Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

huono kamera..?

minävain..

mietin kun niin moni on haukkunut 1100D:n ihan paskaksi. itse ostin sen ja muutaman kuukauden päästä toisen objektiivin siihen, enkä ole huomannut mitään vikoja. mikä siinä sitten itseasiassa on niin huonoa? kiinnostaisi vain tietää :)

7

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiryiuue

      Riippuu, mitä huonolla tarkoitetaan.
      Tuo malli on aloittelijoiden aloittelumalli ja siitä "huonous". Kyllä sillä kuvia saa, vaikka se onkin ominaisuuksiltaan riisuttu.

    • Itse a siassa

      siinä taitaa olla huonoa vain hinta. Tai ehkä se on vain liian tavallinen. Siinä on kuitenkin samat säädöt ja asetukset kuin kalliimmissakin kameroissa, kuvanlaatukin on tavalliseenn perhekuvaukseen riittävä, eikä kalliimmalla kameralla saa parempia kuvia.

    • mitään vikoja

      ”mikä siinä sitten itseasiassa on niin huonoa? kiinnostaisi vain tietää :)”

      Etkö tosiaan tiedä miksi täällä haukutaan kameroita ja toisten ottamia kuvia ja äitejä ja amiksia ja teinejä ja peilittömiä ja, ja, ja …

    • 8000ekamera.......

      Nälkä kasvaa syödessä. Jos 100 kameraa vertaa 500 euron kameraan, niin onhan se halpa 100e kamera ihan "paska". Ja jos 500 euron kameraa vertaa 3000 euron kameraan niin nyt on se 500e kamera se "paska". Hyvällä ja kallillakin kameralla saa myös huonoja valokuvia. Valokuvaaminen on taiteenlaji.

      • Väärä vertaus

        Oikeastaan ei pitäisikään verrata eri hintaisia kameroita keskenään vaan niillä otettuja kuvia. Siis kamera ei ole p...a vaan sillä otetut kuvat. Vai pitäisikö sittenkin verrata kuvaajia? Vaikka eihän kukaan tunnustaisi olevansa p...a kuvaaja. Eihän?


    • kuulemmaluulemma

      Sillä otetut kuvat kuuluvat kai yleensä niiden ensimmäisten 10000 joukkoon, jotka kuulemma ovat ne huonoimmat.

    • pikkujuttuja

      Onhan se sinänsä lajinsa halvin ja huonoin mitä mallistosta löytyy, ja siinä mielessä ymmärrän kyllä, että parempaan malliin tottuneista se tuntuu huonolta. Se oma tuttu laite kun yleensäkin muodostuu jonkinlaiseksi normaalitasoksi, johon kaikkea verrataan. Ja jo pelkkä sileä muovikuori antaa kumitettuun tottuneelle varmaan huonon vaikutelman. Mutta ei se minusta kuitenkaan mikään käyttökelvoton lelukaan ole. Paljon on saanut aiheetonta haukkumistakin varmaan osakseen.

      Itse nyt olen kohta vuoden verran kyseistä vehjettä käytellyt. Puutteet on lähinnä jotain puuttuvia ominaisuuksia, joita muissa malleissa tietää olevan. Esim. matalalta maan rajasta kuvatessa tuntuu, että olisi se kääntyvä näyttökin ihan kiva niin ei tartteis mennä makaamaan. Erillisen salaman hankinnan jälkeen tulee mieleen kokeilla sitä kamerasta irrallaan, langaton salaman ohjaus olisi ihan kiva. Pikkujuttuja toisaalta, mutta jo 600D:ssä olisi näihinkin "ongelmiin" ratkaisut valmiina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe