Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten sivistynyt iranilainen mies voi löytää elämänsä naisen ?

kunnollinen mies

Olen 39v fiksu työssä käyvä ja älykäs iranilainen mies. Olen ollut Suomessa 15v ja olen halunnut löytää elämäni naisen sivistyneistä suomalaisista naisista. On ollut todella vaikea tutustua naisiin ehkäpä taustani takia. En haluaisi missään nimessä mennä naimisiin Iranista tuodun naisen kanssa! Minun ihanne nainen on itsenäinen rakastettava tasaarvoa arvostava suomalainen nainen. Kertokaa, miten voi olla niin vaikea löytää rakkautta! En ole pinnallinen ja syvällisen keskustelun aloittaminen naisen kanssa on ollut vaikeaa.

9

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina valmiina

      Oletko Suomen kansalainen vai etsitkö täältä naimakauppaa saadaksesi sen?

      • kunnollinen mies

        Olen kyllä Suomen kansalainen ja hyvin toimeentuleva mies


    • kunnollinen mies

      Osaako joku suhtautua positiivisesti ? En ole etsimässä elättäjää enkä tarvitse Suomen kansalaisuutta, koska minulla on se. Katsotaan, tuleeko järkeviä vastauksia ja neuvoja!
      Ennakkoluulot pois ja vastauksia kiitos!

      • snaju

        Ensinnäkin: yritä olla välittämättä häirikköviesteistä.

        Enpä osaa näin miehenä oikein hyvin vastata, mutta minulla on vähän samalaisia kokemuksia, vaikka olen syntyjäni suomalainen. Hyviä (lue: itselle sopivia), vapaita naisia on harvassa ja niiden seulominen on työ takana ja tuuristakin kiinni. Kannattaa keskittää etsintä sellaisiin paikkoihin ja konteksteihin, joista sivistyneitä naisia voisi kuvitella löytävänsä. Baarit eivät ole ehkä kovin hyviä apajia, jos on tosissaan liikkeellä. Sitten on tietysti vielä sekin tekijä, että ehkä ulkomaalaistaustasi houkuttelee myös vääränlaisia naisia. Sellaisia, joita kiinnostaa enemmän "eksoottinen" tausta ja ulkonäkö kuin ihminen ja tämän ajatukset.
        Ihan vain heittona: mitä jos kokeilisit jotain treffipalstaa tms. sillä tavalla, että et mainitsisi lainkaan ulkomaalaisia juuriasi? Treffeillä homma sitten paljastuisi ja jyvät kuoriutuisivat akanoista.

        By the way: tämä aihe kuuluisi ehkä ennemminkin tuonne "Monikulttuuriset suhteet" -palstalle.


      • khobi

        Minulle kelpaat heti ☺naapurinani ollut koulutettu, sivistynyt, kohtelias, komea, syntyjään Iranilainen, aivan valtavan sydämellinen mies.


      • Helinänsana

        Kun olet iranilainen , niin luulisi sinun saavan naisia joka lähtöön. Ainakin näillä palstoilla kehutaan, että fiksut naiset ovat suvaitsevaisia ulkomaalaistaustaisille.
        Eikö näin olekaan, kun sinun on vaikeaa löytää kumppania fiksujen joukosta ?
        Eli onko se sanahelinää. Suvaitaan julkisesti, mutta ei suvaitakaan omaksi kumppaniksi ?


    • kesäunelmia

      Suomessa kumppanin löytäminen on vaikeaa suomalaisellekin, koska täällä ollaan aika varautuneita. Spontaani keskustelu noin vain ei oikein kuulu suomalaiseen tapakulttuuriin, valitettavasti. Olen itse nainen ja olen kokenut kumppanin etsinnän todella hankalaksi, vaikka ulkonäössäni ei ole mitään ongelmaa ja muutenkin olen ihan ok.

      Voisit tosiaan kokeilla nettitreffejä. Siellä kun jaksaa tutustua, niin aikaa myöten voi hyvinkin löytää kumppanin.

      Onnea sinulle!

      • kunnollinen mies

        Kiitos asiallisista vastauksista! Olen kokeillut nettitreffejäkin. Ongelmana on se, että alussa kaikki sujuu hyvin, mutta lopussa kun sanon olevani syntyperäisesti ulkomaalainen, treffi kaatuu siihen.


    • monika1234

      iranilaiset miehet parhaita vaikea vain löytää :( haletse tore ..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe