Tämmöisen pienen hevarin päässä kehkeytyi kysymys, miksi kaikissa teinileffoissa on se sama kuvio että "suosittu" rakastuu "nörttiin" joka on haaveillut hänestä pitkään, blaa,blaa...
Bullshit.
Paskaa.
Ensiksi, miten voi niin täydelliset aivottomat (mutta kauniit) tuusat, olla niin suosittuja jos kaikki heitä inhoavat? Onko amerikkalaiset niin pinnallista porukkaa?
Toiseksi, minä en ainakaan tahdo "suosittuja, jo syntyessään amispoikia"
Minulla on ihana hevaripoikaystävä ja ollaan molemmat friikkejä.
Ja luulen että ne hiljaisemmatkin haluavat vierelleen jonkun jolla on muutakin päässä kuin peroksidihiukset.
(Ja friikki tarvitsee friikin)
Teinileffat vaan ylistävät niitä jotka katsovat muita alaspäin, puhuvat vain ulkonäöstä, ja naimisesta.
Nuorisoa aivopestään.
Ei ihme että nykynuorilla on niin vääristynyt kuva itsestään. Pitäisi olla kroppa kuin barbilla, kauniita vaatteita, rikkaat vanhemmat, koulun suosituin jätkä...
ja sitten kun jotain näistä puuttuu, masennutaan, ja elämä menee niin perseelleen niin perseelleen.
En yleistä, on vieläkin sellaisia jotka arvostavat ystäviä, elämän pieniä hetkiä, omaa rakasta.
Mutta teinileffat ei iske.
Siksi katsonkin kauhua:)
Pointti? Ööh, tulipa vaan mieleen.
Teinixleffat
8
446
Vastaukset
- Hand of Doom
Oon muuten itse miettinyt samaa jonkun aikaa.
Ja ois myös kiva saada vastaus joltakin.- tikkari
jenkit tekee feikki leffoja joilla ei oo mitään tekemist todellisuuden kanssa... ehkä olis niitenki jo aika herätä real lifeen siel atlantin takan...
- giima
Samaa mieltä. Ei kaikkien tartte olla Sarah Michellejä eikä omata Josh Harnetteja, ei tartte olla luksuskartanoa kotina, eikä upporikkaita vanhempia. Tyytyväinen itseensä voi olla ilmankin noita, niinkuin mä oon.
Ajanvietteeksihän noi teinileffat on tehty. Ryvetään alapäähuumorissa ja näytetään hyvältä (hyvältä ja hyvältä..). Mutta joku voi ottaa tosissaan, pitäisi olla sellanen ku lehvoissa.
Mutta on tainnu toi teinileffa-satu käydä toteen mun kohalla, pariinkin kertaan. Suosittu, hyvännäkönen poika tykästyy hiljaseen, kilttiin tyttöön. =) Mut enempi mua lämmittää noi hiljaset ja ei niin suositut pojat. - EräsJokaHeräs
Ihan pakko mainita, että joku taitaa käyttää saman tapasta nikkiä. No joo...
Mutta siis tuommoset elokuvat voi olla ns. "nörteille" ja "epäsuosituille" mukavaakin kateltavaa. Jos oma elämä mennee muiden kiusatessa tätä, eikä elämä tunnu yhtään mukavalta, niin voi sitä olla kiva katella tuommosta ehkä rohkasevaa elokuvaa. Että vielä kaikki on toisin. Ja samoin myös sellasille ihmisille (tytöille), jotka luulevat jäävänsä koko elämänsä ajaksi yksinäiseks, voi olla rohkasevaa katseltavaa tuommoset elokuvat.
Kerroit itse katsovasi kauhua. No, joidenkin mielestä se on täyttä peetä. Mutta siis onko kauhuelokuvat, joissa tapetaan raa'asti ja joissa hirveet otukset pelottelevat, hyvää katseltavaa? Mun mielestä on, mutta kaikki ei oo samaa mieltä.
Ei pie ajatella negatiivisesti =) Positiivisuus "in" =)- kyöpeli
Masennusta siitä vain seuraa jos katsoo tuollaista. "vielä kaikki on toisin" just just. Silloin pitää tehdä jotain, eikä vain katsella leffoja.
"Kerroit itse katsovasi kauhua. No, joidenkin mielestä se on täyttä peetä. Mutta siis onko kauhuelokuvat, joissa tapetaan raa'asti ja joissa hirveet otukset pelottelevat, hyvää katseltavaa? Mun mielestä on, mutta kaikki ei oo samaa mieltä."
Tästähän ei nyt ollut kyse. Kirjoittaja vain kertoi oman elokuva-mieltymyksensä. - giima
Nykyajan kauhu on aika sontaa, näin suoraan sanottuna. Onhan se varmaan kiva katella huimia erikoistehosteita kun veri lätisee jne. Mutta että pelottaako? Ei.
- Viestiketjun aloittaja
giima kirjoitti:
Nykyajan kauhu on aika sontaa, näin suoraan sanottuna. Onhan se varmaan kiva katella huimia erikoistehosteita kun veri lätisee jne. Mutta että pelottaako? Ei.
EräsJokaHeräs: Sori:( En tienny, vaihdan nikkiä.
Ei liity miun kauhun katselu, mainitsimpa vain, ja vaikka sitä katselenkin, niin olen kyllä positiivinen ihminen:) Joskus vähän liikaakin. - EräsJokaHeräs
Viestiketjun aloittaja kirjoitti:
EräsJokaHeräs: Sori:( En tienny, vaihdan nikkiä.
Ei liity miun kauhun katselu, mainitsimpa vain, ja vaikka sitä katselenkin, niin olen kyllä positiivinen ihminen:) Joskus vähän liikaakin.Ei se haittaa, mainihin vaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073