Pystyykö Mozilla Firefox 0.9.3 asentamaan sellaista Extensionia, että klikattava linkki aukeisi toiseen välilehteen. Eli jos minulla on tuossa ylhäällä 2 välilehteä auki Suomi24 ja Jippii vaikkapa, niin pystyykö linkin saada avautumaan Jippiin välilehteen? Kokeilin tänään tuommoista Extensionia, niin klikattava linkki aukesi tabiin, mutta juuri siihen tabiin millä sen linkin avasinkin. Toivottavasti ymmärsitte.
Linkit avautumaan uusiin tabeihin.
2
162
Vastaukset
- Juuso Q.
...on mahdollista saada ainakin avautumaan linkit toiselle välilehdelle. Ainakin kun hakee all-in-gesturet, (voi olla myös oletuksena) niin niissä aukeaa toiseen tabiin ku painaa linkkiä hiiren rullalla. Tuosta en taas ole varma, että saako linkkiä aukeamaan jo olemassaolevalle tabille.
- toosa
Itse käytän single window nimistä extensionia. Säädöiltään rajallisempi kuin esim Tabbed browsing extension, mutta ajaa juuri sen asian mitä itse haen ..
Eli tämä Single window avaa esim messengeristä klikatun linkin uuteen välilehteen, samoin se tekee linkeille joissa on määritteenä ertä ne avataan uuteen ikkunaan.. Jos linkissä määritteenä että avataan samaan ikkunaan niin silöloin ei toki tämäkään auta, en kyllä ole tutkinut onko säätöä että saa kaikki linkit aukeamaan uuteen tabbiin, mutta se ei olisi kovin käytännöllistä.. Ajattele esim tätä foorumia että joka vastaus olisi omassa tabissaan.. :)
Mutta todellakin , asiansa tuo extebsion ajaa ja itse pidän siksi kun mitä ilmeisimmin keveämpi selaimellekkin kun ei ole säätöjä joita itse en tarvitse.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708