Miten tulkinnat ovat pitäneet paikkansa tulevan osalta?Onko kokemuksia jakaa kellään?
Kokemuksia 4smilen tulkinnoista!
12
211
Vastaukset
- Mulla on
aika erikoinen tilanne, mutta hyvin kuvasi sitä. Ymmärsin hyvin, mitä ja keitä tarkoitti. Tämä siis menneen ja nykyhetken osalta. Tulee -kohtaa en voi vielä arvioida, ei ole siis vielä toteutunut.
- Tarot-akka
Minulekin kuvasi menneen ja nykyhetken hyvin.Olisin kiva jos jollakin olisi tulevasta jo kokemuksia,että onko toteutunu.
- kiharakirsi
mulle j ystävälleni on ei mitään tiennyt! samanlaisia kirjoitelmia ,aina on joku katala juoruakka ja jotain kotiin liittyvää juttua...ei ole lainkaan osaanut tietää,hölynpölyä.paljon tekstiä,missä ei mitään totuuksia.sori.
- ....................
Vähän sellaista sekavan oloista se teksti hänellä. Siitä voi periatteessa poimia vähän mitä haluaa, mutta ei oikein sellaista selkeää ja uskottavaa minulle ollut...
Ja se oli ikävää kun puhuttiin erosta, kun olen ajatellut että se sentään on elämässäni hyvin kun on mieleinen mies jos ei muuta. Ei sitä eroa nytten ole ainakaan tullut onneksi.
Se kuitenkin meni oikein että tulen putoamaan korkealta sen suhteen mitä olen odottanut itseltäni ja elämältä, huoh ;)
Hei
sanon hänen puolestaan, että on erittäin aito ja rehellinen, lämminhenkinen ihminen.
hän ei ole koskaan sanonut osaavansa lukea kortteja täydellisesti. mutta tarkoitus on hyvä ja vaatimaton. minullekin hän luki mukavasti.
t. Keskiyö- romano soul woman
hei sulla ainakin positiivinen asenne,siitä kiitokset! hyvää on aina liian vähän-sanottavana .
- Tarot-akka
Kiva kun keskiyökin on oman mielipiteensä kertonut tänne.4smile on kertonut tulevaan minulle sellaisen asian,jonka on nähnyt moni muukin,niin netin välityksellä,puhelimitse ja myös yksi kasvotusten joku aika sitten ja ei oo mikään lemmenjuttu kyseessä.Siksi minua kiinnostaakin miten muilla on pitänyt paikkansa.Ja lisää kokemuksia voi kertoa tänne.
- Tarot-akka
Upitan tätä jos muita löytyy...
- kardinal
mulle näki todella hyvin. Jos jaksaisin niin poimisinkin tuosta erityisesti yhden kohdan :D vaalea sinua hieman vanhempi mies.. Alkuun ajattelin että tämä meni harakoille kun olen aina huomannut vain tumma tukkaiset miehet. Mutta! Elämässäni on todellakin eräs vaalea mies. Johon olen aivan ihastunut :) mielenkiinnollla odotan tulevaa :)
- vastasin
kerron oman tulkinnan mennyt ja nyt osio piti täysin paikkansa kyselin jo toukokuussa. tulee osiossa puolet menny oikein ja toivon että loppukin menisi putkeen
- Kysynyt Kerran :)
Hänen tulkintansa ovat osuneet täydellisesti, paitsi tulevan kohdalta en tiedä vielä yhtä asiaa minkä kertoi tulkinnassaan.
- Lahjoja minullakin
Pitäisiköhän itsekin alkaa ennustajaksi?
Ennustan, että sinulla, tätä lukeva, on jokin outo elämäntilanne ja asiasi ratkeavat yllättävältä taholta erään herrasmiehen kautta.
... tai muuta samantyyppistä p*skaa, joka viikko keksii aina uuden tekstin ja lähettää sen sitten kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121772Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551267Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1441220- 48960
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html119903Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä74864- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62772- 56761