Ongelmanani on puhe häissä, jonka kaaso perinteisen kaavan mukaan myöskin pitää... Mitä kaikkea siihen tulisi sisällyttää, miten aloittaa ym? Pliis, olisin erittäin kiitollinen kaikista pienistäkin vinkeistä ja lauseista! :)
Hääpuhe :)
3
52629
Vastaukset
- ykä
tietysti kerrot jonkin anekdootin morsiamen ja sulhasen kohtaamisesta ensi kerran tms. Tai jonkun jutun joka liittyy sinuun ja morsiuspariin. ei siinä sen kummempaa tarvita. Paras puhe on lyhyt!
- kaaso 08/04
Moi!
Sain kaason kunniatehtävän ystävieni häihin (häät oli tän kuun alussa). Oma puheeni koostui siitä ajasta, jonka olen heidät tuntenut (noin neljä vuotta) ja siitä, mitä olemme yhdessä tehneet jne.. En kirjoittanut puhettani "puhtaaksi", kirjoitin vain muutamia ydinsanoja itselleni muistutukseks..
Puheeni pituus herätti suurta hilpeyttä, sillä sen kesto oli taatusti lähemmäks 20minuuttia=) Mutta niinkuin ystäväpariskunta minulle häiden jälkeen sanoi, niin vieraat olivat kehuneet puhetta ja sen miellekkyyttä! Puheeni ei siis ollut mikään perinteinen ja hääpari kommentoi aina väliin puhettani:D
Joten neuvoksi voin vain sanoa, että tee puheestasi itsesi "näköinen" äläkä turhaan stressaa sen suhteen. Itse laadin puheen rungon vasta häitä edeltävänä iltana, ja morsian oli aivan kauhuissaan!!! Mutta lopputulokseen hän oli erittäin tyytyväinen...
Onnea häihin=) - bestman
moi itse sain puheeseeni bestmanina vinkkeja oheiselta sivulta jossa paljon esimerkkipuheita kaasolle ja bestmanille
http://www.hitched.co.uk/speeches/examples/index.asp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696127Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614663Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu504426Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644269Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682662En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612172Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331652odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1311534- 481463
- 341318