Miten sivistynyt iranilainen mies voi löytää elämänsä naisen ?

kunnollinen mies

Olen 39v fiksu työssä käyvä ja älykäs iranilainen mies. Olen ollut Suomessa 15v ja olen halunnut löytää elämäni naisen sivistyneistä suomalaisista naisista. On ollut todella vaikea tutustua naisiin ehkäpä taustani takia. En haluaisi missään nimessä mennä naimisiin Iranista tuodun naisen kanssa! Minun ihanne nainen on itsenäinen rakastettava tasaarvoa arvostava suomalainen nainen. Kertokaa, miten voi olla niin vaikea löytää rakkautta! En ole pinnallinen ja syvällisen keskustelun aloittaminen naisen kanssa on ollut vaikeaa.

9

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina valmiina

Oletko Suomen kansalainen vai etsitkö täältä naimakauppaa saadaksesi sen?

• kunnollinen mies

Olen kyllä Suomen kansalainen ja hyvin toimeentuleva mies

• kunnollinen mies

Osaako joku suhtautua positiivisesti ? En ole etsimässä elättäjää enkä tarvitse Suomen kansalaisuutta, koska minulla on se. Katsotaan, tuleeko järkeviä vastauksia ja neuvoja!
      Ennakkoluulot pois ja vastauksia kiitos!

• snaju

Ensinnäkin: yritä olla välittämättä häirikköviesteistä.

Enpä osaa näin miehenä oikein hyvin vastata, mutta minulla on vähän samalaisia kokemuksia, vaikka olen syntyjäni suomalainen. Hyviä (lue: itselle sopivia), vapaita naisia on harvassa ja niiden seulominen on työ takana ja tuuristakin kiinni. Kannattaa keskittää etsintä sellaisiin paikkoihin ja konteksteihin, joista sivistyneitä naisia voisi kuvitella löytävänsä. Baarit eivät ole ehkä kovin hyviä apajia, jos on tosissaan liikkeellä. Sitten on tietysti vielä sekin tekijä, että ehkä ulkomaalaistaustasi houkuttelee myös vääränlaisia naisia. Sellaisia, joita kiinnostaa enemmän "eksoottinen" tausta ja ulkonäkö kuin ihminen ja tämän ajatukset.
        Ihan vain heittona: mitä jos kokeilisit jotain treffipalstaa tms. sillä tavalla, että et mainitsisi lainkaan ulkomaalaisia juuriasi? Treffeillä homma sitten paljastuisi ja jyvät kuoriutuisivat akanoista.

By the way: tämä aihe kuuluisi ehkä ennemminkin tuonne "Monikulttuuriset suhteet" -palstalle.

• khobi

Minulle kelpaat heti ☺naapurinani ollut koulutettu, sivistynyt, kohtelias, komea, syntyjään Iranilainen, aivan valtavan sydämellinen mies.

• Helinänsana

Kun olet iranilainen , niin luulisi sinun saavan naisia joka lähtöön. Ainakin näillä palstoilla kehutaan, että fiksut naiset ovat suvaitsevaisia ulkomaalaistaustaisille.
        Eikö näin olekaan, kun sinun on vaikeaa löytää kumppania fiksujen joukosta ?
        Eli onko se sanahelinää. Suvaitaan julkisesti, mutta ei suvaitakaan omaksi kumppaniksi ?

• kesäunelmia

Suomessa kumppanin löytäminen on vaikeaa suomalaisellekin, koska täällä ollaan aika varautuneita. Spontaani keskustelu noin vain ei oikein kuulu suomalaiseen tapakulttuuriin, valitettavasti. Olen itse nainen ja olen kokenut kumppanin etsinnän todella hankalaksi, vaikka ulkonäössäni ei ole mitään ongelmaa ja muutenkin olen ihan ok.

Voisit tosiaan kokeilla nettitreffejä. Siellä kun jaksaa tutustua, niin aikaa myöten voi hyvinkin löytää kumppanin.

Onnea sinulle!

• kunnollinen mies

Kiitos asiallisista vastauksista! Olen kokeillut nettitreffejäkin. Ongelmana on se, että alussa kaikki sujuu hyvin, mutta lopussa kun sanon olevani syntyperäisesti ulkomaalainen, treffi kaatuu siihen.

• monika1234

iranilaiset miehet parhaita vaikea vain löytää :( haletse tore ..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      365
      2265
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      54
      1751
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      155
      1389
    4. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1345
    5. 153
      1316
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1171
    7. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1162
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      85
      1112
    9. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1067
    10. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      1012
    Aihe