LOGIN:alapitk
PASSWORD:salasana123
toinen ukko
LOGIN:timppa123
SALASANA:987kajarit123
kolmas ukko
LOGIN:ukko sape
SALASANA auto123
ILMAISIA RUNESCAPE ACCOUNTTEJA! 2013!!!!!!!!
13
313
Vastaukset
- hemuli5
iha paskoi ukkoi en ota
- rs-hoast
ei toimi edes noi rune ukot laitas tänne oikeat tiedot nimet ja salikset tänne tulemaan
- ILMASIA RUNEUKKOJA
ne on noi tiedot olkaapa hyvä
- Kananmuna
Antakaa MUNAAA!!!!
- Pääsiäiskukko
Antakaa NAMUUU!!!!
- HUOMIO
Hemmetin idiootit, älkää v'tussa menkö noille acoille (jos edes toimii) koska:
Ne ovat luultavasti paskoja joilla ei tee mitään.
Jos ne eivät ole täysin paskoja, älkää ottako niitä omaksenne älkääkä hankkiko niille rahaa, acon tekijä voi ottaa sen takaisin ja myös sinun vaivalla hankkimasi rahat.
Ja viimeiseksi tärkein asia: jos kirjaudutte niille, acon tekijä näkee teidän IP osoitteen lobbyssa, sinähän olet sillä viimeksi kirjautunut. Ja IP:tä ei saisi kertoa kenellekään, hakkerit hyötyvät niistä.
Muistakaa, että kukaan ei anna hyvää accoa noin vain pois. - rsfreak123
ip tärkein asia? vanhana rs pelaajana mulla on ofc dynaaminen ip........ :D:D::D:D:D:D::D
mitä hakkerit ees hyötyy ip:stä muutaku ddos - VOI VITTU
ei ole oikeita ukkoja vitsi laita jotain oikeita?:? VALOPÄÄ!!
- Valopää.
Tässä olis yks:
Login:Oikea Ukko
Salasana:Valopää
- free runescape membe
http://Awardgain.com/?ref=448475
tehkääs täst acco ja saatte oikeesti ilmasen memberin :) - JonneViihkilä
Terve minun nimeni on Jonne Viihkilä! Löysin hyvän sivuston siellä saatte helposti rahaa! Sinun ei tarvitse muutakun painaa linkkiä ja mennä sivustolle! Voit kiittää minua myöhemmin! :)
http://visitors2cash.com/ref.php?refId=131883 - pera91
ootko p*ska? pentu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103