Niinkuin sinä olet minun mieltäni riivannut,
vien minä sinulta nyt rakkautesi.
Tulet vielä ikävöimään minua
Tiedän sen.
(04.14)
Kostamus
5
252
Vastaukset
- Hilirimpsis
kirvoitti niin paljon ajatuksia ja harmituksen siitä etten ehdi heti niitä purkamaan. Tosi hyviä juttuja ja enemmänkin vain itselleni, ja tietysti itselleni, ymmärryksen lisäämiseksi. Jees. Mutta pikapikaa.
"Niinkuin sinä olet minun mieltäni riivannut"
Onnittelisin sinua, jos olisit kirjoittanut imperfektissä.
"vien minä sinulta nyt rakkautesi."
Tämä on mielenkiintoista. Ihastuminen, rakastuminen, rakkaus. Mieti nyt vielä, onko se edes mahdollista.
"Tulet vielä ikävöimään minua"
Epäilemättä. Siltikin minulla on taipumus kääntää asioita jaloilleen, ymmärräthän etten kierriskele ikävässäni.
"Tiedän sen."
Toivottavasti se ei ole se pointti.
"Kostamus"
?????
"(04.14)"
:o)
Sääli ettet tätä ole enää lukemassa. Kiireessä monta monta monta minuuttia sinulle, vain sinulle.- Gaileas
Köh. Niin. No... Jokainenhan näkee asiat omilla silmillään. Eikä ollut tarkoitukseni viedä aikaasi. Metafora taisi vain jäädä ymmärtämättä, kultaseni. :) Mutta onnea sinulle silti.
- Hulilumpsis
Gaileas kirjoitti:
Köh. Niin. No... Jokainenhan näkee asiat omilla silmillään. Eikä ollut tarkoitukseni viedä aikaasi. Metafora taisi vain jäädä ymmärtämättä, kultaseni. :) Mutta onnea sinulle silti.
Metaforasi, metaforamme. Eihän ole väliä kenelle tarkoitettu tai miten ymmärretty, olkaamme valikoiden välinpitämättömiä.
Nämähän ovat kolmen minuutin munia, ajankohtaisia ainoastaan keitettäessä, merkittäviä syötäessä ja sitten jo historiaa. Fiksu voi tietysti kuorista kertoa , sitä mitä kananmunankuorista voi ylipäätään kertoa.
Mutta mitä onnellisuuteen tulee, niin tuleehan sitä vaikka kananmunista. Neljästä kananmunasta yhden keitän, kaksi paistan ja neljännen laitan lettutaikinaan. Erityisesti toinen paistetuista ja lettutaikina ovat suorastaan syötäviä, suussa sulavia, jos nyt onnellisuus on ylipäätään syötävää ja suussa sulavaa. Taitaa se olla. Onhan se. On on. - Gaileas
Hulilumpsis kirjoitti:
Metaforasi, metaforamme. Eihän ole väliä kenelle tarkoitettu tai miten ymmärretty, olkaamme valikoiden välinpitämättömiä.
Nämähän ovat kolmen minuutin munia, ajankohtaisia ainoastaan keitettäessä, merkittäviä syötäessä ja sitten jo historiaa. Fiksu voi tietysti kuorista kertoa , sitä mitä kananmunankuorista voi ylipäätään kertoa.
Mutta mitä onnellisuuteen tulee, niin tuleehan sitä vaikka kananmunista. Neljästä kananmunasta yhden keitän, kaksi paistan ja neljännen laitan lettutaikinaan. Erityisesti toinen paistetuista ja lettutaikina ovat suorastaan syötäviä, suussa sulavia, jos nyt onnellisuus on ylipäätään syötävää ja suussa sulavaa. Taitaa se olla. Onhan se. On on.Niin. Mutta pidetään silti munat munina ja huonot runot huonoina runoina. Menehän siitä leikkimään.
- Huonommaksi menee
Gaileas kirjoitti:
Niin. Mutta pidetään silti munat munina ja huonot runot huonoina runoina. Menehän siitä leikkimään.
kannattaa olla tarkkana niiden huonojen munienkin kanssa, oikeastaan paljon tarkempana kuin huonojen runojen. Haju onneksi paljastaa ennen kuin ehtii suuhun saakka.
No nyt mää meen, taas toviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844