellisesti. Voit vaikka sanoa: Mä tykkään susta! Toivon, että säkin musta, mutta voit sanoa rehellisesti, tai mä olen ihastunut/rakastunut yhteen tyttöön... Se olet sinä, tai voit kysyä kenestä tyttö tykkää ja sitten se vastaa jne. Kaikkea voi yrittää:) rohkeasti vaan!


    • toivoton2

      Kuinka todennäkösenä pidät yhden illan baarisäädön merkitystä pojalle, jonka kanssa olemme nähneet toisenkin kerran sattumalta ja tuli reippaasti juttelemaan kanssani niitä näitä ?
      Lisätäkseni : Ekan kerran kun nähtiin, oli aika kiimanen ja vaikutti vähä tylyltä sen jälkeen kun en suostunut suihinottoon :/

      • HelpGirl

        Sun ei tarvitsekaan suostua suihinottoon! Pojan pitäisi ymmärtää, sillä ei sitä tarvitse kiirehtiä. En usko, että poika miettii enään sitä jne. Anteeksi jos en osannut oikein vastata, koska en tajunnut kysymystä niin hyvin! :D Mutta ei sun kannata miettiä sellasta!


      • toivoton2
        HelpGirl kirjoitti:

        Sun ei tarvitsekaan suostua suihinottoon! Pojan pitäisi ymmärtää, sillä ei sitä tarvitse kiirehtiä. En usko, että poika miettii enään sitä jne. Anteeksi jos en osannut oikein vastata, koska en tajunnut kysymystä niin hyvin! :D Mutta ei sun kannata miettiä sellasta!

        Sori jos et tajunnu,:-D
        Siis periaatteessa sitä hain tällä että mitä tuommonen jätkä ajattelee minusta, olenko vieläkin vain se tyttö baarista jota pääsi kähmimään liiankin helposti vai olisiko mahdollisesti kiinnostunut kun juttelemaan tuli kun kerran tapasimme uudestaan baarissa ? ( Emme ole niin tuntemattomia toisillemme koska yhteinen kaveri)


      • HelpGirl
        toivoton2 kirjoitti:

        Sori jos et tajunnu,:-D
        Siis periaatteessa sitä hain tällä että mitä tuommonen jätkä ajattelee minusta, olenko vieläkin vain se tyttö baarista jota pääsi kähmimään liiankin helposti vai olisiko mahdollisesti kiinnostunut kun juttelemaan tuli kun kerran tapasimme uudestaan baarissa ? ( Emme ole niin tuntemattomia toisillemme koska yhteinen kaveri)

        No, ehkä kannattaa yrittää, jos se tuli puhumaan jne. Olkaa yhteyksissä ja treffatkaa jossain.


      • kansjfnsjbjndvola
        toivoton2 kirjoitti:

        Sori jos et tajunnu,:-D
        Siis periaatteessa sitä hain tällä että mitä tuommonen jätkä ajattelee minusta, olenko vieläkin vain se tyttö baarista jota pääsi kähmimään liiankin helposti vai olisiko mahdollisesti kiinnostunut kun juttelemaan tuli kun kerran tapasimme uudestaan baarissa ? ( Emme ole niin tuntemattomia toisillemme koska yhteinen kaveri)

        "Emme ole niin tuntemattomia toisillemme koska yhteinen kaveri"

        ne sehän vasta tekeekin teistä kavereita/ystäviä kun yksi yhteinen kaveri :-DDD Olit vain yhden illan pano ja huonoa seksi antava tipu kun et suihin ottanut, pääse yli siitä :-D


    • 15yearold

      Mulla on jonkun finnejä. Mites suhtaudut niihin

      • HelpGirl

        "Mulla on JONKUN finnejä..." Isolla kirjoitettu oli vähän epäselvä! Tuliko kirjoitus virhe vai tarkoititko kirjoittamaasi? Finnit ovat normaaleja tässä iässä! Jos finnejä on satoja silloin voi olla akne ja siihen on kyllä lääkkeitä olemassa! Mutta muista, että finnit ovat normaaleja ja peitepuikolla voi piilottaa ne jos välttämättä haluaa.


      • HelpGirl

        Kirjoitin vastauksen tonne alemmas!


      • HelpGirl
        HelpGirl kirjoitti:

        Kirjoitin vastauksen tonne alemmas!

        Anteeksi! Tää tyttö täällä sekoili!:D


    • ........

      minkä ikäne?

      • HelpGirl

        14.v


    • Rakastunut:*<3 :)

      Kysymys.. : ku oon sanonu jo yhdelle pojalle et tykkään siit ja silleen ja se oli et ok.. Laitoin tänään jälleen viestin et oot ihana alakko? Ja
      En saanu vastusta.. :( mut se on ainakin tykännyt must (nytki?) nii ajattelin huemen aamulla soittaa jälleen ja kysyy et alkaako.. :3 1. hyvä idea? 2.Mitä sanoisin? 3.Kannattaako ees soittaa? ( rakastan häntä..) (asuu eri paikkakunnalla...). Pzz vastaa :3

      • HelpGirl

        Harmi, että hän ei ole vastannut!:( sun kannattaa soittaa aamulla!:) sano: et vastannut siihen mun viestiin, niin mitä mieltä oot? Soita ihmeessä!:) onnea!


    • Sesamarakastunut:*<3

      Kiitos! Tuo helpotti mieltä! Soitan Aamulla :D

      • HelpGirl

        Kiva juttu!:)


    • 15v poika

      Kuin vanha oot? :)
      Lempi artistit/bändit?

      • HelpGirl

        Oon 14.v ja pidän: one directionista, Bruno Marsista ja Avril lavignesta. On myös jotain mitkä on okei...:)


      • 15v poika
        HelpGirl kirjoitti:

        Oon 14.v ja pidän: one directionista, Bruno Marsista ja Avril lavignesta. On myös jotain mitkä on okei...:)

        Ootko 99 vai 98 :)


      • HelpGirl
        15v poika kirjoitti:

        Ootko 99 vai 98 :)

        99 :)


      • 15v poika
        HelpGirl kirjoitti:

        99 :)

        Jos sain kerran pakit, kannattaako mun enään yrittää uudestaan? (tyttö oli mökillä)


      • oli pakkokysyä tylsyyttä
        HelpGirl kirjoitti:

        Oon 14.v ja pidän: one directionista, Bruno Marsista ja Avril lavignesta. On myös jotain mitkä on okei...:)

        Mist päi oot? :)


      • HelpGirl
        HelpGirl kirjoitti:

        99 :)

        Lisää vaan!:)


      • HelpGirl
        oli pakkokysyä tylsyyttä kirjoitti:

        Mist päi oot? :)

        Espoosta:)


      • HelpGirl
        15v poika kirjoitti:

        Jos sain kerran pakit, kannattaako mun enään yrittää uudestaan? (tyttö oli mökillä)

        Kyl sä voit!:) kannattaa!


      • HelpGirl
        HelpGirl kirjoitti:

        Espoosta:)

        Lisää kysymyksiä!!:D


      • spessuu jopooo
        HelpGirl kirjoitti:

        Lisää kysymyksiä!!:D

        anna kikkis :D


      • HelpGirl
        spessuu jopooo kirjoitti:

        anna kikkis :D

        Mul ei oo kikkii, mutta yritän tehdä pian!:) jos osaan:P


    • toivoton2

      Sori jos et ymmärtäny tuota mun viestiä :D

      Periaatteessa sitä hain tällä että olisiko pojalla jotain kiinnostusta minua kohtaan kun tuli oma-aloitteisesti juttelemaan kun sattumalta osuimme samaan baariin pari kuukautta ensi taapaamisen jälkeen ? Ja silloin ekalla kerralla käyttäyty aika kiimasesti ja kusipäisesti yritti sitä suihinottoakin..
      Mutta meillä on yhteisiä kavereita että ei ihan tuntemattomia olla toisillemme ja kaverit on kertonu ettei tämäkää jätkä mikään typerä kaikkia paneskeleva ole...
      Vaikutti toisella tapaamiskerralla tosi mukavalta.

      • HelpGirl

        Luulen, että hän on kiinnostunut, jos tuli kerran puhumaan!:)


      • niina8
        HelpGirl kirjoitti:

        Luulen, että hän on kiinnostunut, jos tuli kerran puhumaan!:)

        "Luulen, että hän on kiinnostunut, jos tuli kerran puhumaan!:) "

        tai sitten tuli juttelemaan jotta pääsisi vaivihkaa toivoton2 pöksyihin


    • toivoton2

      Sori, elä reagoi tuohon viimesimpään viestiini ! En huomannu että olit vastaillu :)
      Kiitos siitä :)) !!

      • HelpGirl

        Okei:)


      • HelpGirl
        HelpGirl kirjoitti:

        Okei:)

        Kirjoitelkaa lisää!:)


      • HelpGirl
        HelpGirl kirjoitti:

        Kirjoitelkaa lisää!:)

        Muistakaa, että vastaan n. päivän sisällä!:) Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!:)

        Ps. Multa voi kysyä kaikkea ja yritän mahdollisimman hyvin vastata tai antaa mielipiteeni!


    • HelpGirl

      Lisää lisää!:P mulla on tylsää!:D

    • HelpGirl

      Kerron kaikille nyt tietoja:
      Olen 14.v
      Asun Espoossa
      Olen tyttö:D
      Olen rehellinen ja pyrin auttamaan teitä mahdollisimman hyvin! Pojat ja kaikki voivat myös kirjoittaa tänne! Multa voi oikeesti kysyä mitä vaan, eikä tarvitse miettiä kehtaatko vai etkö. Kysymyksenne ovat olleet täysin luonnollisia ja kiitos teille kaikille kun luotatte muhun:) On kivaa kun kysytte multa kaikkea sillä silloin tunnen itseni hyväksi!:) hyvää päivän jatkoa ja alkanutta viikkoa vielä kaikille ja nyt niitä kysymyksiä satelemaan! Vastaan ihan kaikille ja jos on kysymyksiä mihin en halua kertoa vastausta laitan siitäkin viestin tänne ettette luule etten ole lukenut viestiä!:D

    • Olkdödv

      Mitä 5 asiaa inhota eniten?

      • HelpGirl

        Rasismia, hyttysiä, kiusaamista, matikkaa (vaikka luonnistuu) ja murhaajia! En vihaa ketään, mutta tossa oli vaan esimerkkejä mistä asioista en pidä. Murhaajat ovat myös ihmisiä (joilla sattuu olemaan mielenterveysongelmia:( valitettavasti.)


    • HelpGirl

      Tarkoititko "inhoat"? Tuossa tuli siihen vastaus!;)

      • HelpGirl

        Kirjoittakaa lisää kysäreitä!!:)


      • Boydldlh
        HelpGirl kirjoitti:

        Kirjoittakaa lisää kysäreitä!!:)

        Tykkäätkö kenestäkään?:) pojasta?:)


      • HelpGirl
        Boydldlh kirjoitti:

        Tykkäätkö kenestäkään?:) pojasta?:)

        No en ole tällä hetkellä iskenyt silmääni kehenkään;)


      • HelpGirl
        HelpGirl kirjoitti:

        No en ole tällä hetkellä iskenyt silmääni kehenkään;)

        Lisää kyssiä!!


    • HelpGirl

      Kysykää nyt jotain!!:D

    • hokipoika15

      tykkään tytöstä joka on 99 oon ite 00 hän on eri koulussa kuin minä ja menen eriyläasteelle ensi vuonna hän ei ole puhunut minulle paljon mistä tiedän tykkääkö hän minusta tai miten saisin hänet kiinnostumaan

      • HelpGirl

        Jaa, vaikea kysymys. Löytyykö sinulta puhelin-numeroa? Sähköpostia tai vastaavaa? Yksi keino on puhua niiden kautta hänelle. Tai sitten menet puhumaan hänelle itse suoraan jos näät joskus!:) muuta en kyllä osaa sanoa! Toivon parasta, onnea ;)


    • HelpGirl

      Lisää kysäreitä keneltä vaan!!:D

    • Helpoilta

      Hallloooo!!!:D

      • HelpGirl

        Anteeksi! Tuon ylimmän viestin nimimerkki oli; helpoilta vaikka sen olisi pitänyt olla HelpGIirl:D


    • HottiBoy

      Mitä shampoota sä käytät ja kuin usein käyt suihkus?;)

      • HelpGirl

        Käytän karpalo tai karpalo-kinuski shampoota, tällä hetkellä:D suihkussa käymiseni ei kuulu sulle poika, mutta käyn n. Joka toinen päivä. Tai sitten joka päivä... Yleensä joka toinen.:D


      • SeksiSunKaa!
        HelpGirl kirjoitti:

        Käytän karpalo tai karpalo-kinuski shampoota, tällä hetkellä:D suihkussa käymiseni ei kuulu sulle poika, mutta käyn n. Joka toinen päivä. Tai sitten joka päivä... Yleensä joka toinen.:D

        Oonko sulle liian vanha jos oon 16.v kiihottaa niin kovasti...


      • HelpGirl
        SeksiSunKaa! kirjoitti:

        Oonko sulle liian vanha jos oon 16.v kiihottaa niin kovasti...

        Okei...:O et olisi liian vanha, mutta noi puheet on ihan outoja:D


      • SeksiSunKaa!
        HelpGirl kirjoitti:

        Okei...:O et olisi liian vanha, mutta noi puheet on ihan outoja:D

        Voinko panna sua?:P mun muna on ylhäällä!


      • HelpGirl
        SeksiSunKaa! kirjoitti:

        Voinko panna sua?:P mun muna on ylhäällä!

        Sori!


    • poika15vvv

      Miten päästä ensirakkaudesta ohi? Yhessä oloo oli n.3½kk eli seurusteluu, ja on ollut elämässäni mukana siis sillee "epävirallisesti" eli säätöö niin n.6kk, erottiin kuitenkin kohta 2kk sitten ja, ei olla enää väleissä kiitos MINUN. Mulla on yhä tunteita sitä kohtaan, mutta sillä ei enää mua kohtaan, juttuu jo toisen kanssa:/ en oo vieläkään päässy yli kunnolla ku tää kesäkin pahentaa ikävää...en ala selostaa eron syytä tai mtn jo niin pitkä tarina ois tullu, mutta voin sanoo että se myös monimutkaistaa juttua...

      • HelpGirl

        Sun ei auta muu kuin etsiä toinen tyttöystävä...? Sun täytyy miettiä vaan että löydät kyllä sen oikean! Ja jos mahdollista yritä keskustella hänelle asiasta, vaikka ette ole puheväleissä? Asia ei oikein hoidu itsestään paitsi ajan kanssa! Keksi kesällä jotain mukavaa ystävien/perheen tai kenen vaan kivan ihmisen kanssa ja älä mieti ensirakkauttasi! Anteeksi etten voinut auttaa paremmin. Onnea ja toivottavasti pääset yli pian:)


      • Parhainta on vaan olla ajattelematta ollenkaan. Äläkä ainakaan kysele mitään tai ota yhteyttä. Hommaa kesäksi joakin tekemistä, niin toi suhde kyllä unohtuu. Usko pois, kokemusta on...


    • 14-vuotias tyttö (:

      Mitä sanon pojalle / mitä sä sanoisit, kun se yritti pyytää mua yhteen ja en oo oikein kiinnostunut... En halua loukata ketään, mutta en viitsi tähän pyyntöön suostuakkaan... Apua? :)

      • HelpGirl

        Moi! Mä itse sanoisin: anteeks, mutta mä en oikein tiedä en oo valmis olemaan sun kanssa. Olet kiva tyyppi, mutta jos oltais vaan kavereita. Niin voisin sanoa. Onnea!:)


    • 14-vuotias tyttö (:

      Kiitos! Ehdin puhua pojalle jo tänään kahdestaan, kasvotusten ja poika ymmärsi tilanteeni, vaikka vaikuttikin hieman pettyneeltä. Hymyili minulle vain reippaasti...:) Kiitos avusta, olisin itse varmaan keksinyt jotain todella typerää sanottavaa :D

    • HelpGirl

      Ole hyvä vaan!:)


      T:HelpGirl;)

      • målfss

        Tunnenko sut?


    • HelpGirl

      En tiedä. En usko:D kuka olet?

      • hhwsu

        Juuri se


      • HelpGirl
        hhwsu kirjoitti:

        Juuri se

        Mitä?:D


    • Arska Pitkäsalami

      Moi. Oletko peto sänkypuuhissa?
      Yhteyttä voit ottaa.
      Oon Arska Pitkäsalami

    • HelpGirl

      Moi, en tiedä, koska oon neitsyt:D:P Kui?

    • HelpGirl

      Lisää kysymyksiä tänne, olen juttu tuulella!!!

    • miten?

      kysymys:
      miksi tytöt on niin vaikeasti ymmärettäviä?
      ollaan oltu yhessä kolme kuukautta ja asutaan eri puolilla kaupunkia eli välmatkaa on noin 50km joka kerran kun haluaisin tavata niin se on joko kipeä, loumannut itsensä taas, kotiarestissa tai jotain muuta. lisäksi sen facebooki on täynnä kuvia siitä ja sen poikaystävästä (ei siis minusta) en itse ole facebookissa niin se laittaa kuvia ihan surutta. luullen että en näkisi niitä. se ei siis tiedä että "parilla tempulla" saan näkyviin kaikki kuvat. (joita en alanyt selittämään ja ne ei ole lain vastaisia.)
      Ja silti se kysyy että tykkäänkö mä siitä. ja me sovittiin "seurustelun alussa että pidetään matalaa profiilia ja katsotaan että mitä tästä tulee"
      että sanoppa sää tyttönä että miten pitää ihmisestä jonka sanaan ei voi luottaa?

      • HelpGirl

        Moi! Ootko sanonut siitä hänelle? Jos et sano:
        - Miks sulla on sun fb:ssä sun ja sun poikaystävän kuvia, jos me ollaan yhdessä?
        Sitten se voi selittää. Jos selitys ei ole uskottava sinun kannattaa sanoa, että et halua olla hänen kanssaan jos hänellä on joku muu. On parasta jättää hänet jos muu ei auta ja jos et saa kunnon selitystä mitä voisit uskoa. Oppiipahan läksynsä. Älä anna hänen huijata sinua!! Onnea!:)


    • miten?

      "Ootko sanonut siitä hänelle?"
      arvaa oonko yrittänyt soittaa lähettää viestiä?
      olen ei niin mitään vastausta.
      että mites nyt?

      • HelpGirl

        Yritä nähdä hänet joku päivä? Ja sitten kerrot. En valitettavasti muuten osaa auttaa...


      • HelpGirl
        HelpGirl kirjoitti:

        Yritä nähdä hänet joku päivä? Ja sitten kerrot. En valitettavasti muuten osaa auttaa...

        Joo sori... En oikeasti osaa auttaa tähän..


      • miten?
        HelpGirl kirjoitti:

        Joo sori... En oikeasti osaa auttaa tähän..

        ei se mitään :)


      • miten?
        miten? kirjoitti:

        ei se mitään :)

        no onneksi tiirikat on keksitty ja tiiän koti osoiteen. mutta toivotta vasti siihen asti ei tarvitse mennä. en nimittäin pidä selittelemisestä että miten ole päässyt sisään en vain pidä lukituista ovista.


      • HelpGirl
        miten? kirjoitti:

        no onneksi tiirikat on keksitty ja tiiän koti osoiteen. mutta toivotta vasti siihen asti ei tarvitse mennä. en nimittäin pidä selittelemisestä että miten ole päässyt sisään en vain pidä lukituista ovista.

        Sun pitää saada siihen yhteyttä, ja jo se ei onnistu, niin ensi kerralla kun näätte (ei viestin kautta) ja jos ette näe niin se ei valitettavasti ole suhde :( jos se ei vastaa niin lakkaa huomioimasta sitä ja jätä se. Lähetä vaikka viesti et must tuntuu ettet välitä musta joten meidän on parempi erota. (Siis jos ette näe hetkeen) ja muutenkin josset saa järkevää selitystä fb kuvista niin se tyttö ei ole huomiosi arvoinen :)


      • miten?
        HelpGirl kirjoitti:

        Sun pitää saada siihen yhteyttä, ja jo se ei onnistu, niin ensi kerralla kun näätte (ei viestin kautta) ja jos ette näe niin se ei valitettavasti ole suhde :( jos se ei vastaa niin lakkaa huomioimasta sitä ja jätä se. Lähetä vaikka viesti et must tuntuu ettet välitä musta joten meidän on parempi erota. (Siis jos ette näe hetkeen) ja muutenkin josset saa järkevää selitystä fb kuvista niin se tyttö ei ole huomiosi arvoinen :)

        niin no en jätä ketään viestillä enkä puhelimessa koska se ei ole ensinäkään reilua ja toisenakin olen ehkä liian huolehtivainen tiedän miten se suhtautuu asioihin jotka ei mene suunnitelmien mukaan. siksi haluan nähdä hänen naamansa kulsanon se hänelle. ihmisen silmistä näkee lähes aina mitä hän aikoo seuraavaksi.


      • HelpGirl
        miten? kirjoitti:

        niin no en jätä ketään viestillä enkä puhelimessa koska se ei ole ensinäkään reilua ja toisenakin olen ehkä liian huolehtivainen tiedän miten se suhtautuu asioihin jotka ei mene suunnitelmien mukaan. siksi haluan nähdä hänen naamansa kulsanon se hänelle. ihmisen silmistä näkee lähes aina mitä hän aikoo seuraavaksi.

        Joo joku oli laittanut ton sun viestiä ylemmän viestin mun nimimerkillä vaikka mä en laittanut sitä.


    • Moromoro$$

      Mitä koulua käyt? Minkä väriset hiukset?

      • miten?

        kuka?


    • HelpGirl

      Ruusutorpan koulua ja luonnostaan vaaleat hiukset, jotka varmaan tummuu ajan myötä.

    • One less lonely girl

      Voitsä lukee tuolta semmosen keskustelun ku "Tykkääkö???"? Mä kaipaisin lauantaihin mennessä vastauksia!

      • HelpGirl

        Joo:)


    • Jaakko Laasti

      Oletko peto sänkypuuhissa?
      Voit ottaa yhteyttä
      Nimeni on Jaakko Laasti
      Voin tehdä sinun kanssasi IHAN MITÄ VAIN..

      • HelpGirl

        Jaha:D lol...


    • HelpGirl

      Mä tiiän kyl, et oot se sama kun se Arska pitkäsalami, "oletko peto sänkypuuhissa?" Mähän sanoin jo, et en tiedä, koska oon neitsyt ja potkia itte peto!? Lisää kyssiä!!:)

      • HelpGirl

        ", koska oon neitsyt ja ootko itse peto!!?" *korjaus:)*


      • miten?
        HelpGirl kirjoitti:

        ", koska oon neitsyt ja ootko itse peto!!?" *korjaus:)*

        yks hyvä neuvo älä ikinä mene ihastumaan itteä kolme vuotta nuorempaan tai vanhempaan eteen kään jos et pidä niistä porukosta joissa ihastuksesn pyörii. eteenkään jos asut yhtä kaukana ihastusestas kuin minä.


      • HelpGirl
        miten? kirjoitti:

        yks hyvä neuvo älä ikinä mene ihastumaan itteä kolme vuotta nuorempaan tai vanhempaan eteen kään jos et pidä niistä porukosta joissa ihastuksesn pyörii. eteenkään jos asut yhtä kaukana ihastusestas kuin minä.

        Oke. Kiide neuvost;)


    • oletuliuliuli

      Ookko nolife ku pidät tällästä ketjua?

    • Jaakko Laasti

      Et tiedä....
      Ota yhteyttä, paljastetaan sisäinen petosi...

      • TyttöApu

        Jaaha...?


      • HelpGirl

        Jassoo:D


      • HelpGirl
        HelpGirl kirjoitti:

        Jassoo:D

        Lisää!


      • HelpGirl
        HelpGirl kirjoitti:

        Lisää!

        Muutenki pidän tätä ketjua siksi, että ihmiset joilla on murheita voivat tulla puhumaan mulle! Mulla on ihan elämä ja tää ei oo turhaa: oletuliuliuli...


      • HelpGirl
        HelpGirl kirjoitti:

        Muutenki pidän tätä ketjua siksi, että ihmiset joilla on murheita voivat tulla puhumaan mulle! Mulla on ihan elämä ja tää ei oo turhaa: oletuliuliuli...

        Eli laitoin ton viestin sille oletuliuliuli tyypille:-D


    • Jari Kilpeläinen

      Oletko peto sänkypuuhissa?
      Nimeni on Jari Kilpeläinen
      Ota minuun yhteyttä niin paljastetaan sisäinen petosi.

      • HelpGirl

        Huhhuh! Oikein kiinnostavaa!:-D Lopettaisit jo, et sä tosta mitään hyödy. Miks sua niin kovasti kiinnostaa!:D mua et saa, turha tavoitella! Mee muille kyselee.


    • oikeesti..naamapalmu

      Oletko viisas?
      Et ohoho

      • HelpGirl

        Aha:-D lisäääääööääääääääää....:-)


    • ÖÖpUva

      Niih, tilanne on nytte semmonen että oon 16v lukiopoju, jolla on kaksi läheistä harrastusta, ja joka on ujohko, eikä pyöri isoissa porukoissa.
      Ongelmani on saman ikäinen tyttö, joka nyt viimeisinä koulupäivinä on tehnyt selväksi tykkäävänsä minusta. Hänestä ongelman tekee se, etten millään jaksa ajatella tyttöystävää, tai ketään, joka vaatisi erityistä huomiota kesällä tms jatkossa. Ei kertakaikkiaan kiinnosta.
      Kuvitele olevasi se tyttö, ja kerro, miten sattuisi vähiten kuulla ettei poika tykkääkkään, eikä häntä kiinnosta?

      Muuten voisikin olla ihan ok, mutta tyttöä ei kiinnosta kumpikaan mun rakkahista harrastuksistani piirun vertaa :( Että siinämäärin tuntuu ettei tästä tule lasta eikä **skaa. Kaverina koulussa hän toki on ihan kiva. Totaalista eristäytymistä en tarvitse, mutta kun ei nyt vain turhan lähelle tulis.

    • HelpGirl

      No voisit sanoa ton mitä mullekin sanoit eli: sä et jaksa ajatella sellasta... Tai sitten sanot, et et ole valmis vielä. Tai, että;
      - sussa ei oo mitään vikaa, mutta mä en oikein ole valmis seukkaamaan jne.
      Toi oli aika vaikee kysymys, koska toi oli vaan mun mielipide. Sillä tytöllä voi olla eri mielipide, mutta mulle noi lauseet toimisi.:-)

      • ÖÖpUva

        Kiituksia, kehittelen nuista jotain aikas suoraa puhetta. Toivotaan että ymmärtää.


    • HelpGirl

      Niin!:-) onnea sulle;-)

    • HelpGirl

      Kirjoitelkaas lisää sitten!...:)

    • Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

      Mun poikaystävä haluais mun kanssa seksiä, mutta mä en oikein ole valmis siihen,(vielä...) mitä sanoisin sille??

      • Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

        Oon 12.v


      • HelpGirl
        Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Oon 12.v

        Todellakin:hmmmmmmmm... Sä olet niin nuori! Sun ei tarvitse todellakaan harrastaa seksiä! On sanottu, että seksin ikäraja on 16.v... Mutta kukapa minä olen sanomaan missä iässä sitä saa tehdä.:-D Jos et ole valmis siihen,(niinkuin ei tarvitse olla!!!), niin sano se hänelle suoraan. Poikaystäväsi ei voi/saa pakottaa sinua siihen, sillä muuten se voidaan luokitella raiskaukseksi. Sano hänelle:
        - ymmärrät varmaan, että olen niin nuori etten ole valmis harrastamaan seksiä.
        Sano ettet ole valmis! Onnea matkaan.(:


      • Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
        HelpGirl kirjoitti:

        Todellakin:hmmmmmmmm... Sä olet niin nuori! Sun ei tarvitse todellakaan harrastaa seksiä! On sanottu, että seksin ikäraja on 16.v... Mutta kukapa minä olen sanomaan missä iässä sitä saa tehdä.:-D Jos et ole valmis siihen,(niinkuin ei tarvitse olla!!!), niin sano se hänelle suoraan. Poikaystäväsi ei voi/saa pakottaa sinua siihen, sillä muuten se voidaan luokitella raiskaukseksi. Sano hänelle:
        - ymmärrät varmaan, että olen niin nuori etten ole valmis harrastamaan seksiä.
        Sano ettet ole valmis! Onnea matkaan.(:

        Okei! K-I-I-T-O-S!!!


      • HelpGirl
        Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Okei! K-I-I-T-O-S!!!

        Kiva, että auttoi:) samoin:-))


    • IntiaPoika

      Mä oon ruma kun mul on ruskeat hiukset ja ruskeat silmät, oon Intiasta ja kaikki haukkuu mua.

      • HelpGirl

        Et ole! Uskon, että olet tosi söpö/komea poika!:-) älä välitä niistä jotka sua haukkuu!:) ymmärrän kyl.


      • IntiaPoika
        HelpGirl kirjoitti:

        Et ole! Uskon, että olet tosi söpö/komea poika!:-) älä välitä niistä jotka sua haukkuu!:) ymmärrän kyl.

        Kiva sä et ole rasisti?:) onko kikkiä?


      • HelpGirl
        IntiaPoika kirjoitti:

        Kiva sä et ole rasisti?:) onko kikkiä?

        En ole rasisti ja inhoan rasismia!:-) se on turhaa kun kaikki ihmiset on tärkeitä. Ei valitettavasti ole kikkiä ...:-(


    • HelpGirl

      Lisää kyssäreitä

      • PojuaKiinnostaa

        Kerro pituutes... Oon 14.v poika;)


      • HelpGirl
        PojuaKiinnostaa kirjoitti:

        Kerro pituutes... Oon 14.v poika;)

        Oon 170cm pitkä.


      • PojuaKiinnostaa
        HelpGirl kirjoitti:

        Oon 170cm pitkä.

        Oh gash! Mä oon 168cm:P noloo


      • HelpGirl
        PojuaKiinnostaa kirjoitti:

        Oh gash! Mä oon 168cm:P noloo

        Ei oo...:D


    • justjuuu

      Voisitko kattoo "tyttöjen mielipiteitä hakusessa" ketjua ja vastata sinne?

    • HelpGirl

      Okei:)

    • miiii

      Mä en tiedä mitä teen... Tykkään yhestä pojasta, ja se on vaikeesti ymmärrettävä. Se tykkäs viime kesänä yhestä tytöstä, ja sen jälkeen se kyllä on tykännyt toisesta.. En tiedä mitä teen, kysyisin ehkä alax, mutta: a) jos se kertoo kaikille, b) jos se taas tykkää siit viimekesäsestä, joka tykkää nyt siitä! :/ Luotan siihen jätkään, se ei oo kellekään kertonu meidän viesteistä, tai en oo ainakaan kuullut. Kaverini kysyi kun olin vieressä, että tykkääkö se siitä, ja todistais sen, ettei mun tarvis miettiä sitä. Se vastas, et ei kiinnosta, mutta en tiedä; minä vai se? :/

      • HelpGirl

        Sun kannattaa kysyä, että alax. Jos se kertoo kaikille se on tosi tyhmää, koska ei tarvitse kertoa muiden tunteista toisille. Sano sille vaikka eka, että:
        -Lupaax ettet kerro tästä kellekkään? Sit se vastaa ja sit jos se pettää lupauksensa se on tosi sikamaista! Kannattaa nyt tarttuu hetkeen ja kysyä alkaako se. Sulla ei oo tavallaan mitään menetettävää. Onnea matkaan ja hyvää kesää!!:)


    • Ei noin

      Ei mitään alax...
      Kertoo jostain 1 viikon suhteesta..
      HelpGirl ei tiä seurustelusta paskaakaan...

      • HelpGirl

        Jaahas. Mä yritän kuiteski auttaa mahdollisimman hyvi. Lisää kyssäreitääääh!!:D


      • Sanalle
        HelpGirl kirjoitti:

        Jaahas. Mä yritän kuiteski auttaa mahdollisimman hyvi. Lisää kyssäreitääääh!!:D

        Onks sulla alkanu menkat?:)) miten sie kerroit siun äidille niistä!?:)) miun menkat alko tänään.:(((


      • HelpGirl
        Sanalle kirjoitti:

        Onks sulla alkanu menkat?:)) miten sie kerroit siun äidille niistä!?:)) miun menkat alko tänään.:(((

        Moi, mun menkat alkoi 11.v:nä ja laitoin mun äidille viestin, että mun menkat alkoi. Se voi olla joillekin helppoa ja joillekin tosi vaikeeta. Mulle se oli aika vaikeeta ja häpeällistä, mutta siihen tottuu. Kerro siitä äidillesi niin pian kuin mahdollista. Tiedäthän ;) (naistenvaivat:()


      • Sanalle
        HelpGirl kirjoitti:

        Moi, mun menkat alkoi 11.v:nä ja laitoin mun äidille viestin, että mun menkat alkoi. Se voi olla joillekin helppoa ja joillekin tosi vaikeeta. Mulle se oli aika vaikeeta ja häpeällistä, mutta siihen tottuu. Kerro siitä äidillesi niin pian kuin mahdollista. Tiedäthän ;) (naistenvaivat:()

        Okei:)) mie oon13v


      • Sinulleonviesti
        Sanalle kirjoitti:

        Okei:)) mie oon13v

        Mä haluisin et kirjoittaisit mielipiteen tohon: miten näytän sille?


      • HelpGirl
        Sinulleonviesti kirjoitti:

        Mä haluisin et kirjoittaisit mielipiteen tohon: miten näytän sille?

        Ok;-)


    • Pentti Venäläinen

      Oletko peto sänkypuuhissa?
      Nimeni on Pentti Venäläinen.
      Ota yhteyttä, villipedot vaanivat jo puskissasi.

    • kysyin sulta

      Kysymys. Oletko elegantisti fiini rausku?

    • make von viljami

      Haluatko lekaa?
      Tai letkua?
      Keppiä?
      Narua?
      Paloletkua?
      Tohtorin tapaan?

      • HelpGirl

        make von viljami? What?????


    • siiri 3xx

      Moi :)
      Oon ladannu kuvani tällaiselle sivulle:
      www.kampaamoverkko.fi/virtuaalisalonki
      Tallentuuko se kuva sinne sivuille? Voiko joku löytää sen sieltä?
      Voiko ne sivuston omistajat käyttää niitä kuvia?
      Oot kiva ku pidät tällasta ketjua :)
      Älä välitä noista pedopapoista :)
      Oon siis miettiny tota kuvajuttua aika pitkään, 6kk

      • HelpGirl

        Moi! :)
        Mä kävin ainakin katsomassa Googlesta, että näkyykö ja kyllä se näkyi siellä.:) kiva, et tykkäät.:) Joo, alkaa vähän kyllästyttää noi pedopapat:D mut en välitä;)


    • Loliloli

      Voitko vastailla semmoiset keskusteluun kuin "ihastus"

      Kiitos

    • Loliloli

      *semmoiseen

    • HelpGirl

      Juu, katson sitä pian.:)

    • Help!

      Miten voisin saada varatun pojan huomion? Se o mun kaverin kans, mut niitte suhde on aik feikki..oon tuntenu sen poja vaik kuinka pitkää ja ihan oikeesti tykkään siit.:)

      • HelpGirl

        No se on toki vaikeeta saada varatun pojan huomio ilman, että sen tyttöystävä tajuu. No jos vaikka oot tosi ystävällinen sille pojalle, (voit tietysti ollakkin jo nyt :)) ja sitten puhut vaan kaikkea mistä hän tykkää. Jos se tykkää futiksesta puhu vaik siitä ja sano, et se on kivaa jne. Sit voitte ottaa yhteisen futismatsin. (Tai jonku muun) ja sit voit olla sen kanssa samassa joukkueessa ja sit teette yhteistyötä jne. Tai sit menet eri joukkueeseen ja yrität päihittää sen ja leikittelet sille sillee jne. Mulla ei oo silleen tommosesta kokemusta, niin en oikein osaa muuta sanoa. Tai sitten voit pukeutua kouluun tosi hienosti ja sillee miten se poika tykkää. Kysy silt vaik, et millaisista tytöistä se tykkää ja yritä toteuttaa sit sen tykkäykset:D tai sit kerrot suoraan sille, et tykkäät siitä.


      • Help!
        HelpGirl kirjoitti:

        No se on toki vaikeeta saada varatun pojan huomio ilman, että sen tyttöystävä tajuu. No jos vaikka oot tosi ystävällinen sille pojalle, (voit tietysti ollakkin jo nyt :)) ja sitten puhut vaan kaikkea mistä hän tykkää. Jos se tykkää futiksesta puhu vaik siitä ja sano, et se on kivaa jne. Sit voitte ottaa yhteisen futismatsin. (Tai jonku muun) ja sit voit olla sen kanssa samassa joukkueessa ja sit teette yhteistyötä jne. Tai sit menet eri joukkueeseen ja yrität päihittää sen ja leikittelet sille sillee jne. Mulla ei oo silleen tommosesta kokemusta, niin en oikein osaa muuta sanoa. Tai sitten voit pukeutua kouluun tosi hienosti ja sillee miten se poika tykkää. Kysy silt vaik, et millaisista tytöistä se tykkää ja yritä toteuttaa sit sen tykkäykset:D tai sit kerrot suoraan sille, et tykkäät siitä.

        Se tykkää lätkäst.. Se o yhteys mun ex bestiksen kans..:( se on kyl sanonu mua kivax ja tosikauniiks, kauniimmaks ku se mun kaveri.:) tänään se laitto sydän viestin.:) voisko se tykkää must? Jutellaa kyl tosi paljon ja se on mun hyvä kaveri.
        Ja kiitti tost vastauksest:)


      • Help!
        Help! kirjoitti:

        Se tykkää lätkäst.. Se o yhteys mun ex bestiksen kans..:( se on kyl sanonu mua kivax ja tosikauniiks, kauniimmaks ku se mun kaveri.:) tänään se laitto sydän viestin.:) voisko se tykkää must? Jutellaa kyl tosi paljon ja se on mun hyvä kaveri.
        Ja kiitti tost vastauksest:)

        Ja en mä uskalla sanoo sil suoraa..


    • Siiri 3xx

      Häh? Näit mun kuvan? Mistä sieltä ne näkee?
      Siis mistä sieltä löysit mun kuvan?
      Oon ny aika hämmentyny....

      • HelpGirl

        Sori mä en oikein ymmärtänyt...:D


    • Elmeri Kovakeppi

      Oletko peto kerrossänkypuuhissa?
      Olen Elmeri Kovakeppi
      Tulen luoksesi, soita

      • HelpGirl

        Mikä pervopappa sä oot?!! Jätä mut rauhaan!!!!!!


    • HelpGirl

      Kirjottakaas lisää viestejä! Mut en kyl tarvi mitään pervoja viestejä!

    • Siiri 3xx

      Siis kun mä kysyin että tallentuuko se kuva sinne sivuille ja muuta, niin sä vastasit että joo...
      Et tiä ees kuka mä oon, ja sanoit että näit sen kuvan?
      Millanen kuva siellä sitte näky ja voitko vastata ekan viestini kysymyksiin?

      • HelpGirl

        Siis en tajunnu oikein, mut ei sun kuva ollu siin! Mä vaan luulin, et sä olisit halunnut, et sun kuva on siel ja, et se kuva olis ollu vaan niistä hiuksista!:D sun kuvaa ei näkyny siel! En nähnyt kasvojen kuvia vaan pelkät hiukset!! Luulin vaan, et siel sai jotenki "suunniteltuu" hiustyylin! Anteeks kun annoin oudon vastauksen.


    • makeuplutka

      Ei haittaa oon ihqu pissis

    • Unohtunu

      Olen ihastunut oman luokan tyttöön ja mietin onko mahiksia saada sitä.
      Mietin paljon sitä kun koulussa olen hieman korvikseni oloinen, muuten en pääse porukkaan. Meillä tulee aika paljon kärhämään tiettyjen luokkalaisten kanssa
      Ja ne saavat minut vaikutamaan hieman raivokkaalta. Muuten kotona ja kavereiden kassa olen rento ja aika tyyni. Minua häiritsee se että olen ehkä antanut itsestäni vääränlaisen kuvan hänelle. Epäilen että hän ehkä pitää minusta. Enkä voi inhastumiselle mitään, ja saatan joskus valvoa myöhään vain ajatttelemalla häntä.
      Kuulostaa ehkä oudolta mutta sitä tapahtuu välillä. Ja sitä on vaikea ajatella, että en näkisi häntä koko kesänä. Hän hyväksyi juuri kaveripyyntöni faces , mutta en uskalla puhua hänelle.( Olen muuten menossa kassille syksyllä) mitä voisin tehdä ?

    • HelpGirl

      Sulla ei oo varmaan oikein muuta vaihtoehtoa kuin, et sä menet juttelee faces sille! Aloita vaikka:
      -Moi, miten sulla menee? Mulla hyvin ja sit vaik kysyt, et mitä se tekee kesällä ja kerrot omat tekemises ja sit pyydät joku päivä ulos. Eipä oikein muuta voi tehdä, kuin mennä juttelemaan facessa yms. Sulla ei oo mitään menetettävää ja muutenkin jos sitä ei kiinnostaisi sun on ihan hyvä tietää siitä aikaisin, kuin vasta 1 vuoden päästä, jolloin sä olet miettinyt sitä jo varmaan enemmän jne.

    • Unohtunut

      Kiitos neuvosta. :)

    • Unohtunut

      Muuten olisiko se liian tungettelevaa tai nopeeta jos pyydän ensviikolla ulos?

    • Unohtunut

      *jo ensviikolla

      • HelpGirl

        En usko.:)


      • nba mestari

        Siis kysymyksiä jaaha.mistä urheilulajista pidät,mikä on lempi tv ohjelmasi,mihin ammattiin haluaisit mennä,mikä on lempiaine koulussa,mitä mieltä olet kovista pojista,luetko aku ankkaa jos et niin mitä sitten?


      • HelpGirl
        nba mestari kirjoitti:

        Siis kysymyksiä jaaha.mistä urheilulajista pidät,mikä on lempi tv ohjelmasi,mihin ammattiin haluaisit mennä,mikä on lempiaine koulussa,mitä mieltä olet kovista pojista,luetko aku ankkaa jos et niin mitä sitten?

        Uinti on mun lempi urkkalaji (Harrastan


      • raikattu(kko?)
        HelpGirl kirjoitti:

        Uinti on mun lempi urkkalaji (Harrastan

        Voitko autaa mua? Oon 15v tyttö ja mun poikaystävä 19 onks se muka kauheeta jos oon yhes19v pojan kaa? :O mut joo.. Luokitellaanks se raiskaudeks jos mun poikaystävä niiku yhtäkkii repi mun vaatteet ja öhömm loput tiiätki vrmaa mitä se teki, yritin sanoo et lopettaa mut ei... Turhaa. Mua pelottaa et se voi tehä mitä vaa en viiti soittaa poliiseille ku se on nii söpö ja lihaksikas jne


    • mennyt mies

      moi oon ihastunu yhtee tyttöö joka menee nyt 7 niin mä tunnen sen ihan hyvin.me oltiin viime kesänä aika paljo yhes mut sitte yhtäkkiä se ei enää ollu munkaa missään tekemisissä.se on mun tietääkseni ihastunu mun parhaaseen kaveri.se mun kamu tietää että tykkään siitä tytöstä eikä sitä kiinnosta se ollenkaan.ja mä oon ite nyt 6luokalla niin mitäs mun pitäis niinku tehä?se tyttö ei oo facebookissa enkä oo varma missä se asuu mun kaveri kyl tietää

      • HelpGirl

        Sun kantsii kysyy sun kaverilta missä se asuu. Jos hän on sun kaveri, kyllä sen pitäs nyt olla niin kiltti ja näyttää sulle missä se tyttö asuu. Sitten voit tehdä vaikka rakkauskirjeen sille tytölle.:) Tai koputat oveen ja pyydät ulos joku päivä jne. Elämä on tarkoitettu elämiseen ja riskien ottoon, sulla ei oo mitään menetettävää! Rohkeasti vaan.:) Onnea.


    • Miks yks tyttö vihaa mua vaik tykkään siit :O

      • HelpGirl

        En tiedä. Oletko kysynyt?


    • Sä_tunnet_mut

      Kuinka pitkä sä oot? Missäpäin asut? Mitkä on sun lempi tv-sarjoja? Mitä teet koulujen päättäjäispäivänä (tänään) ?

      • HelpGirl

        Jotain 170cm, asun Espoossa, mä katon emmerdalee, hurjaa remonttii ja sen semmosta:D, olin mun perheen kanssa ulkona ja otin aurinkoa jne.


    • Help!

      Voix auttaa mua?

      • HelpGirl

        Tietysti:) mikä on pulmasi?


    • .ttt

      Mikä on kik? En tiiä. Oon 11v ja tyttö. Hyvää kesää sulle HelpGirl!! Kiitti jos vastaat!:)

      • HelpGirl

        Kik tulee sanasta kik messenger. En itsellään ole mikään sen asiantuntija, kun ei ole itsellä kikkiäkään. Eli kik on keskustelu juttu, jossa voi keskustella/Chatata ihmisten kanssa, puhelimella. :) jos jäi epäselväksi voit kysyä uudestaa.:D joo, samoin sulle!


    • Dldkxkdk

      Muuten haitaako se että tyttö johon olen ihastunut on yksi meidän luokan parhaista oppilaista ja mä oon vähän huonompi ?

      • minulla ei ole nimeä

        kysy siltä tytöltä vaikka "tukiopetusta" jos et muuten uskalla lähestyä sitä.
        siitä on hyvä aloittaa!
        tosin koulumenestyksellä ei ole juurikaan rakauden kanssa tekemistä.
        mutta sitten kun olet oppinut puhumaan voit kertoa todellisen syyn "tukiopetukseen"


      • HelpGirl

        Ei tietenkään! Maineella ei ole väliä:)


    • kiinnoton

      Moi. Huoleni on se että tytöt ei kiinnitä muhun mitään huomioo ja jos kiinnittää nii se on halveksivia katseita


      Oon 16-v poika, joka menee lukioon. Oon noin 185-cm pitkä, kroppa on treenattu, pukeudun siististi, tukan laitan ylös vahalla, koulussa menee hyvin.

      luulen että onglemat johtuvat halkiosta joka minulla on. muuten olen ihan normaali (luulisin).

      • HelpGirl

        Tiedän, että se on ikävää kun katseet ovat halveksuvia. He voivat toisaalta tykätä sinusta, ainakin joku heistä, vaikka he yrittävät esittää niin, etteivät näyttäisi tykkäävän. Kyllä sulle vielä se oikea löytyy, vaikka siihen voi mennä aikaa. Kaverillani oli kerran toi sama juttu, se on kyl tyttö, mut se luuli, et kaikki kattoo sitä vihasesti ja sillee halveksuvasti, mut monien mielestä se oli ihan kaunis. Enkä mä huomannut, et jotkut kattoo sitä.:)


      • HelpGirl
        HelpGirl kirjoitti:

        Tiedän, että se on ikävää kun katseet ovat halveksuvia. He voivat toisaalta tykätä sinusta, ainakin joku heistä, vaikka he yrittävät esittää niin, etteivät näyttäisi tykkäävän. Kyllä sulle vielä se oikea löytyy, vaikka siihen voi mennä aikaa. Kaverillani oli kerran toi sama juttu, se on kyl tyttö, mut se luuli, et kaikki kattoo sitä vihasesti ja sillee halveksuvasti, mut monien mielestä se oli ihan kaunis. Enkä mä huomannut, et jotkut kattoo sitä.:)

        Kuullostat hyvältä;)


    • rokkerolll

      antaisitko pillua alkoholistille

      • HelpGirl

        EN.


      • Poikajokaonrakjaudessa
        HelpGirl kirjoitti:

        EN.

        Mun luokal on yks tosi kaunis tyttö:) ja ajattelin et mite mä ja se voitais alkaa meijä suhde mut sit kaikki kaverit kiusaa ja mä rakastan sitä tyttöö mut en tiiä tykkääkse must:/ miten saisi selville? Kiitos


      • HelpGirl
        Poikajokaonrakjaudessa kirjoitti:

        Mun luokal on yks tosi kaunis tyttö:) ja ajattelin et mite mä ja se voitais alkaa meijä suhde mut sit kaikki kaverit kiusaa ja mä rakastan sitä tyttöö mut en tiiä tykkääkse must:/ miten saisi selville? Kiitos

        Sun kannattaa rohkeesti kysyy silt kenestä se tykkää... Tai kysyt vaikka faces... Sulla ei oo mitään menetettävää... kysyt vaan rohkeesti!:)


    • .ttt

      1 millanen todistus?
      2 kuka on sun bff?
      3 ootko sinkku?
      4 lemppari jäätelö/karkki
      5 lempi leffa
      6 kerro itestäs enemmä. Kiinnostaa
      7 lempi bändi/ laulaja.

    • HelpGirl

      Moi, mä sain ihan hyvän todistuksen. :) Mä en viitsi nyt kertoa mun bestiksen nimeä, koska se on liian henk. kohtaista. Oon sinkku...:( Mun lempi karkki on suklaa ja salmiakki ja lempi jäde on... mansikka jäätelö.:)

    • HelpGirl

      Kirjoitelkaa lisää ja lukekaa toi mun ylempi viesti!

      • Rakastunut :(

        Mite tehdä vaikutus tyttöön? Oon tykänny samasta tytöstä nytten 3v (oon 13v poika) oon mielestäni semi suosittu ja iha hyvännäkönen(?) mutta se ei vaan tykkää musta ku kaverin...nyt ku lähen yläasteelle nii haluisin yrittää tehä kesän aikan siihen vaikutuksen...neuvoja?


      • HelpGirl
        Rakastunut :( kirjoitti:

        Mite tehdä vaikutus tyttöön? Oon tykänny samasta tytöstä nytten 3v (oon 13v poika) oon mielestäni semi suosittu ja iha hyvännäkönen(?) mutta se ei vaan tykkää musta ku kaverin...nyt ku lähen yläasteelle nii haluisin yrittää tehä kesän aikan siihen vaikutuksen...neuvoja?

        No pyydä se ulos tai sit pukeudut hienosti ain ja oot tosi ystävällinen jne... Osta sille kukkia joku päivä vaik ja kirjota joku kirje sille... :) itse pitäisin ainakin sellaisesta;) en muuta oikein osaa sanoa...


      • Rakastunut :(
        HelpGirl kirjoitti:

        No pyydä se ulos tai sit pukeudut hienosti ain ja oot tosi ystävällinen jne... Osta sille kukkia joku päivä vaik ja kirjota joku kirje sille... :) itse pitäisin ainakin sellaisesta;) en muuta oikein osaa sanoa...

        Täytyypä yrittää :)


    • very confused lad

      Aloitin tänään keskustelun yhden tytön kaa faces. Hyvin alko mut vähän ajan päästä mä aloin jäätyä kun ei enää keksiny mitää sanottavaa... No myöhemmin minä idiootti menin pyytämään puhelinnumeroo ja sen jälkeen kysyin että voitaisko joskus tavata. Ekaan se vastas että ei viitsi antaa kun ei tunneta vielä (ymmärrettävää, kysymys oli liian tyrkky) ja toiseen hän vastas että "en tiiä, katotaa sitä sit joskus". Sen jälkeen kun tajusin mitä tyhmää mä menin noin aikaisin kysymään, kysyin että "ei kai haittaa kun kysyin" johon vastasi "ei tietenkää :)"

      Omat tyhmät kysymykset kaatoivat itsetuntoni matalalle. Löytyisikö jotain yleisneuvoja? Tälle tytölle en oo koskaa enne puhunu (ei kiinnostanu ku vasta äskettäin) joten mietin ensinnäkin että oliko hän vain hienotunteinen noiden vastauksiensa kanssa? Olisiko hän halunnut sanoa "sry ei kiinnosta" muttei hennonut? Ja merkitsevätkö hymiöt mitään muuta kuin jotain perkelen nettislangia?

      • HelpGirl

        No vähän riippuu tytöstä. Jotkut voi tehdä tolleen miten epäilet, mutta kyllä se voi olla ihan aitoa. Mäkään en haluais antaa mun numeroo ja tavata jotain poikaa heti... Jne. Tytöt o joskus sellaisii. ;)


    • boy5687

      Voitko alkaa ja onko sul hyvä ääss?

      • HelpGirl

        Enpä tiiä;)


    • Erko98

      Mitä sulle kuuluu ja ootko hyvä koulussa?

      • HelpGirl

        Hyvää kuuluu ja oon hyvä koulus!:)


    • Boy143

      Mitä mun kannattas tehä, oon ihastunu aasialaisiin naisiin mut samal haluaisi jonku suomalaise tyttöystävän just nyt ja oon 14v poika?

      • HelpGirl

        Tohon mä en osaa oikein vastata...:( sun pitää vaan toimia niin kuin sun sydän haluu. Pysähdy vaikka hetkeks miettimään mitä sä oikeasti haluat ja yritä tavoitella sitä! Oot kuiteski viel niin nuori, et sul on aikaa miettii mitä sä haluat.


    • Alkaisitko ruman pojan kaa joka on sisältä kaunis.
      Eli välitätkö enemmän ulkokuoresta vai sen sisällöstä. (Toivottavasti tajusit mitä tarkoitan)

      • sexsusi69

        en vastaa sulle sit mut sinä 99 ni jos tyttö ei tykkää must ku ke4rankysyin et alakko ni se sano en nii miten saisin sen tykkää must kertokaa ihanketä vaan , voitte kertoo myös ekasta kerrastakin;)


      • HelpGirl

        Joo, mä pidän kyllä enemmän sisällöstä kuin ulkokuoresta!:) pojassa tärkeintä on, että hän on kiva, kiltti, ystävällinen, hellä jne.


      • HelpGirl

        Vastasin sulle ton sexsusi69 kirjoittajan kirjotuksen alle...:)


      • HelpGirl
        HelpGirl kirjoitti:

        Vastasin sulle ton sexsusi69 kirjoittajan kirjotuksen alle...:)

        Sekoilin taas!:D toi ylempänä oleva kirjoitus on rainbowdash120:selle:D


      • HelpGirl
        sexsusi69 kirjoitti:

        en vastaa sulle sit mut sinä 99 ni jos tyttö ei tykkää must ku ke4rankysyin et alakko ni se sano en nii miten saisin sen tykkää must kertokaa ihanketä vaan , voitte kertoo myös ekasta kerrastakin;)

        Mä en kyl nyt osaa auttaa, koska on vaikee saada ihminen tykkää jos se on kieltäytynyt. Mä tein kyl kerran samal tavalla, et yks poika halus alkaa niin sanoin ei, koska mua ei kiinnostanut kauheest ja sit myöhemmin aloin tykkää siit, sun kantsii puhuu vaik kovaa sen kuullen, et "tykkäät" jostain tytöstä ja sit kato mite se suhtautuu..:) toi oli kyl semmoinen kysymys mihin mä en kyllä muuten osaa vastata.:(


    • noooooraaurooooooora

      Onko Noora-Aurora kauhee nimi?? Mä oon Noora-Aurora:)

    • HelpGirl

      Ei sekä ole kauhea nimi!

      • HelpGirl

        Hupsis! Anteeksi sekoilut! Piti laittaa, että ei se ole kauhea nimi:)


    • kiinnostunut<3

      Öö, voitko sä kertoo miten pitkä oot, mitä kouluu käyt? Ootko omasta mielestäs nätti?
      Kuka sun ope on vai onks seki yksityistietoo? Mitä teet kesäl:) mää meen linnanmäelle mun bestiksen kaa:);):);)

    • HelpGirl

      Käyn ruusutorpan koulus ja oon 170cm ja oon iha ok näköinen, mä en tiiä en ehkä viitti kertoo mun open nimee. Kesällä meen turkkiin ja huomen lintsille jne.:)

    • .ttt

      Mikä on sun isoin unelma?? Voitko keksii jonkun puheenaiheen?/ keskustelunaiheen nii vois kaikki osallistuu siihe:):P:D;)

    • HelpGirl

      Mun isoin unelma. Voi:D niitä on nii monta:) yks on sellainen, että vois elää ikuisesti ja omat lähimmäiset eläis kans:D varmaan vähän Hassuu, mut tommosta mä toivon...

    • asdsad3

      Mitä oot mieltä sellasesta pojasta joka itkee sun perääs jos ei nää edes päivään ? entä kui helposti itse itket jonkun pojan perää jos et nää sitä päivään ? tai pariin kolmee... ?

    • HelpGirl

      Se on musta tosi söpöä jos poika itkee mun perään, koska sillon tuntee itsensä tärkeäksi jne. No mä en oo kyl melkein koskaan itkeny kenenkään pojan perään, mut ihmiset on erilaisii:)

    • .ttt

      Keksi joku keskusteluaihe!! Ja keitä sun perheeseen kuuluu? Tykkäätkö Isac Elliotista? Se on niin söpö!!!!!:):):):):):):):):):):):)

    • HelpGirl

      Mihin siis? Teenkö ihan uuden palstan vai tänne? Mun perheeseen kuuluu äiti, isä (vanhemmat kyl eronnu:(...), kissa, 2 koiraa, pikkusisko ja pikkuveli:) Sit on kans äitipuoli ja sisko- ja velipuoli... No mä en oikein tykkää siitä erityisemmin.

    • AAAAAAPPPPPPUUUUAAAA

      Moi, mua pelottaa aina, kun meen lomalle ulkomaille, että lentokone tippuu alas tai mulle tapahtuu jotain muuta. Meen turkkiin perjantaina ja siel on ollut mielenosoituksia ja 1000ihmist on ainaki kuollu...!!!;( D;

      • HelpGirl

        Moikka! Satuitkos tietämään, et lentokone on maailman turvallisin kulkuväline? :) Minäkin meen Turkkiin kesällä SAMAAN AIKAAN! :D Hassua tosiaan. Ymmärrän sun pelon, koska en itsekkään oo mikään kauheen lento-fani... Varmaan on tota korkeanpaikan kammoakin jonkin verran, kun en tykkää istua ikkunan vieressä. Huom, ne mielenosoitukset on ollut vaan siellä Istanbulissa. Minne te menette? Mä menen Alanyaan, eli siel ei pitäs olla mitään, sinne Turkkiin ei päästetä lentämään jos mielenosoitukset on kovia siellä paikassa mihin menee. :) Susta huolehditaan ja sun ei tarvi pelätä. Kaikkea voi sattua, mutta ei sinne päästettäis jos siel olis tosi vaarallista :) Kuuntelet just vaik musaa kuulokkeilla! :) Niin mä ainakin teen. Onnea ja hyvää matkaa sulle:)

        Ps. Älä murehdi :( :) Kaikki menee hyvin.;)


      • KIIITTTTOOOOSSS
        HelpGirl kirjoitti:

        Moikka! Satuitkos tietämään, et lentokone on maailman turvallisin kulkuväline? :) Minäkin meen Turkkiin kesällä SAMAAN AIKAAN! :D Hassua tosiaan. Ymmärrän sun pelon, koska en itsekkään oo mikään kauheen lento-fani... Varmaan on tota korkeanpaikan kammoakin jonkin verran, kun en tykkää istua ikkunan vieressä. Huom, ne mielenosoitukset on ollut vaan siellä Istanbulissa. Minne te menette? Mä menen Alanyaan, eli siel ei pitäs olla mitään, sinne Turkkiin ei päästetä lentämään jos mielenosoitukset on kovia siellä paikassa mihin menee. :) Susta huolehditaan ja sun ei tarvi pelätä. Kaikkea voi sattua, mutta ei sinne päästettäis jos siel olis tosi vaarallista :) Kuuntelet just vaik musaa kuulokkeilla! :) Niin mä ainakin teen. Onnea ja hyvää matkaa sulle:)

        Ps. Älä murehdi :( :) Kaikki menee hyvin.;)

        Kiitos!!!


    • .ttt

      Siis tänne...

      • HelpGirl

        Okay... Mult puuttuu vaan mielikuvitus...:D Jospa te voisitte päättää...:D Ehdota jotain:)


    • .ttt

      no käyks vaikka laulajat, urheilu, kesä, pojat käykö joku noist??:]

    • HelpGirl

      Noh vaik... Pojat

    • .ttt

      No niin, kellä ois hyvä alotus poika keskustelulle?

    • .ttt

      No eiks kellää oo hyvii alotuksii? Kyl tyttöjen pitäis tää taito osata... Ite en pojista juttele kenenkään kaa... Nii jos tulee jotain mieleen, nii laittakaa tänne : )

    • ANNUKKA <3 ANTTI

      No käykö esimerkiksi poikien alapää?
      Kuka kannattaa?

    • ANNUKKA <3 ANTTI

      HelpGirl, voitko vastata käykö toi!!??

      • HelpGirl

        Jaa. En tiiä.:D ehkä vaan ihan ylipäätänsä pojista vois keskustella...:)


    • helpgirl fani

      moi mitä mieltä olet kouluaineista mikä on kivoin ja mikä tylsin ?
      mitä harrastat mistä pidät?
      mistä et pidä?

      • HelpGirl

        Hmm... mun lempi kouluaine on köksä ja kuvis, tylsin on matikka ja äikkä :D Harrastan uintia ja pidän kaikesta söpöstä ja kauniista. En pidä hyttysistä, kiusaamisesta, rasismista ja semmoisista syrjimisistä!


    • .ttt

      Mitä mieltä oot ANNUKKA

    • axd3

      voisitko seurustella 2 vuotta vanhemman pojan kanssa? mitä mieltä olisit jos vaikka 2 vuotta vanhempi poika tulisi juttelemaan sinulle esim facessa jos ette olisi ikinä puhuneet muuten??

      • HelpGirl

        No kyllä voisin...:) 2 vuotta tuntuu aikuisena ihan pieneltä ikäerolta...:)


    • Kysyjä

      Minkä ikäsenä olisi hyvä ruveta seurustelemaan??

      • HelpGirl

        Sillä ei ole mitään väliä milloin alkaa seurustelemaan... siihen ei ole mitään ikärajaa milloin saa alkaa seurustelemaan. Mutta omasta mielestäni vasta yli 13.v kannattaa alkaa seurustelemaan. Ei edes silloinkaan tarvitse.:) Ei kannata pitää mitään kiirettä siinä...


    • oneoflove

      miten nainen isketään->"oneoflove" nimimerkillä jos voisit vähä hjelppiä mitä mieltä oot? :)

      • HelpGirl

        No riippuu siitä mikä luonne naisella on.. Voit viedä hänelle kukkia ja kutsua jonnekkin syömään tai mennä discoon jne.


    • tykkääkö vai ei?

      Mistä mä saisin tietää tykkääkö yks meijä luokkalaine musta ku se on laitellu mulle välil :* ♥ naamoi.......jaa sit se sanoo parin viikon päästä et en mä lo koskaa susta tykännykkää jne.......??????????
      Kiitti jo etukäteen ,jos osat vastaa. !!:)
      P. S.mä oo kysyny siltä monta kertaa et tykkääkö se musta ja aina se vaa sanoo "emt" :(

      • tykkääkö vai ei?

        Mä oon siiis poika ja se tyttö....


      • HelpGirl
        tykkääkö vai ei? kirjoitti:

        Mä oon siiis poika ja se tyttö....

        Moi, Sori on kestäny vastata, ku olin Turkissa :) Tytöt on joskus sellasia, et ne antaa ymmärtää, et ne joko tykkää tai ei. Mä luulen, et se tykkää susta, mut ei vaan viitti sitten kertoo siitä sulle, jos se pelkää, et sen kaverit tai sun kaverit saa tietää jne. Yritä keskustella siitä sen kaa, jos sul on sen puhelin-numero...?


    • mukko

      Miks tytöt ei anna pilluu kun kysyy xD

      • HelpGirl

        Tuskin kukaan tuntemattomalle tarjoais... :D oot 13.v? Ei siin iäs viel mitää semmosta kannata tehä hei :) Oot viel liian nuori. :) Mun mielipide, sul on omat. :)


    • niiiinpäniin

      Ehkä oot nii ällö niien mielest...

    • mukko

      Tissis oli :)

    • niiiinpäniin

      Mitä toi tarkotti???

    • mukko

      no jos et tajuu niin unohda.

    • Annukka<3

      Mukko voitko panna mua:) o

    • mukko

      Ei pysty koska lappi :( :D

    • <3<3<3<3<3

      Mä pääsen lauantaina Satin Circuksen keikalle:):):):):):):):):):):) hehhheeexD

    • mukko

      Öööö hä? :D

    • Mitä pitäs tehä?

      Olen 18-vuotias tyttö joka on nyt seurustellut vuoden poikakaverin kanssa.
      Kun olemme poikakaverini kanssa kahdestaan niin hän vaan pelaa tietokoneella ja ei ota mua huomioon! Olen monesti sanonut siitä että hän ei muuta teekkään ja siitä hän yleensä suuttuu ja vastaa ''keksi sit jotai tekemist'' sit kun keksin ni se vaan sanoo et '' no ei''
      Ei tehdä mitään enään yhdessä ja kun ollaan samassa kaveriporukassa niin oon tyttöjen kaa ja se on niiden omien kavereiden kanssa ja haluisin saada tän suhteen jotenkin toimimaan! Kaikki mun kaverit sanoo et pitäs jättää se mut rakastan sitä ja haluun saada tän suhteen toimimaan enkä erota!
      Se on luvannut monesti muuttua mut aina rikkoo lupauksensa!

      • HelpGirl

        Moi, sori ku vastaukses on kestäny... Turkissa ;) Joo, toi on tosi ikävää :( Sun pitää vaan oikeesti jättää se jos se ei muutu.. SE on vaikeeta, tiedän, mutta sul ei oo muuta vaihtoehtoa sen kanssa. Sä ansaitset parempaa seuraa ja sun pitää tehdä asialle jotain :)


    • J tries2help

      sä haluut nyt ihan selkeesti auttaa mua mun ongelmassa, vaikutat sen verran järkevälle tyypille et osaat ratkasta mun ongelman. eli oon jonku aikaa jutellu yhelle jätkälle joka asuu espoossa. ja mä kuopiossa. ite oon siis 15 ja jätkä tänä vuonna 19... tää kundi tuli ite puhuu mulle, puhuttii aluks tosi paljo, ihan kaikesta ja taa jätkä ehotti aika nopeesti tapaamista. sovittii et nähtäs kesäkuus. mitä lähemmäs kesäkuuta päästii, sen vähemmä jätkä mulle jutteli. tää jätkä kerto mulle et on ihastunu muhun, tykkää musta ja haluis mut tyttöystäväks. ollaan puhuttu ainaki 1000 kertaa et meidä pitää nähä eka. oon sanonu monesti et ei tunnu kivalle kun hän ei vastaa mun viesteihin vaikka on lukenut ne, eikä myöskään oo kiva kun jätkä lähtee esimerkiks kavereittesa kanssa pihalle ihan vana hengaamaan eikä sano mulle mitään. tarkotan tällä että vois sanoo ees ettei voi nyt puhua, ei tarvii kertoo et minne menee ja kenen kanssa. vähän aikaa sitten sanoin aika kipakasti jo että mulla alkaa mennä hermot jätkän käytökseen. hän pyyti anteeks ja jutteli mulle koko illan ja yön. siinä samalla sitten selvis että jätkästä tuntuu että on rakastunu muhun eikä missään nimessä haluu menettää mua. en tiiä pitäskö tota nyt uskoo.. viimeks pari päivää sitten päädyin taas itkemään kun jätkästä ei kuulunu mitään, pelkään että häntä ei enää kiinnosta. kundin käytös ei muutu mikskään. aina sama toistuu. mä suutun ja uhkaan lopettaa yhteydenpidon, jätkä pyytää anteeks ja lupaa muuttua, sovitaan ja puhutaan yks ilta, taas jätkä ei puhu mulle, pari päivää yritän jutella mut jätkä ei viitsi edes vastailla mun viesteihin ja ihmettelee vielä mikä mulla on ku oon niin kylmä sitä kohtaan. ja taas mä uhkana lopettaa säädön. mikä tällä jätkällä oikein on, miks se tekee tolleen? oon ihan neuvoton.

      • HelpGirl

        Moi, sun pitää oikeesti jättää se jos se ei muutu! Sä et ansaitse tollasta :) Sun pitää olla tiukka ja miettiä, et sä voit saada jonkun paremman. Se on vaikeeta, varsinki jos itte rakastaa, mut ei oo muuta vaihtoehtoa tossa tilassa. Onnea sulle ja muista, et ansaitset parempaa kohtelua. :) Jos sä kohtelet sitä hyvin, senki pitäis sua.


    • IHG!

      Mukko missä asut?

    • mukko

      Riksu :(

    • IHG!

      Mikä on riksu? Tai siis missä se on? Tykkäätkö satin circuksesta?

    • mukko

      Riksu=Riihimäki etelä suomi.Lähellä helsinkiä :D:D.ööh en ole moisesta satin circuksesta kullukkaan :O kerro mikä se on tai laita linkki ;)

    • IHG!

      Mee nettiin ja kirjota sinne satin circus.

    • mukko

      Joo-o noin tein.On toi parempi ku JB

    • IHG!

      Mikä on JB?? kuuntelitko Emman? Siis sen biisin. Mä pääsen niitten keikalle tänää.

    • IHG!

      JB joo nyt määki tiiän. Justin bieber se on
      Tiesitkö Mukko että se satin circus on suomalainen bändi

    • mukko

      Joo kulhän mä sen tos näin :D iha okei kamaa hauskaa keikkaa :D:D:D:D:D!

    • mukko

      Ja just sen Emma biisin.

    • IHG!

      Joo kiitti!!:):););)

    • IHG!

      Sain nimmarit kaikilta ja halasin kaikkii

    • mukko

      Kiva kuulla :D

    • IHG!

      Mukko, ootko ollu ite kenenkään keikalla?

    • mukko

      En kenenkän artistin ku perksule ei tuu ikinä Suomee :( :D

    • IHG!

      Kuka muka ei tuu Suomeen? Onhan täällä paljo hyvii artisteja esim. Cheek erin Robin ja tietty satin circus

    • mukko

      Robin :D.....no makunsa kullakin :).Ei mua kiinnosta suomalaiset artistit oikee.

    • IHG!

      No mut kerro joku muunmaalainen joka laulaa susta hyvin.:D One Direction on aika hyvä mun mielest:) muuten mukko, sä oot aika kiva musta

    • mukko

      Thanx :D:D:D:D ja muista artisteist esim savant olis iha kiva jos tulis Suomee tai knifeparty :)

    • IHG!

      Mukko ootko tyttö vai poika?? :)

    • mukko

      Poika :P näkyy mun profiilistakin :D:D:D:D

    • IHG!

      Montako vuotta sä oot? mukko??

    • mukko

      13 :D

    • IHG!

      Ok. Kysy nyt multa jotain jos käy:D:D:D:D

    • mukko

      Minkä ikänen sä oot? :)

    • IHG!

      12 :D

    • IHG!

      Onko muuta kysyttävää?

    • mukko

      Kiva :D:D:D:D:D tykkääkkö kebusta

    • SOMALIPOIKA

      Oon vammannen somali JA oon ruma panisitko mua pliisss

    • IHG!

      Mukko mikä kebu? Ja SOMALIPOIKA en pane sua>:|

    • mukko

      Hahhah xD aika läbbä toi somalipojan juttu XDXDXD.no siis ekkö oo kuullu et kebu=kebab :0

    • IHG!

      Aa, no en mä oikein tykkää kebabista. Mikä sun oikee nimi on mukko:P?

    • mukko

      Mikko xD hehheh aika läbbä nimi no eivaa :) sun?

    • IHG!

      Noora :D onks kiva?

    • mukko

      Ihan pro nimi

    • IHG!

      Onko muuta kysyttävää? Mitä teit eile? Mä kävin juhannus kokolla:) ja mä huomasin ku joku poika niinku vaa kyyläs mua ja sit ku mä katoin sinne päin nii se kääns pään heti. Nii onko tossa jotain outoo sun mielestä:D:D

    • mukko

      Ei jos oot hyvännäköne :3.Eile kävin saunas ja olin yksinään D:. hmmm mitä kysyis :D vaik mikä puhelin sul o?

    • ihastunut

      Oon yhen meijän luokkalaisenkaa yhes mut mä tykkän yhest toisest pojast jonka tapasin ulkomailla (sekin on suomalainen) se on munkaa saman ikänen sit me pelattii siel ulkomail jalkapalloo ja muutenki vietettii aika kahestaa sitte ku me oltii lähös ni se anto sen numeron ja sano et se lähettää mulle viestii ni sit noin viikon pääst se kysy et alax ja se on tosi kiva ja tällee mut mä en viitti jättää sitä meijän luokkalaist..

      • HelpGirl

        Moi, sun pitää toimia sun sydämmen mukaan. Kuuntele sun sydäntä. :) Kannattaa vaan olla sen sun luokkalaisen kaa. :)


      • ihastunut
        HelpGirl kirjoitti:

        Moi, sun pitää toimia sun sydämmen mukaan. Kuuntele sun sydäntä. :) Kannattaa vaan olla sen sun luokkalaisen kaa. :)

        Nii :)


      • Kysynpähän vaan...
        HelpGirl kirjoitti:

        Moi, sun pitää toimia sun sydämmen mukaan. Kuuntele sun sydäntä. :) Kannattaa vaan olla sen sun luokkalaisen kaa. :)

        Vieläks tää palsta on hengis? :D


      • Oskari Salminen
        HelpGirl kirjoitti:

        Moi, sun pitää toimia sun sydämmen mukaan. Kuuntele sun sydäntä. :) Kannattaa vaan olla sen sun luokkalaisen kaa. :)

        Paljastetaanko sisäinen petosi?
        Nimeni on Oskari Salminen ja voin tehdä kanssasi mitä vain. Soittele pian


    • IHG!

      Mukko, mulla on Nokia lumia 710. Mikä sulla? Ja kysy muuta jos on ookoo,
      Oon omasta mielestä hyvän näkönen ja se sama poika katto mua ku olin reeneissä nii jäi kattoo ja huomasin että katto vaa mitä mä tein ja sama ku kokolla ku mä katoin sitä nii se kääns pään heti nii et sillee;)

    • mukko

      Sano Mikko vaa xDxd.Ja mun fone on s2 :D.mee vaik kysyy silt pojalt et mikäs meininki

    • IHG!

      Ok:):D:P:]

    • IHG!

      Mikko mä en keksi ny mitään kysyttävää. Entä sä?:D

    • mukko

      :3 noo ookko liikunnallinen :3 :D.ent tykkääkkö dubstepist (joo tiiän et on vajaata kysyy tota xD)

    • 19poika97

      Päivää!

      Minä olen hyvin ihastunut yhteen henkilöön tämä henkilö asuu eripaikkakunnalla.En tiedä mitä tekisin.... mutta tykkään hänestä oikein paljon mutta olen ujo kysymään suoraan. Mitä pitäis tehdä? Olen itse poika 16 ja hän 15v.


      Kiitos vastauksesta!

      • HelpGirl

        Jos sul on facebook, nii kerro siel tai sit viestillä :) Tai sit vaan rohkeesti puhumaan! Sul ei oo mitää menetettävää. Onnee :)


    • IHG!

      Oon liikunnallinen,, harrastan jalkapalloo ja lentopalloo:D entä sä?

    • mukko

      Mäki :) oon 168-169 pitkä :D.Ja oon aika laiha :):):):).Ja harrastan parkouria :3

    • IHG!

      Mä oon 159 cm pitkä ja mäki oon laiha:) oon meijän luokan toisiks lyhyin:( ois kiva olla pitempi:( keitä sun perheeseenn kuuluu? Mitä teet kesällä??

    • mukko

      No siis mun perhe on minä äiti isä ja yks isoveli joka on 25 :).Ja kesäl oon mökil ja oon kavereitten kans jos ne ehtii :/.Haluisin mennä kaverin kans lintsille mut saa nähä :(

    • IHG!

      Mä meen mun kaverin kaa lintsille heinäkuussa :) pääsisitpä säki ku siellä on nii kivaa!!:D

      • mukko

        Niin lintsi on kyl kiva paikka :) mut silti pidän särkän vuoristoradoist :D.Mut onnee sulle :)


    • IHG!

      No mitäs ny kysyis... Öö vaikka paljo painat?

      • mukko

        Monelt meet lomal nugguu :D mä meen 1-3 aikaa yöllä :D aah kesäloma-.......


    • mukko

      47 :(:( vihaan itteeni

    • IHG!

      Ok mä painan 35... Kysy jottain

    • IHG!

      No riippuu vähä missä on

    • Tarviin apuu

      Voiks auttaa? Mä oon tykänny yhest pojast jo monta vuotta ja kertonu sen sille (viestinä). Se vastas et oot ihan kiva tyttö kun mä kysyin mitä mielä se on musta.

      Nyt siis mun kaveri järjestää kesäbileet joihin myös se poika on kutsuttu ja mä en tiedä mitä mun pitäs siel tehä, ku tää on eka kerta ku tapaan sen sen mun viestin jälkeen.

      Pitäskö mun mennä juttelee sille?
      Vai vältellä sitä ne kuus tuntii jossain pihalla, terassin alla?
      Auta muaaaaa!

      • HelpGirl

        Mee sinne rohkeesti ja mee kysyy silt vaik, mite menee jne. :) Älä piileskele.. :)


    • IHG!

      Mikko onko sulla tyttöystävää??:3

    • mukko

      Jaa mulla vai ei oo :D mut on kyl ollu :D:D:D:D:D ps rakkaus on ihanaa

    • mukko

      Ja Tarviin apuu kenlt kysyt?!

    • IHG!

      Minkä viestin sä oot poistanu Mikko? Voitko sanoo?? Ooo nii kiltti:)

    • mukko

      siis sama viesti tuli 2 kertaa :/ :D btw vaikutat kivalta :):):):)

    • HelpGirl

      Kysykää nyt jotain. :)

    • 14+9

      Mulla on siis hitonmoinen ongelma. Mä oon kertonu ihastukselle mitä ajattelen ja se ei oo vastannu tunteisiin mut oon selvinny siit ihan hyvin. Mä lähetin sille aika, tosi tarkat tiedot siitä mitä mä siitä ajattelen. Me ei olla puhuttu siitä, vaan oltu kavereita.

      Mut se ongelma on mun kaverit. Mä en aluks kertonu siitä kellekkään, mut ne tajus et mä salailen niiltä jotain. Jossain kohtaa mä sit kerroin mun toiselle parhaalle kaverille, sille jonka mä oon tuntenu pidempään, fbssä ja se lupas olla kertomatta kellekkään. Parin viikon päästä mä olisin ollut valmis kertomaan sille toiselle besulle, mut se sano et se tietää jo ku O..... kerto sille ajat sitten. Kun mä kysyin Oolta, onks se kertonu se ei myöntäny vaan vaihto aihetta. Sit joskus kun se vihdoin "myönsi" et se oli tehny sen, se alko syyttää sitä toista parasta kaveria ja mua eikä tunnustanu et oli ite tehny jotain väärää.

      Nyt, kun mä chattaan niiden kaa ne tuntuu kummatkin ymmärtävän mua, mut heti kun me oikeesti tavataan ne alkaa pilkata siitä ja lukee niit viestejä ja hihittelee mun selän takana.

      Mitä pitäs tehä?

      • HelpGirl

        Moi, toi on tosi ikävää ja se ei saa jatkuu. Sano sun ystäville, että niitten pitää lopettaa. Niitten pitäis ymmärtää ja arvostaa sun tunteita ja jos sä sanot niille, et et haluu, et ne puhuu koko aja siitä niin niitten pitäis ymmärtää jos ne todella on sun parhaita ystäviä!


    • mukko

      fucking weird

    • pliiis vastaaa

      hei pliis mä oon iha helveti ilone jos vastaaat:)) meinaa asun tampereel ja oon 14v poika ja olin serkun kaa koskaris ku sinne tuli kaks hyvänäköst tyttöö ja sit neki kattlei meit ja plaaplaa.. siä käytii kysyy numerot ja ne kysy meitä olee ja oltii niitte kaa mut oltii aika hiljasiixd ja sit ne meni toiste poikie kaa jokka ne tunsi jo ennestää... sit selvis et ne asuu kuopis (300km)täält:(( ja se toine niist oli iha helveti ihana tai ne molemmat oli mut se vaa omalla tavallaa... ja puhuin senkaa faces aik syvällisiiki ja oltiin niittekaa viä sitä seuraavana päivän jona ne myös lähti kuopioon takas:// se tyttö osotti jonkilaist kiinnostust mut en tiiä onks se enää nii kiinnostun.. miten saisin sen pysyy sillee ees vähä "kiinnostuneen" ? ku se on kuiteki aika suosittu nii pelkään et sit se unohtaa mut tai jotaaaa:(( mää taisin oikeesti rakastuu siihe

    • HelpGirl

      Joo, mä ymmärrän, koska mulla on ollu tommonen samanlainen tilanne... Ei ihan samanlainen, mut niin... Kandee sanoo sille faces vaan ihan suoraan, et sä tykkäät siit. :) ei se voi ees olla niin noloo, jos chattaat sen. Sit kysy silt vaik, et onks se tulos takas päin ja millon ja sit sovi tapaaminen:) sano sille oikeesti suoraan. Sillon saat tietää myös sen tunteista. Jos pelkäät, että se unohtaa sut niin sitte varsinkin sano tykkääväs siitä, koska sitten se tietää, et sillä on mahdollisuus suhun, jos sekin tykkää :) toivottavasti kaikki sujuu hyvi :)

    • moi!

      moi voisitko auttaa tykkään yhestä pojasta ja mun kaveri kanssa se poika ja mun kaveri on samalla luokalla munkaa ja kun poika alkaa puhua minulle sanat suusta vie se ni mitä teen

    • HelpGirl

      Moi!
      Sun kannattaa vaan oikeesti puhuu sille.
      Yritä vaan rohkaistuu ja harjoittele vaik peilin edessä.
      Koska muuten sun kaveri vie sen eka.

      • moi!

        emmä mä uskalla


      • yritän
        moi! kirjoitti:

        emmä mä uskalla

        no yritän kuitenki mutta se luokka on mulle niin uus että jos se kertoo mun luokkalaisille musta tulee koulun noloin tyyppi


    • levotontyttö
    • emt

      Mitä tehdä kun olen narsisti eikä kukaan tunnu riittävän.. täysin narsistinen en ole koska tiedän itse onmaavani narsistisia piirteitä.

    • 5+14

      panetsä vastaan jos mä panen sua?

    • snuspoika

      Mooi:) eli oon 12v poika yritän lopettaa nuuskaamisen ja polttamisen mut en onnistu ku ostan aina vaa lisää mitä teen?

      • Tota..

        Vieläks tää palsta on hengis? :D


      • Mä vaan :D
        Tota.. kirjoitti:

        Vieläks tää palsta on hengis? :D

        HelpGirl mikä sun Kik nimi on? :) Ite kato haluaisin saada apuu niinku henk. kohtasesti ku mun mielest silleen on helpompi puhuu :) kiitti jos ymmärrät


      • vastaatko vielä?
        Mä vaan :D kirjoitti:

        HelpGirl mikä sun Kik nimi on? :) Ite kato haluaisin saada apuu niinku henk. kohtasesti ku mun mielest silleen on helpompi puhuu :) kiitti jos ymmärrät

        Anteeks kun laitan tähän ton mä vaan viestin alle ku en osaa laittaa muuten niin asiaan:eli mitä teen tykkään mun kaverin luokal olevasta pojasta se poika tykkää vähän myös musta mutta se on mun kaverinkaa yhessä ja en haluis kuitenkaa pahottaa mun kaverin mieltä (hyvä kaveri) nii ja rakastantykkään kuitenki hirveesti siit pojasta? Jos vastailet enää?


      • auta mua
        vastaatko vielä? kirjoitti:

        Anteeks kun laitan tähän ton mä vaan viestin alle ku en osaa laittaa muuten niin asiaan:eli mitä teen tykkään mun kaverin luokal olevasta pojasta se poika tykkää vähän myös musta mutta se on mun kaverinkaa yhessä ja en haluis kuitenkaa pahottaa mun kaverin mieltä (hyvä kaveri) nii ja rakastantykkään kuitenki hirveesti siit pojasta? Jos vastailet enää?

        Mun luokal on yks kiva tyttö... mä oon ihastunu siihen mut en tiiä onko se muhun..
        Se yritti viime vuonna kai vihjata jotain, mut tajusin sen vast tänä vuonna :/ nyt oon koittanu puhuu sil, se vastailee yleensä vaan ykssanasesti... ja oon ihan lääpällään siihen... et mitä pitäis tehä?


    • HEEEELPMEE!!!

      Jos pystyt auttaa tai oot viel tääl ni hyvä!

      Elikkäs ihastuin yhteen poikaan n. 1kk sitten. Harrastan uintia ja näenkin hänet vain treeneissä joita meillä on 5krt viikossa. En pysty tapaamaan häntä muulloin kuin treenien aikana ja silloinkin aikaa ei ole kovin paljoa ja ympärillä on koko uimaryhmämme joten en silloinkaan voi oikein puhua hänelle kahden kesken tai mainita mitään. Joskus jos minulla on ollut aikaa olen yrittänyt puhua hänelle jostain uintiin liittyvästä kuten "Mikä on sinun ennätyksesi siinä ja siinä lajissa jne." Silloin hän kyllä vastaa, mutta tähän menee korkeintaan pari minuuttia... Muuten ongelma ei olisikaan näin suuri, mutta hänellä ei ole facebookkia, KIK messengeriä eikä mitään muutakaan tämän tyyppistä. (Itsellänikään ei kyllä ole Facea, mutta kaverini tarkisti asian) Joten yhteyttä en voi ottaa ninkään. Tervehdin häntä aina kun hän saapuu hallille ja kun hän lähtee ja hymyilenkin, mutta, mutta... En tarkoita että hän olisi niinkään ettei häntä yhtään kiinnostaisi mitä teen, mutta ei hän mitään ole vihjaillutkaan. Tiedän, että olen vielä nuori ja emme edes asu kaupungissa vaan vähän syrjässä joten en voi kysyä haluaisiko hän tavata minut vapaa-ajalla ja muutenkaan vanhempani eivät pääsätäisi enkä edes pääsisi millään kyydillä kapunkiin. :( Olen lievästi sanottuna pulassa tässä tapauksessa ja pyydänkin neuvoja ja toivon että osaisitte auttaa. Kiitos

    • TyttöVastailee!

      Anteeksi, en vastaa enää.
      Kysy vaikka joltain cutepolish käyttäjältä:D
      Tee palsta sille :D se osaa varmaan auttaa, vaikuttaa fiksulta .

    • IHG!

      Mikko käytkö tässä keskustelussa enää? Joo sori en oo ite käyny pitkään aikaan ois kiva jos kävisit vielä. Laita tähän viesti jos käyt vielä:)

    • james71

      Soita mulle 0503742783 haluaisin jutella kanssasa

    • IHG!

      James71 kuka oot

      • afsdfsdf

        James71 on 42 vuotias pedari. Katsoppas vaikka profiilista!


    • Anonyymi

      Toimiiko kolmen besu ryhmä

    • Anonyymi

      Juulia

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe