mihinkä tarkoitukseen??

koira-immeinen

mihinkä tarkoitukseen koirasi haluat?? metsästys-kamuksi? ihan vaan rapsuttelua varten? jalostukseen? kaveriksi? turvakoiraksi? kertokaapa mihinkä tarkoitukseen koiranne olette hommanneet?

11

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dober

Ystäväksi ennenkaikkea. Lisäksi harrastuskaveriksi, haassteeksi, ulosviejäksi, myös turvaksi,.

Mutta siis tärkein on se että koira on ystäväni.

• koira-immeinen

eli onko koirarodulla ja hinnalla jne. mitään merkitystä?

• Dober

Miksi hankkisin esim. vinttikóiran kun haluan harrastaa pk-lajeja. Hinnallahan ei ole väliä, pääasia että saan motivoituneen, tervepäisen kaverin, joka myös harrastuksissa pelittää.

Omaata dobermannista tosin en maksanut mitään, se kun tuli mulle "ongelmakoirana". Ainoa ongelma oli koulutuksen puute. Mulle täydellinen perheenjäsen ja harrastuskaveri.

• Riva

Hinnalla ei ollut väliä.
      Kaveriksi,harrastuskoiraksi.
      Rodun päättäminen oli lopuksi helppo tehdä,mulla oli niin kovat kriteerit että vain saksanpaimenkoira täytti ne,joten meillä on saksanpaimenkoira uros.Sain mitä tilasin.

(meni vähän asian viereen)

• ei seropi

Hankin koiran ystäväksi, turvaksi, rapsuttelua varten ja lenkkikaveriksi metsäpoluille. Ja kun ei koskaan ole ollut koiratonta aikaa elämässä...vanhemmillani on aina ollut koira. Lisäksi olen jääny kiinni koiraharrastukseen yleensäkin. Tulee käytyä koiranäyttelyissä jopa "turistinakin". Touhuttua pk-kokeissa, joskus kisaajanakin. Koulutuskentäällä tulee roikuttua ja metsässä käydään harkoilla...Tokoa ja agilityäkin tullut kokeiltua. Käynyt vaan niin hassusti, että lähes kaikille ystävilläni on koira, aika moni ystävä on löytyny koiraharrastuksen myötä.
      Tällähetkellä saksanpaimenkoirat, mutta yhtälailla tykkään niin monesta muustakin rodusta.

• Katri

MOIKKELIS!
      MINÄ HOMMASIN SEITTEMÄN VUOTTA SITTEN DALMATIALAISEN SEURAKOIRAKSI. SITÄ SE NYT SITTEN SANANMUKAISESTI ONKIN! SE ÄNKEÄÄ JOPA VESKIIN MUKAAN, SE PELKÄÄ IMURIA MUTTA TULEE SILTI SIIHEN VIEREEN. ME KÄYMME SEN KANSSA PITKILLÄ KÄVELYILLÄ, JA SE ON VAPAANA, EIKÄ USKALLA/ TAHDO LÄHTEÄ KAUAS. SEURAKOIRAKSI!

• realisti

lenkille viejäksi, ilman koiraa tahtoo jäädä se liikunta vähiin. Ja onhan se koira semmoinen kiva hellittelyn kohde. Noistahan se rotukin aika pitkälle määräytyy, tällä kertaa sekarotuinen.

• henni

aikaisemmat koirani saksanpaimenkoirat olen hommannut harrastuksen (pk), ja kaveruuden vuoksi, nämä kaksi nykyistä sek.rot. ja villis lähinnä seurakoiriksi , ja ulkoilun vuoksi kolmevuoro työssä ei paljoakaan harrastella.

• Issukka

ystäviksi, näyttelykoiriksi, jalostukseen. Minulla on kolme ostoista, muut ovat omia eri ikäisiä kasvatteja, joita vasiten olen itselleni kotiin jättänyt.

• Helinä

SYDÄNYSTÄVÄKSI, iltojen iloksi, aamujen auringoksi ja jalkojen lämmittäjäksi :D Ehkä kenties joku päivä tassuttelemme myös näyttelykentille. Voiko olla ihanampaa aamuherätystä kuin iso, märkä pusu?

• Issukka

tai sitten kun avaat silmät, niin vastaan tuijottaa ihanat tummat silmät ja kirsu on "mm" päässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11319
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9272
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3700
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3609
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      19
      3000
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2733
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2450
    Aihe