Ifa Continental,Playa del Ingles

kirppa11

Kannattaisiko kyseisestä hotellista toivoa allasnäköalaa ettei joutuisi kovin liikenteen melua kuuntelemaan.Onko kokemuksia huoneiden sijainnista?

7

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herttaranta

      Olimme viimesyksynä Ifassa,ei kannata ottaa altaanpuolelta ne ovat pohjoispuolella eikä aurinko paista parvekkelle koskaan.Kadun puolen huoneet ovat Eteläänpäin tee toivomus mahdollisimman ylhäältä,me oltiin 4 kerros siitä on jo merinäköala,eikä kadun meteli ollut paha.Ota puolihoito buffeet aivan mielettömän hyvät,jos menemme Ingleesiin menemme aina Ifaan,et todellakaan tule pettymää hotellin.

      • Luna2014

        Tulimme muutama päivä sitten Kanarialta ja hotelimme oli IFA Continental. Asuimme 3.krs. Kannattaa pyyttää etukäteen vaikka sähköpostilla huonetta korkeammalta.

        Meitä oli kaksi aikuista. Matka varattu jo elokuussa Finnmatkojen kautta. Sinäänsä 3.krs huone oli ihan ok. mutta kun tapasin muutaman suomalaisen altaalla ja kuulin, että he olivat pyytäneet saavuttuaan 6.krs huoneen - oikeasti merinäköalalla - ilman lisämaksua - ajattelin, että olisi pitänyt tajuta tehdä sama. Huoneestamme näkyi kahden hotellin välistä pala merta. Parveke oli aurinkoinen.
        Huone vähän kulahtanut, mutta erittäin siisti. Iso kahdesta sängystä yhdistetty parivuode oli kova, mutta näin huonoselkäiselle juuri siksi erittäin hyvä. TV:n ohjelmat oli kaikki dubattuja - niinkuin usein Espanjassa - vain yksi englanninkielinen uutiskanava. Lapsille olisi ollut espanjankielisiä piirettyjä, jotka varmaan olisivat toimineet meilläkin lapsilla aikanaan ihan hyvin.

        Kylpyhuone oli uusittu - amme jätetty paikalleen. Hotellin normishamppoot/suihkusaippua samassa putelissa seinällä. Erillisiä extroja ei ollut.
        Hiustenkuivaajaa ei ole.

        Allasalue erittäin hyvä. Yksi lämmitetty allas oli ainakin ja ihan oikeasti :) lämmitetty. Pienille lapsille siis hyvät mahdollisuudet uintiin.

        Palvelu hoitellissa oli erittäin hyvää. Finnmatkojen oppailta sai hiukan virheellistä tietoa, mutta vastaanoton henkilökunta osasi korjata asiat ja kertoa, miten tiettyihin poaikkoihin pääsi. Kivenheiton päässä ostoskeskus Tropical, jonka edestä lähti bussit tärkeimpiin kohteisiin. Helppo liikkua.

        Meillä oli all inclusive eli kaikki juomat/ruoat kuuluivat hintaan. Hinta-laatusuhde oli hyvä. Ruokatarjoilu oli erittäin hyvä. Juomat: paikalliset oluet ja viinit/sangria tulivat suoraan hanasta sekä altaalla että ravintolassa/baarissa tällä systeemillä. Baarista sai sekä altaalla että baarissa ihan riittävän monta paukkua myös tuohon samaan diiliin. Tähän kuului toki myös vesi ja kahvi/tee.

        Kävimme muutaman kerran myös muualla syömässä, koska jo viikossa alkaa vähän kullästymään ko. tarjoiluun, vaikka kaikkea ruokaa on erittäin hyvin tarjolla. Myös pienille lapsille olisi löytynyt varmasti jotakin syötävää. Keski-ikä oli kylläkin noin 70v tällä hetkellä, Jonkinverran meitä nuorempiakin oli.

        Yleiset tilat oli uusittu.
        Hyvä tapa tehdä tämä matka olisi myös varata se esim. booking comin kautta. Näin sesonkiaikaan se toimi hyvin näin, vaikka matkatoimistoa ei oikeastaan huomannut missään, jopa tavalliset bussimatka hotellille kuulutukset/kertomukset puuttuivat kokonaan.....minä olen ollut useita kertoja lomamatkoilla...seuralaiseni oli ensimmäistä kertaa...hänen kannaltaan ns. turistikertomukset bussimatkalla lentokentältä olisivat olleet paikallaan. Hotellilla kannattaa lukea Aurinkomatkojen kansiosta perusjuttuja . ...heillä on kattavat kertomukset ....toisin kuin Finnmatkoilla.

        Hieno hiekkaranta pienen kävelymatkan päässä. Isot kiviportaat loppumatkasta. Jonkinverran varmastikin kantamista, jos olisi pitänyt viedä esim. lasten isoja vesileluja tms.
        Hotellia uskallan suositella hinta laatusuhde oli kohdallaan, Palvelu hyvää.


      • lomallelompsis
        Luna2014 kirjoitti:

        Tulimme muutama päivä sitten Kanarialta ja hotelimme oli IFA Continental. Asuimme 3.krs. Kannattaa pyyttää etukäteen vaikka sähköpostilla huonetta korkeammalta.

