Haemme World of Tanks klaaniin pelaajia!!!

hene.

Eli haemme otsikon mukaisesti pelaajia World of Tanks pelimme klaaniin.
Ainoat vaatimukset ovat, että puhut suomea ja osaat pelin perusteet, ja sinulla on ainakin tier V tankki.
Klaaniimme kuuluu tällä hetkellä vain 5 jäsenä ja haluamme päästä kokeilemaan klaanisota osiota.

Ota yhteyttä vastaamalla viestiin, tai pelin sisäisellä chatillä minulle (nimimerkki: hene , tai klaanin johtajalle jarnator).

42

2023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hene.

      Lisäyksenä vielä, että klaanin tunnus on _FIN_ ja nimi Finnish Armoured Division

    • Joku vaaan

      Jäsenien ikä mahtaa olla noin.?
      Meinaa vaan pelaan ite yällä WoTii Muutama X tierin vekotin :)

      • hene.

        Kaikki ovat tällä hetkellä 18 vuotiaita, nuorin siis 18 v. Kahdella jäsenellä on tier X tankki, yhdellä IX ja minulla vain VIII. Yksi klaanilaisistamme pelaa todella vähän, eikä siten ole kovinkaan korkealla. Katso tarkemmat tiedot klaani osiosta WoT:in sivuilta

        Mikä on muuten nimimerkkisi?


    • Klaaniton

      Oisko mulle tilaa klaanissa? Oon 12 v. Ja mun paras tankki on IS-4. Pelinimi: Rico01

      • rupertmunavoinparta

        Sorry myöhäinen vastaus, mutta minun pitää klaanin johtajan kanssa keskustella asiasta. Hän on nimittäin aika tiukka ikärajan suhteen. Ilmoittelen asiasta kun saan infoa.


      • koskinen_

        koskinen_
        olen jokusen ajan pelannut world of tanks peliä ja olin klaanissa nimeltään Hukka ja erosin lauantaina siitä tuo koskinen_ on minun pelaaja nimike ja jos mahdollista päästä porukkaan olen 1961 syntynyt


    • wotti

      Pääsisnkö minäki mukaan, paras tankki on hellcat ja oon 14v. Nimi on intercept_tank ja nyt on vähän päälle 1300 taistelelua takana.

    • world of tanks

      Terve, haluaisin päästä klaaniin paras tankkini on KV-1 ja 2 000 taistelua on nyt ylitety nimi on rami44

    • world of tanks

      Terve taas, sain 2 uuta tankkia KV-1S mutta myinsen siten ostin toisen T-150 mutta myin senkin koska en olut tyytyväinen niihin ja ostin Leopardin 5 tason tankki saksantankki

    • Wotfani

      Olis mukava päästä klaaniin. Pelaan enimmäkseen venäjän tankeil. Nyt on SU-152, KV-3 koht KV-4 ja SU-8.
      Nimi on jampsa2

      • rupertmunavoinparta

        Moi, soory myöhäinen vastaus, mutta kerro ensin ikäsi. Klaanin johtaja on aika tiukka ikärajasta, mutta jos se on muutamasta kuukaudesta kiinni, etköhän mahdu mukaan.


      • NIKI1976

        Mikä klaani jos saan toimii ton wot tälle tapletille oon ite syntynyt 1976


    • allu9

      pääsisinkö minäkin mukaan,paras tankki on KV-1S ja kaks muuta VI tankkia,nimi on allu9191

    • ´kv

      haluaisin päästä klaaniin mukaan koska kaverini on jo tässä klaanissa paras tankki VIII tasonen Centurion 1 nimi kv19

      • rupertmunavoinparta

        Joo, tiien kv19:a, mut on aika nuori.
        Mikä on sun ikä, nimimerkki, ja suurin tankki?


    • asdököaskd

      mäkin haluaisin klaaniin ikä 19 ja omistan 10 X tankkia.
      Tallissa 30 tankkia yhteensä!!!

      • rupertmunavoinparta

        Pääset klaaniin ehdottomasti!
        Näen tänään joktajaa joka laittaa sinulle kutsun.
        mikäs on nimimerkki?


    • Ozzy452

      Pääsisinkö mä teijän klaaniin oon 12v,mul on tiger,amx13 75,gw panther,kv1s,t150 ja m4 sherman?

    • Nimi:Callardo

      Pääsisinkö Klaaniin? Ikä 10 v minulla on 2 X tankkii saisin vielä 1-2 mut entiiä on VIII Tankkei en muista kaikkia Tankkeia mutta ainakin on Kv1 ja Kv2 Sori mut en muista enempää ja Peli kone on Helsingissä olen nyt Thoshipalla.. Ja olen ampunut entisellä ukolla en muista salasanaa niin 339 Tankkia. ammun yleensä erissä Noin 2-4 Tankkia On Raskaita ja kevyitä Tankkeia yms Semmosia Tankkei..... PS:Tulen mielellä mukaan..

      • rupertmunavoinparta

        Taidat olla venäläisellä serverillä. Noobmeteristä löytyi tuolla nimellä vain venäläiseltä serveriltä pelaaja, joten ei taida onnata, että tule klaaniin sillä me pelaamme EU serverillä.


    • Giveme21

      Hei olen Finnish armoured division jäsen ja aattelin ehottaa klaanin johtajalle tämmöistä juttua http://www.tankrush.fi/
      en tiedä että ookko jo ilmoittanut sinne mutta ois iha mukava päässä tuonne mukaan että lmoittaudutappa claani sinne jos et ooo vielä ilmoittanu minua sinne

    • masa5

      Pääsenkö klaaniin muutama 6 tierin tankki löytyy oon 17v.
      nimi: vaelluskala

      • SRYklaani

        WOT...SRY klaani etsii palaajia,,,,tavoite päässä pelaamaan 6,8 tier laatikoita,ja joukkuetta...myöhemmin CV pelit ,,


    • Kinggi

      Hei! Olen kaksitoistavuotias täytän pian kolmetoista. Paras tankki on Indien.pz, mutta pian saan tiger II:osen etsin ystäväni klaaneja joita haluasimme kokeilla. Minun nimimerkki: ydinbomb

      • Kinggi

        etsin ystäväni kanssa klaaneja :P


    • Krauchan

      Hei, olen 15v nuorimies nimimerkillä Krauchan. Etsin klaania johon voisin liittyä. Parasta kalustoani ovat kaksi tier VI vaunua.

      • Blue-Day

        Hei pääsenkös klaaniinne olen 13 vanha ja pelailen noin 20 tuntia viikossa minulla on kv-1S joka on minun paras tankkini


    • Hei !
      Pääsenkös klaaniinne tallista löytyy 2 8 tier tankkia eli löwe ja jg tiger 8,8 cm.
      Sekä V tierin KV-1 ja VI KV-1S
      Saan kohta amerikalta T29:sän.
      Nimimerkki: Oskari2001
      P.S ikä on 15 ja käyn pelissä joka päivä.

    • Kas112

      Voisin tulla jos lähettäisitte mulle klaanipyydön
      Mun pelaaja nimi on kas1122
      Mulla on VIII levyn tankkeja

    • emmätiiä

      juu voisin liittyä itellä on kokemusta klaaneista oon ollu kahessa klaanis nimeltää FINPP ja PP-S.

      Tankkeina on muunmuassa Tiger II (tier 8) AT 8 (tier 6) Hummel (tier 6 arty) ja ISU-152 oli mut tosin myin sen

      pelaaja nimi: naamionalle123

    • Countti

      Paska klaani ja paskoja pelaajia, menkää wotin foorumeille...

    • tazu

      haluaisin klaaniin kovasti ikää on 12v ja minulla on tankkeja 3-6 tieriltä pelinimi on tazu131

      • Roundyghetto2

        Hommaahan tier 10 ja etsi sitten vasta klaaneja! ;) (pelissä Roundyghetto2)


    • Xerotti

      Moi oon 15v nuorimies joka pelailee wottii vähän väliä aattelin että jos pääsis mukaan tohon claaniin itellä on kaks tier 8 tankkii seiska kaks kutost ja yks vitonen
      IGN:Xerotti saa invata vaikka peliseurankin puutteessa kun han ilmottaa ensin olevansa suomesta ja että puhuukin suomea ja olisi mukava jos jollakulla olisi skype.

    • Hieman huvittuneena lueskelen kommentteja. Keskustelun aloittaja mainitsee yhdessä kommentissaan että haluavat täysi-ikäisiä pelaajia ja suurin osa ketjussa on alle täysi-ikäisiä. Olisi ollut hyvä mainita jo alussa minkä ikäisiä klaaniin etsitään :)
      Itse olen FTC klaanissa ollut jo 3 vuotta. Sielläkin on vaatimuksensa, mutta hyvin on päässy alaikäisetkin porukkaan. Meillä on 6 lohkon klaani jossa on eri pelaajatasot.

    • yoloffi
    • kuolemankeraaja

      Wot klaania etsin? mahd tämä? Nik: kuolemankeraaja, tallista löytyy 1-10 ja pelaan aktiivisesti mutta taktiikoissani on hiomista mutta se ei ole ongelma!

    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • woldofthänks

      Mikä pointti siinä klaani pelissä sitten on?
      Tiätysti pitää olla jokin uberclass vehje gulda-ammuksilla.
      Onko klaaniin kuulumisella tottelupakko että mihin kellonaikaan pelataan vai hä.
      En ole trollipeikko vaan huonosti lontoon murretta taitava.

    • Vidrald

      10x X tankkia tallissa. Pelaan 5-7 iltaa viikossa, en ole mikään Unicumi mutta teen parhaani. Rahaa on -> premium ammukset aina käytössä . Minua kiinnostaa sekä CW että Stronghold pelit.

    • taistis12

      olen taistis olen 10 mutta en sekoileva mula on 8 tierin panter 8,8 tallissa ja sit 5 tiereijä pelinimi taistis12

    • Noseniin

      Pääseekö homo klaaniin? Nimimerkkini on AnusFighter. Ikää 55.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe