mihinkä tarkoitukseen koirasi haluat?? metsästys-kamuksi? ihan vaan rapsuttelua varten? jalostukseen? kaveriksi? turvakoiraksi? kertokaapa mihinkä tarkoitukseen koiranne olette hommanneet?
mihinkä tarkoitukseen??
11
458
Vastaukset
- Dober
Ystäväksi ennenkaikkea. Lisäksi harrastuskaveriksi, haassteeksi, ulosviejäksi, myös turvaksi,.
Mutta siis tärkein on se että koira on ystäväni. - koira-immeinen
eli onko koirarodulla ja hinnalla jne. mitään merkitystä?
- Dober
Miksi hankkisin esim. vinttikóiran kun haluan harrastaa pk-lajeja. Hinnallahan ei ole väliä, pääasia että saan motivoituneen, tervepäisen kaverin, joka myös harrastuksissa pelittää.
Omaata dobermannista tosin en maksanut mitään, se kun tuli mulle "ongelmakoirana". Ainoa ongelma oli koulutuksen puute. Mulle täydellinen perheenjäsen ja harrastuskaveri.
- Riva
Hinnalla ei ollut väliä.
Kaveriksi,harrastuskoiraksi.
Rodun päättäminen oli lopuksi helppo tehdä,mulla oli niin kovat kriteerit että vain saksanpaimenkoira täytti ne,joten meillä on saksanpaimenkoira uros.Sain mitä tilasin.
(meni vähän asian viereen) - ei seropi
Hankin koiran ystäväksi, turvaksi, rapsuttelua varten ja lenkkikaveriksi metsäpoluille. Ja kun ei koskaan ole ollut koiratonta aikaa elämässä...vanhemmillani on aina ollut koira. Lisäksi olen jääny kiinni koiraharrastukseen yleensäkin. Tulee käytyä koiranäyttelyissä jopa "turistinakin". Touhuttua pk-kokeissa, joskus kisaajanakin. Koulutuskentäällä tulee roikuttua ja metsässä käydään harkoilla...Tokoa ja agilityäkin tullut kokeiltua. Käynyt vaan niin hassusti, että lähes kaikille ystävilläni on koira, aika moni ystävä on löytyny koiraharrastuksen myötä.
Tällähetkellä saksanpaimenkoirat, mutta yhtälailla tykkään niin monesta muustakin rodusta. - Katri
MOIKKELIS!
MINÄ HOMMASIN SEITTEMÄN VUOTTA SITTEN DALMATIALAISEN SEURAKOIRAKSI. SITÄ SE NYT SITTEN SANANMUKAISESTI ONKIN! SE ÄNKEÄÄ JOPA VESKIIN MUKAAN, SE PELKÄÄ IMURIA MUTTA TULEE SILTI SIIHEN VIEREEN. ME KÄYMME SEN KANSSA PITKILLÄ KÄVELYILLÄ, JA SE ON VAPAANA, EIKÄ USKALLA/ TAHDO LÄHTEÄ KAUAS. SEURAKOIRAKSI! - realisti
lenkille viejäksi, ilman koiraa tahtoo jäädä se liikunta vähiin. Ja onhan se koira semmoinen kiva hellittelyn kohde. Noistahan se rotukin aika pitkälle määräytyy, tällä kertaa sekarotuinen.
- henni
aikaisemmat koirani saksanpaimenkoirat olen hommannut harrastuksen (pk), ja kaveruuden vuoksi, nämä kaksi nykyistä sek.rot. ja villis lähinnä seurakoiriksi , ja ulkoilun vuoksi kolmevuoro työssä ei paljoakaan harrastella.
- Issukka
ystäviksi, näyttelykoiriksi, jalostukseen. Minulla on kolme ostoista, muut ovat omia eri ikäisiä kasvatteja, joita vasiten olen itselleni kotiin jättänyt.
- Helinä
SYDÄNYSTÄVÄKSI, iltojen iloksi, aamujen auringoksi ja jalkojen lämmittäjäksi :D Ehkä kenties joku päivä tassuttelemme myös näyttelykentille. Voiko olla ihanampaa aamuherätystä kuin iso, märkä pusu?
- Issukka
tai sitten kun avaat silmät, niin vastaan tuijottaa ihanat tummat silmät ja kirsu on "mm" päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511319- 629272
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal193000- 632733
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722450