        Meitä oli kaksi aikuista. Matka varattu jo elokuussa Finnmatkojen kautta. Sinäänsä 3.krs huone oli ihan ok. mutta kun tapasin muutaman suomalaisen altaalla ja kuulin, että he olivat pyytäneet saavuttuaan 6.krs huoneen - oikeasti merinäköalalla - ilman lisämaksua - ajattelin, että olisi pitänyt tajuta tehdä sama. Huoneestamme näkyi kahden hotellin välistä pala merta. Parveke oli aurinkoinen.
        Huone vähän kulahtanut, mutta erittäin siisti. Iso kahdesta sängystä yhdistetty parivuode oli kova, mutta näin huonoselkäiselle juuri siksi erittäin hyvä. TV:n ohjelmat oli kaikki dubattuja - niinkuin usein Espanjassa - vain yksi englanninkielinen uutiskanava. Lapsille olisi ollut espanjankielisiä piirettyjä, jotka varmaan olisivat toimineet meilläkin lapsilla aikanaan ihan hyvin.

        Kylpyhuone oli uusittu - amme jätetty paikalleen. Hotellin normishamppoot/suihkusaippua samassa putelissa seinällä. Erillisiä extroja ei ollut.
        Hiustenkuivaajaa ei ole.

        Allasalue erittäin hyvä. Yksi lämmitetty allas oli ainakin ja ihan oikeasti :) lämmitetty. Pienille lapsille siis hyvät mahdollisuudet uintiin.

        Palvelu hoitellissa oli erittäin hyvää. Finnmatkojen oppailta sai hiukan virheellistä tietoa, mutta vastaanoton henkilökunta osasi korjata asiat ja kertoa, miten tiettyihin poaikkoihin pääsi. Kivenheiton päässä ostoskeskus Tropical, jonka edestä lähti bussit tärkeimpiin kohteisiin. Helppo liikkua.

        Meillä oli all inclusive eli kaikki juomat/ruoat kuuluivat hintaan. Hinta-laatusuhde oli hyvä. Ruokatarjoilu oli erittäin hyvä. Juomat: paikalliset oluet ja viinit/sangria tulivat suoraan hanasta sekä altaalla että ravintolassa/baarissa tällä systeemillä. Baarista sai sekä altaalla että baarissa ihan riittävän monta paukkua myös tuohon samaan diiliin. Tähän kuului toki myös vesi ja kahvi/tee.

        Kävimme muutaman kerran myös muualla syömässä, koska jo viikossa alkaa vähän kullästymään ko. tarjoiluun, vaikka kaikkea ruokaa on erittäin hyvin tarjolla. Myös pienille lapsille olisi löytynyt varmasti jotakin syötävää. Keski-ikä oli kylläkin noin 70v tällä hetkellä, Jonkinverran meitä nuorempiakin oli.

        Yleiset tilat oli uusittu.
        Hyvä tapa tehdä tämä matka olisi myös varata se esim. booking comin kautta. Näin sesonkiaikaan se toimi hyvin näin, vaikka matkatoimistoa ei oikeastaan huomannut missään, jopa tavalliset bussimatka hotellille kuulutukset/kertomukset puuttuivat kokonaan.....minä olen ollut useita kertoja lomamatkoilla...seuralaiseni oli ensimmäistä kertaa...hänen kannaltaan ns. turistikertomukset bussimatkalla lentokentältä olisivat olleet paikallaan. Hotellilla kannattaa lukea Aurinkomatkojen kansiosta perusjuttuja . ...heillä on kattavat kertomukset ....toisin kuin Finnmatkoilla.

        Hieno hiekkaranta pienen kävelymatkan päässä. Isot kiviportaat loppumatkasta. Jonkinverran varmastikin kantamista, jos olisi pitänyt viedä esim. lasten isoja vesileluja tms.
        Hotellia uskallan suositella hinta laatusuhde oli kohdallaan, Palvelu hyvää.

        Kiitos asiallisesta arvioinnista. Ko. hotelliin matka edessä maaliskuussa 2 lapsen kanssa. Onko totta ettei hotelli salli uimapatjoja tai pallopelejä altaissa? Ja kirjoittakaa vaan muutkin hotellissa vierailleet kokemuksianne... Hyvää alkavaa vuotta kaikille!


    • Olisi mukava tietää onko IFA continentalissa minimarkettia?millainen se tropical ostoskeskus on?onko hyviä muistoja siitä? Huhtikuussa olen miehen kanssa menossa kyseiseen hotelliin.

      • yks matkailija...

        Hei!
        me ollaan oltu joskus siellä ja tykkäsin kovasti siitä hotellista.
        Siinä on hotellin alakerrassa pieni kauppa, mutta se ostoskeskus Tropical on tosi
        lähellä n. 100 metriä siinä on myös linja pysäkit josta pääsee joka pääkaupunkiin sekä Puerto de Moganiin helposti. n. 4,15 € hinta suunta ,
        siis kannattaa majoittua sinne
        Siisti,hyvä palvelu,...


      • heli32
        yks matkailija... kirjoitti:

        Hei!
        me ollaan oltu joskus siellä ja tykkäsin kovasti siitä hotellista.
        Siinä on hotellin alakerrassa pieni kauppa, mutta se ostoskeskus Tropical on tosi
        lähellä n. 100 metriä siinä on myös linja pysäkit josta pääsee joka pääkaupunkiin sekä Puerto de Moganiin helposti. n. 4,15 € hinta suunta ,
        siis kannattaa majoittua sinne
        Siisti,hyvä palvelu,...

        Kiitos paljon tuosta tiedosta


    • nyt lykkimään

      Oikein mukava homohotelli. Altaalla saat ehdotuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe