KELLARI osa 2

Joni18v

Parin minsan hiljasuuden jälkeen Roni käski jätkät ylös ja seisomaan seinän viereen. Porukka hidasteli ja ne vilkuili toisiaan mut totteli. Kun ne kaikki neljä oli rivis käski Roni niiden vetää housut alas. Aleksil ja Valtteril oli farkut ja ne avas vyön ja anto niiden valua niin et bokserit jäi jalkaan. Jerel oli verskat ja se veti saman tien housut alas nii et sen puoliks jäykkä kulli tuli näkyviin. Tommi näytti siltä et sitä jännitti tosi paljon mut teki sit niinku muutkin. Aleksi ja Valtteri vilkuili sivuilleen ja kun ne huomas Jeren ne veti omatkin bokserinsa polviin. Mä huomasin et kaikil neljäl oli jo alkanu vähän seisoo tai ettei niiden kullit ainakaan ihan velttoi enää olleet.

Roni istu siin sohvapöydäl parin metrin pääs jätkien edes ja käski niiden alkaa runkkaa. Ne oli tietty vähän et mites ny ja ne vilkuili taas toisiaan, mut ku ne huomas et Jere oli jo alottanu ja et Jerel oli ilman muuta pitempi ku kellään muulla, ne alko kaikki sit vatkaa omaansa ettei olis jääny huonommaks. Roni katteli jätkien touhua siin edes ja runkkas samalla myös itteään housujen läpi. Sil oli sellaset löysät salihousun tapaset. Mä olin alkanu huomaamattani tehä samoin farkunlahkeen läpi.

Sit Roni viittas ne yksitellen siihen eteensä ja taas mitattiin. Muut oli potkinu housut kokonaan jaloistaan paitti Tommil oli edelleen sellaset valkoset alushousut jalas ja se oli vaan ottanu kullinsa kuminauhan yli. Kun mä huomasin et joka jätkä jatko runkkausta sen mittavuoron jälkeenkin mä ymmärsin ettei tää ihan tähän lopu. Mä mietin hetken ja lopetin sit sen farkkujen läpi hinkkauksen ja avasin vyön ja vetskarin ja aloin runkata ihan kunnolla samalla ku kattelin sitä touhua. Vähän kummalta se ens tuntui mut sit mä aattelin ettei mulla täs ole sen kummempaa häpeemistä ku noillakaa.

Aleksi huomas mitä mä tein ja me katottiin toisiamme ens vähän pitkään. Aleksi oli näist jätkist ainoo jonka mä jollain taval tunsin ja se tuntu ens jotenki nololta, mut sit mä vaan että so what ja kattelin ihan pokkana ja suoraan Aleksin kullia jota se siinä parin metrin pääs runkkas. En ollu sellast ennen livenä nähnykkään. Valtteril ja Aleksil oli kait aika tavallisen kokoset, niinku mullakin jos mä ny jätkien kulleist osaan sanoo, mut Jerel oli tosi pitkä vaik sellanen aika kapee. Saatto olla pitempi ku Ronil joka ei ollu omaa kulliaan viel seisovana näyttänykkään. Mut ehkä Ronil oli sit paksumpi. Tommil oli pienin mut ei sekään mikään katkarapu ollu. Se oli sitäpaitsi jätkist nuorin. Ujo se kyllä tais olla ku sil oli edelleen ne kalsarit jalas.

Sit Roni käski jätkii kääntymään ympäri ja laittamaan toisen käden seinää vasten. Toisel ne saatto jatkaa runkkausta. Mä ihmettelin ens et mitä se ny aikoo mut sit mä tajusin et nyt katotaan jätkiltä pebat. Kun ne oli kaikki neljä kääntyny alko Roni kattoo niitä yks kerrallaan. Toisen kätensä se oli työntäny housuihinsa ja runkkas siellä. Se oikeen kumartu ja kosketteli ja raotteli jätkien persevakoja ja oli ihan hiljasta kun kukaan ei puhunu mitään, niinku olis joku virallinen tarkastus ollu menos. Kun tuli Tommin vuoro se joutu viimein luopumaan niist alushousuistaan ku Roni veti ne alas. Mä en paljoo jätkien peboista ymmärrä, mut Tommil oli kyl aika siistinnäkönen se sen perse. Jotenki pyöree tai sellanen. Varmaan Roni aatteli samaa koska aika kauan se siinä Tommin takana viipyi. Voi johtuu siitäkin kun se joutu Tommin kaa jotain keskustelemaan ennen ku Roni sai katottua sen peppureiän. Yritti varmaan viimeseen asti jännittää pakaroita. No niin mäkin kyl olisin tehny.

0

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        110
        8386
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        40
        2555
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        121
        2263
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        23
        1936
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        15
        1674
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        11
        1499
      7. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        16
        1452
      8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        14
        1399
      9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        15
        1272
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        12
        1183
      Aihe