LOGIN:alapitk
PASSWORD:salasana123
toinen ukko
LOGIN:timppa123
SALASANA:987kajarit123
kolmas ukko
LOGIN:ukko sape
SALASANA auto123
ILMAISIA RUNESCAPE ACCOUNTTEJA! 2013!!!!!!!!
13
326
Vastaukset
- hemuli5
iha paskoi ukkoi en ota
- rs-hoast
ei toimi edes noi rune ukot laitas tänne oikeat tiedot nimet ja salikset tänne tulemaan
- ILMASIA RUNEUKKOJA
ne on noi tiedot olkaapa hyvä
- Kananmuna
Antakaa MUNAAA!!!!
- Pääsiäiskukko
Antakaa NAMUUU!!!!
- HUOMIO
Hemmetin idiootit, älkää v'tussa menkö noille acoille (jos edes toimii) koska:
Ne ovat luultavasti paskoja joilla ei tee mitään.
Jos ne eivät ole täysin paskoja, älkää ottako niitä omaksenne älkääkä hankkiko niille rahaa, acon tekijä voi ottaa sen takaisin ja myös sinun vaivalla hankkimasi rahat.
Ja viimeiseksi tärkein asia: jos kirjaudutte niille, acon tekijä näkee teidän IP osoitteen lobbyssa, sinähän olet sillä viimeksi kirjautunut. Ja IP:tä ei saisi kertoa kenellekään, hakkerit hyötyvät niistä.
Muistakaa, että kukaan ei anna hyvää accoa noin vain pois. - rsfreak123
ip tärkein asia? vanhana rs pelaajana mulla on ofc dynaaminen ip........ :D:D::D:D:D:D::D
mitä hakkerit ees hyötyy ip:stä muutaku ddos - VOI VITTU
ei ole oikeita ukkoja vitsi laita jotain oikeita?:? VALOPÄÄ!!
- Valopää.
Tässä olis yks:
Login:Oikea Ukko
Salasana:Valopää
- free runescape membe
http://Awardgain.com/?ref=448475
tehkääs täst acco ja saatte oikeesti ilmasen memberin :) - JonneViihkilä
Terve minun nimeni on Jonne Viihkilä! Löysin hyvän sivuston siellä saatte helposti rahaa! Sinun ei tarvitse muutakun painaa linkkiä ja mennä sivustolle! Voit kiittää minua myöhemmin! :)
http://visitors2cash.com/ref.php?refId=131883 - pera91
ootko p*ska? pentu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656685
- 562018
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451909- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3511167Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511115Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141041Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917