Siainti:Ranualta 12Km,Oulusta noin 140Km ja Syötteeltä 60Km rauhallisella
paikalla,ei naapureita lähettyvillä.
Mökki on kalustettu.
Huoneita pirtti keitiön lisäksi 2 makuuhuonetta sekä pieni kalustamaton huone.
Lämmitys sähköllä sekä takalla.
Sauna,varaavatakka,sisävessa,suihkukaappi,pyykkikone,kuivauskaappi,liesi,jääkaappi,pakastin,astianpesukone,micro,tv,stereot,Langaton netti yhteys 3G Sonera jne,samoin kaikki tarvittava pihan ylläpitoon.
Pihalla on vierastupa,keinu,hiekkalaatikko ja
liukumäki,liiteri,puulämmitteinen sauna,valettu grilli katoksella sekä
kaasugrilli,laituri ja vene 6hv perämoottorilla.
Sisältää kaikki tarvittavan.
Vuokra pyynto 360-400e kk lisäksi vuokralainen maksaa itse muut kulut esim:
Sähkön, veden jne.
Menot kesäisin vuokran lisäksi on kk noin 50-70e, talvisin 100-200e kk
pattereitten,lattialämmön ja puunkäytöstä riippuen, lisäksi mokkitien kulut ovat
kerranvuodessa 160e,sisältää kesällä tasoituksen ja talvisin auraukset.
Luotettaville vuokralaisille lomailuun tai asuttavaksi ilman lemmikkejä.
Korkeatasoiselle mökille pitkäaikaiset vuokralaiset.
Olli Haapala
0
209
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4756246Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2522287Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3861969- 1241159
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51074- 291067
- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60884Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel79818- 39764